return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
sweta fototävling (pg. 15)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Laszlo
Nu har jag röstat i alla kategorier :) Det här måste vi ju göra om :)


mmm, man kan ju faktiskt ha nån tävling i månaden eller nått (kanske för ofta?) där man bara har ETT tema. typ höstbild eller nått.. så blir det inte så stor grej heller o ganska lätt o kul o hålla på med :D
Glorie
sen om en vecka.. kan ju alla som vill och har lust skriva.. typ

mina bilder var
abstrakt (siffra)
sommar (siffra) o.s.v.

och sen

jag rösta

abstrak (siffra)
sommar( siffra)

så kan alla nördar som jag är.. orka gå in och kolla allas stats så att säga :p
SteveTranz4ever
Jätte kul att kika på alla bilder...
Tycker inte det bör vara direklänkat till en det bild galleri där bilderna är större än det format man skickat in, det drar ner på kvalliteten när de förstoras upp... (finns 3 olika storlekar på korten i gallerierna ser jag nämligen)
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jätte kul att kika på alla bilder...
Tycker inte det bör vara direklänkat till en det bild galleri där bilderna är större än det format man skickat in, det drar ner på kvalliteten när de förstoras upp... (finns 3 olika storlekar på korten i gallerierna ser jag nämligen)


800*600 är standard, vilket oxå alla skicka in i så det borde ju inte vara någe problem :) om man pillar mer än så får man skylla sig själv :p

kan iof ta bort dem två sista :)
Smekbar
har röstat i alla kategorier nu :) finns en del riktigt bra bilder med i tävlingen så det var lite klurigt att välja i en del kategorier :) helt klart en kul grej att göra, får mer än gärna göras om :)
jofawe
jag har också röstat på alla nu ..
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
mmm, man kan ju faktiskt ha nån tävling i månaden eller nått (kanske för ofta?) där man bara har ETT tema. typ höstbild eller nått.. så blir det inte så stor grej heller o ganska lätt o kul o hålla på med :D


jag "håller" typ redan i en liknande grej fast veckovis på ett grafik forum :)
Glorie
ja har en god vän som har fotat väldigt länge. Hon är inte fotograf till yrket men väl " praktiserande fotograf" och har gått åtskilliga fotokurser etc. :) finns bland annat på fotosidan.se

i vilket fall, jag lät henne kolla på bilderna...dessa tyckte hon var bäst :)

abstrakt: det gröna sugröret (eller vad det är)
sommar: badringen och min ;) bild :D
porträtt: flickan och mannen (ang denna blev hon helt lyrisk faktiskt) ;) samt den första bilden på två barn.

roligt: mannen med turban
mig: handen på vinylspelaren
musik: gröna lasern

nåväl.. snart ska vi väl ta och kora lite vinnare..
vi verkar va lite oense i vissa kategorier.. i andra e det rätt solklart :)
Glorie
neee nu vill ja börja veta vilka två som röstade på mig... dels på johanna och sen min sommarbild. Min sommarbild vet jag nu iofs.. för den personen sa till mig personligen.. hehe :)

amnezia.. vare du som rösta på min porträttbild på johanna? antar att alla vet vem som har tagit vilka bilder nu.. var ju rätt lätt att klura ut.. hehe

(för erik orkade inte sätta "shuffle" på bilderna :rolleyes:

plus att de som vill kan säga om de vill vad de röstade på? de flesta som besöker sweta på daglig bas, har ju röstat nu
St_Andrew
ta det lungt, tävlingen är inte avslutat ännu ;)

70% av bilderna skulle jag aldrig kunnat klura ut vem som hade tagit...

Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
ta det lungt, tävlingen är inte avslutat ännu ;)

70% av bilderna skulle jag aldrig kunnat klura ut vem som hade tagit...


neee inte genom att se på bilderna... genom att ju se vilka som e ens egna och sen använda simpel logik ;)

ahja.. ja skaaaa lugna mig. grrrr:disbelief
Laszlo
Allright, some ni vill - mina röster fördelades sådär:

Abstrakt: Bild 10
Mig: Bild 9
Musik: Bild 6
Porträtt: Bild 1
Rolig: Bild 9
Sommar: Bild 6
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement