return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
sweta fototävling (pg. 16)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
neee inte genom att se på bilderna... genom att ju se vilka som e ens egna och sen använda simpel logik ;)

ahja.. ja skaaaa lugna mig. grrrr:disbelief


pts, det håller inte! :p

3/5 bilder är sorterade efter datum = omöjligt att veta vem som skicka in när.
2/5 bilder är sorterade efter namn, oxå svårt att lista ut eftersom det inte är helt klart vilka som e med i vilka kategorier ;)
jofawe
jag kan ju säga som så.. att det är VÄÄÄÄLDIGT få som röstat på mina :|
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
pts, det håller inte! :p


äh! tyst :D jag har rätt.. sådeså :)

ja rösta

Abstrakt -7
Mig -9
Musik - 6
Porträtt - 10
Rolig -8
Sommar -9
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
jag kan ju säga som så.. att det är VÄÄÄÄLDIGT få som röstat på mina :|


:( va inte lesssseeeeen..... var inga som rösta på mig heller nästan.. men glad ändå e jag för det :) men gladast e nog räven :toothless
Funfrock
har inte heller lyckats skrapa ihop så många röster :whip:
ska vi göra en totallista där vi lägger ihop alla poäng från dem olika kategorierna också?

har lite kasst minne men om jag minns rätt så röstade jag följande:

Abstrakt: 7
Mig: 1
Musik: 6
Porträtt: 8?
Rolig: 8
Sommar: 9
Laszlo
quote:
Originally posted by Funfrock
ska vi göra en totallista där vi lägger ihop alla poäng från dem olika kategorierna också?


Bra ide!
Funfrock
så vi kan skratta åt den som kommer sist ;)
Glorie
quote:
Originally posted by Funfrock
ska vi göra en totallista där vi lägger ihop alla poäng från dem olika kategorierna också?


hmmm :confused: menar du en lista på hur alla röstade eller? hänger inte me riktigt. tror de kan bli svårt att få alla 30 pers som röstade att skriva ner hur de röstade.

jahapp, en dag kvar.. sen är det dags att kora vinnarna... funderar på priser, men de går lite trögt :)
Funfrock
jag menar att vi ska lägga ihop alla röster från de olika kategorierna och få en totalvinnare
reveal
quote:
Originally posted by Funfrock
jag menar att vi ska lägga ihop alla röster från de olika kategorierna och få en totalvinnare


Alla har väl inte deltagit i alla kategorier, så det funkar nog inte?

Funfrock
funkar ju i OS fastän inte alla länder är med i alla grenar ;)
reveal
quote:
Originally posted by Funfrock
funkar ju i OS fastän inte alla länder är med i alla grenar ;)


Ligger ju nåt i det faktiskt ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement