|
We mogen weer Top100 dj's 2004
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
De schoonheidverkiezing van DJ's gaat weer beginnen op 20 augustus kan er weer gestemd worden. Wordt het weer Tiesto of toch iemand anders ??
http://www.djmag.com/news_detail.asp?id=82
Mijn (waarschijnlijke) lijssie gebaseerd op de dj's die ik zelf live dit jaar heb mogen aanschouwen.
1. Carl Cox
2. Markus Schulz
3. Armin
4. Paul van Dyk
5. Kevin Saunderson |
|
|
| Cosmic |
1. Scot Project
2. Kai Tracid
3. Luna
4. Blank & Jones
5. Cosmic Gate |
|
|
| jp |
Moeilijk want er springt niemand echt uit dit jaar.
1. Paul van Dyk
2. Sven Vath
3. Chris Liebing
4. Armin van Buuren
5. Paul Oakenfold
Doe eens gek :) |
|
|
| Phortje |
1. James Holden
2. Sasha
3. Sander Kleinenberg
4. Sven Vath
5. Marco V
denk ik... :p |
|
|
| HBtje |
1. Paul van Dyk
2. Chris Liebing
3. Westbam
4. Ferry Corsten
5. Dave Clarke |
|
|
| Miss Proximus |
1. Adam Beyer
101. Armin van Buuren :p
hehe :toothless |
|
|
| SnuggLe |
Wat ik zou stemmen:
1. Sasha - Geen twijfel mogelijk.....
2. Deep Dish - Koningen van de progressive, mixrobots!
3. Sander Kleinenberg - Gewoon cool :)
4. James Holden - Hij moet alleen naar de kapper :D
5. Remy - Alleskunner
Al deze dj's dit jaar 2x of meer gezien, en al die keren genoten.
Ik switch af en toe tussen Techno en Progressive, maar het is toch echt wel progressive all the way.
Oh, en wat ik verwacht als uitkomst:
1. Tiesto
2. Armin
3. Sasha
Maybe Sasha hoger ivm zijn Involver album. Tiesto zeker op 1, iemand iets op wedden? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
1. Adam Beyer
101. Armin van Buuren :p
hehe :toothless |
Zou mooi zijn als je antistemmen mocht doen :D |
|
|
| Phortje |
Ik ben pas de laatste tijd progressive pas leuker gaan vinden dan trance, ik heb nog niet genoeg gehoord om mijn top5 er ook mee te kunnen vullen helaas :p Techno vind ik ook mooi, maar ik zou echt niet weten wat ik nou een goede techno-dj vind :)
Wellicht volgend jaar ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en wat ik verwacht als uitkomst:
1. Tiesto
2. Armin
3. Sasha
|
vermoed ik ook
anyway, ik ga gewoon stemmen volgens mijn persoonlijke smaak..
01 Armin van Buuren
02 Markus Schulz
03 Perry O'Neil
04 Ben Lost
05 Niklas Harding |
|
|
| ambs |
1. Armin
2. Markus Schulz
3. Ferry Corsten
4. Paul van Dyk
5. weet ik nog niet hehehe
maar ik vind dat top 100 lijstje toch maar bs |
|
|
| djcresto |
armin
mike (ff jauvinistisch zijn)
perry
markus
jon'o'bir, precision of ronski speed |
|
|
|
|