return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
sweta fototävling (pg. 11)
View this Thread in Original format
jofawe
jag orkar inte gå igenom posterna .. men när är slutdatumet?
känns som om jag ligger liiiite efter
Laszlo
Jag vet inte om det har satts något officiellt slutdatum, men det har i alla fall sagts någonstans i mitten eller slutet av augusti.
Glorie
nja vi sa typ 10 aug, så Laszlo hinner hem från Dance Valley, men vi kan gott öka på det en vecka eller nåt. Saken e den att vi måste få klart allt innan Andrew åker bort :( (som är om 25 dgr typ)
RebeL9
ska alla bilderna postas direkt här på forumet? :E
Glorie
neee... skickas till en e-post som kommer upp snart.. sen skapas 6 olika trådar för varje kategori, där man kan rösta på de olika bidragen. I en sån här sweta-tävlings-tråd kommer det finnas en länk till snäll-andrews hemsida, där bilderna kommer att läggas upp på ett snyggt sätt :) så man får alltså kolla på bilderna på en länk och sen rösta i tråden.

men adressen kommer lite senare.. har du dina bilder klara kan du få den nu... (via pm)
Glorie
jag kan betrakta mig själv som klar med bilderna. hur ere me er andra?
Laszlo
Jag sitter just i detta nu och tankar över bilderna från Hollandsresan från laptopen till min stationära. Har inte riktigt bestämt mig för vilka bilder jag ska ha till respektive kategori, men jag har en ganska bra hum om vilka foton jag ska bidra med. Du får ett paket med mina bidrag i veckan. :)

Hoppas alla som sagt ska delta i "tävlingen" också gör det, så det blir en bra competition. :)
dbl
har tyvärr inte blivit av att jag tagit några foton till tävlingen.. så e nog inte med tyvärr
NooN
Måste man anmäla sig eller nåt?
Jag har några bilder som skulle sitta fint i de där kategorierna...
St_Andrew
quote:
Originally posted by NooN
Måste man anmäla sig eller nåt?
Jag har några bilder som skulle sitta fint i de där kategorierna...


nej nej bara o mail in :)

jag ska bara välja ut bilderna...

Glorie
aaa ok :) hoppas så många som möjligt e med iaf.

dbl.. va? syyyyynd :/
RebeL9
jag e klar. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement