return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
We mogen weer Top100 dj's 2004
View this Thread in Original format
MaGiK54
De schoonheidverkiezing van DJ's gaat weer beginnen op 20 augustus kan er weer gestemd worden. Wordt het weer Tiesto of toch iemand anders ??

http://www.djmag.com/news_detail.asp?id=82

Mijn (waarschijnlijke) lijssie gebaseerd op de dj's die ik zelf live dit jaar heb mogen aanschouwen.

1. Carl Cox
2. Markus Schulz
3. Armin
4. Paul van Dyk
5. Kevin Saunderson
Cosmic
1. Scot Project
2. Kai Tracid
3. Luna
4. Blank & Jones
5. Cosmic Gate
jp
Moeilijk want er springt niemand echt uit dit jaar.

1. Paul van Dyk
2. Sven Vath
3. Chris Liebing
4. Armin van Buuren
5. Paul Oakenfold

Doe eens gek :)
Phortje
1. James Holden
2. Sasha
3. Sander Kleinenberg
4. Sven Vath
5. Marco V

denk ik... :p
HBtje
1. Paul van Dyk
2. Chris Liebing
3. Westbam
4. Ferry Corsten
5. Dave Clarke
Miss Proximus
1. Adam Beyer
101. Armin van Buuren :p


hehe :toothless
SnuggLe
Wat ik zou stemmen:

1. Sasha - Geen twijfel mogelijk.....
2. Deep Dish - Koningen van de progressive, mixrobots!
3. Sander Kleinenberg - Gewoon cool :)
4. James Holden - Hij moet alleen naar de kapper :D
5. Remy - Alleskunner

Al deze dj's dit jaar 2x of meer gezien, en al die keren genoten.
Ik switch af en toe tussen Techno en Progressive, maar het is toch echt wel progressive all the way.


Oh, en wat ik verwacht als uitkomst:

1. Tiesto
2. Armin
3. Sasha

Maybe Sasha hoger ivm zijn Involver album. Tiesto zeker op 1, iemand iets op wedden? :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
1. Adam Beyer
101. Armin van Buuren :p


hehe :toothless


Zou mooi zijn als je antistemmen mocht doen :D
Phortje
Ik ben pas de laatste tijd progressive pas leuker gaan vinden dan trance, ik heb nog niet genoeg gehoord om mijn top5 er ook mee te kunnen vullen helaas :p Techno vind ik ook mooi, maar ik zou echt niet weten wat ik nou een goede techno-dj vind :)
Wellicht volgend jaar ;)
TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en wat ik verwacht als uitkomst:

1. Tiesto
2. Armin
3. Sasha


vermoed ik ook


anyway, ik ga gewoon stemmen volgens mijn persoonlijke smaak..

01 Armin van Buuren
02 Markus Schulz
03 Perry O'Neil
04 Ben Lost
05 Niklas Harding

ambs
1. Armin
2. Markus Schulz
3. Ferry Corsten
4. Paul van Dyk
5. weet ik nog niet hehehe


maar ik vind dat top 100 lijstje toch maar bs
djcresto
armin
mike (ff jauvinistisch zijn)
perry
markus
jon'o'bir, precision of ronski speed
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement