|
sweta fototävling (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sen kan man ju faktiskt tjuvkika på varje bild vem som tagit den geom att kolla vad filnamnet är på bilden... De ska vi inte heller göra ! ;) |
ska göra ett litet script som döper om bilderna, så inget sånt fusk inte ;)
men däremot att folk kan rösta på sina egna.. hmm borde inte vara nån som sänker sig så lågt för en liten sketen tävling :p men iaf, kan typ moderatorn se sånt? inte för att han ska sitta o kolla igenom varenda men han kan iaf göra några stickprov så e jag säker på att ingen vågar :)
annars kan ju alla säga vilka dom rösta på eller nått.. fast då kommer ju alla bara tjuvkika på det kasnek... hmm.. klurigt :p |
|
|
| Smekbar |
| alltså... jag tänker rösta på de bilderna som jag tycker är bäst, för det e väl det tävlingen går ut på..? är det då omoraliskt att rösta på en egen bild ifall jag skulle tycka den är bäst? kan inte jag tycka... tror dock inte att jag kommer tycka någon av mina är bäst, tycker inte att någon av de bilderna jag skickat in är speciellt speciella :) så, rösta på de bilderna ni tycker e bäst, och om det skulle vara er egen, spela roll... tycker jag iaf :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Kanske bättre att ha skrivit att maxmåttet är 800x600. |
jo.. de e mycket som jag/vi hade kunnat vara tydligare med i början...
men till nästa gång.. :rolleyes:
ang. de me att rösta på sina egna bilder...går ju inte att förhindra så att säga. jag kommer inte rösta på mina egna iaf.. roligare om jag inte gör det tycker jag. aja. inte är det nån fajt om vem som vinner/får flest röster... iaf så spela roland :rolleyes:
nu har tiden GÅTT UT ! |
|
|
| jofawe |
| glorie.. jag kom precis hem från halmstad ska skicka bilderna omedelbums till dig! |
|
|
| Glorie |
bara så ni vet så är 13 :crazy: personer med på ett eller annat sätt :D
alla e inte med i alla kategorier så att säga.. ni fattar |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kan ju inte påstå att jag har ansträngt mig för att få bra bilder till detta, mest en kul grej så jag har plockat ihop de jag hittat från sommaren som gått...
Ska bli kul att se ALLA fina bilder :D
Ska bli kul å se vem som tagit vilket sen också :) |
|
|
| Glorie |
såååå var vi i gång ;)
omröstningen e öppen i exakt sju dagar.. säg inte direkt vilken bild ni röstar på kanske? :)
kanske bäst att vänta i sju dagar på de oxå eller?
en sak som jag glömde..:( e att ta bort en svart kantram på två av bilderna.. sorry! have mercy. bortse från kantramarna när ni röstar, tack. |
|
|
| Laszlo |
| Nu har jag röstat i alla kategorier :) Det här måste vi ju göra om :) |
|
|
| Glorie |
jo ja har röstat ja me.. de var jättekul :)
som sagt.. gick nästan bet på sommar och abstrakt
porträtt och musik var också lite svåra :) |
|
|
| ShyTrance |
| har oxo röstat på alla nu :d |
|
|
| Funfrock |
imponerad av alla bilder
måste fundera lite innan jag röstar |
|
|
| ScuL |
| jag röstade fel 2 ggr :mad: |
|
|
|
|