return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
sweta fototävling (pg. 12)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by Glorie
bilderna ska döpas till kategori och användarnamn ex.

Snusmumrik_roligt.jpg
Snusmumrik_sommar.jpg
Snusmumrik_abstrakt.jpg
Snusmumrik_mig.jpg
Snusmumrik_portratt.jpg
Snusmumrik_Musik.jpg

Dessa bilder får ej ha någon kantram och bör vara 800*600 px eller? e det bra? :p

sen zippas de lämpligen till ett paket som skickas till mig.
Komprimera gärna bilderna så de inte blir 3 mb styck...


de som jag har på min msn eller icq skickar enklast över där...de jag inte har på kontaktlistorna får en e-post att skicka till. jag skickar pm till er.

just DE, ja ska sitta extra mkt på IRC nu så ni kan skicka däröver me :p
RebeL9
en fråga. måste man ha med en bild i varje kategori för att vara med? jag har bara 3 bilder som passar i de valda kategoerierna
ShyTrance
quote:
Originally posted by RebeL9
en fråga. måste man ha med en bild i varje kategori för att vara med? jag har bara 3 bilder som passar i de valda kategoerierna


gloria sa till mig att man inte behöver ha en bild till varje kategori... så d går bra ^^
RebeL9
ok men i gengäld kanske jag kan använda mig av två bilder i samma kategori :/
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
ok men i gengäld kanske jag kan använda mig av två bilder i samma kategori :/


hoho - den var bra :)
Glorie
de som visat intresse för att delta i tävlingen är som följer

NooN
jeremy
Esset
Pjox
jofawe
Steve
Scul
Andrew
Shytrance
reveal
smekis
kamelen
dbl
rebel

dbl är inte med, det vet jag. sen antar jag att

jofawe, andrew, shytrance, rebel och smekbar ska vara med. andrew och shytrance vet jag säkert iaf, för er har jag pratat med. hur är det med er andra?

e det ok att sätta sista dag på söndag den 15?
Laszlo
Men hallå - var är Lasselo??? :(

come on folks,,,,skicka era bilder till glååri nu...
jofawe
jag är PÅ, Glåri..

håller på att sortera ut lite bilder.. det dumma är att jag lyckas få 3 bilder i en kategori.

sen har jag bara hittat till 4 kategorier :(
Glorie
quote:
Originally posted by Laszlo
Men hallå - var är Lasselo??? :(


ah flåt.. ja räkna inte me dom som har skickat in..

aendy
glorie
chjo och
lasselo ;)
SteveTranz4ever
Vilken är sista dagen att lämna in ?

Btw... de kanske vart på tal men fick man beskära fotografierna eller var det bara justering av ljus & konrast ?

ScuL
jag har inte haft tiden att delta
har inte ens hinnat med att läsa tråden :(
Glorie
alltså man får väl beskära bilderna, så länge de är 800*600 eller? vad har vi sagt om det eg?

sista dan e söndag... helst innan 18.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement