|
sweta fototävling (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| jag kan försöka göra med men inget seriöst ;) |
|
|
| Glorie |
jofawe.. hehe... aaa.. men kärlek kan ju vara många saker.. behöver t.ex. inte vara mänsklig :p hehe va djup ja blir.. men jag såg två djur som parade sig för ett tag sen, hade iofs ingen kamera då, dammit, eller man kan ju bara fota en popgrupp man gillar, för att man älskar deras musik :p aja...
vi kanske ska ha de fem grundkategorierna ändå. viktigt är ju att alla har samma.. och ingen börjar fota andra saker som inte passar in under en spec. kategori.
scul, äh spelar ingen roll.. the more the merrier :) och du e säkert bra på att ta kort.. och så :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
vem tusan hittar kärleken på sommaren ...
iofs gifter sig många nu .. den kategorien är bra.. ;) | Seriöst... hur många känner nån som gifter sig ?
Slopa ! ;) |
|
|
| Laszlo |
| Är ju ingen mästerfotograf, och kameran jag har är långt ifrån något av hög klass den heller, men ett kort av två miljoner brukar alltid bli bra, så jag ska nog också komma hem från semestern med något smarrigt foto i bagaget.. :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Seriöst... hur många känner nån som gifter sig ?
Slopa ! ;) |
seriöst.. jag känner 5 par som gifter sig inom en månad :) |
|
|
| St_Andrew |
bra idé jenny :D
jag är lungt på med :) |
|
|
| dbl |
| får jag ihop något bra så e jag la med |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
får jag ihop något bra så e jag la med |
du måste va me! :) okej, men om ingen annan har nåt att tillägga vad gäller kategorier så kör vi på
-Sommar
-Vad är det? :p
-Nåt som beskriver dig eller har och göra med dig på något vis
-Musik
-Roligt
kom och tänka på Shytrance som inte har Internet nu också. han vill säkert vara me :) det är bara bra om uppdraget får pågå juli ut. I början av augusti kan ja kolla om folk har några färdiga tävlingsbidrag.
Musik tycker jag känns svårt som fan.. va fän ska man fota liksom? ööööh |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
Musik tycker jag känns svårt som fan.. va fän ska man fota liksom? ööööh |
en fest tex :) |
|
|
| reveal |
| Får man använda gamla kort man har tagit, eller måste korten tas från och med nu? (Och innan utgångsdatum av tävlingen :)) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Får man använda gamla kort man har tagit, eller måste korten tas från och med nu? (Och innan utgångsdatum av tävlingen :)) |
Tycket gamla kort ska få användas - men jag röstar för att vi väntar med deadlinen till den 8:e augusti (dagen efter Dance Valley mao) ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tycket gamla kort ska få användas - men jag röstar för att vi väntar med deadlinen till den 8:e augusti (dagen efter Dance Valley mao) ;) |
Nej va e de för nåt... inte gamla kort... :p *buuuuhhhh*
Bara nytt under sommaren :toocool: :gsmile: |
|
|
|
|