return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
Zomervakantie 2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ook weer terug van een vermoeiende vakantie. Roger Sanchez was de man! Pacha rocks! Sasha draaide te duister... Nick Warren stond in de schaduw van Armin! 4 dagen achter elkaar feesten maakt je moe :toocool: En volgens een reisgenoot moesten we iemand die "deaf" was niet vertrouwen, aangezien het een dief was :conf: ! :D De rest wordt verteld op Dv :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ook weer terug van een vermoeiende vakantie. Roger Sanchez was de man! Pacha rocks! Sasha draaide te duister... Nick Warren stond in de schaduw van Armin! 4 dagen achter elkaar feesten maakt je moe :toocool: En volgens een reisgenoot moesten we iemand die "deaf" was niet vertrouwen, aangezien het een dief was :conf: ! :D De rest wordt verteld op Dv :D

ah, ik postte al in het Progtopic dat ik een verslag wilde :)
Maar onder het genot van een biertje kan dat wel op DV ja :D
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex

Ibiza Rocks! Super weer gehad en in twee weken nog nooit zoveel top djs en clubs, strand en lekkere wijven gezien! :cool:
Zoals Lex zei, we hebben te veel meegemaakt om daar een verslag van te schijven (nou ja, achteraf dan :p) Wie Sie everybody wel op DV! :haha: ;) :cool:
Tim81
welkom terug gasten! :toocool:
MennoB
Nog 1 week en 2 dagen en dan vertrekken we naar Kreta!!

Iig beter weer dan hier :cool:
djdavid
van 13-27 juli naar kreta geweest (chersonissos), echt relaxed hoor! was er al 2x eerder geweest, maar ook deze keer weer errug goed vermaakt. zelf nog ff gedraaid, 2 keer in Cirkus en 1x op Starbeach!!:D

voor de mensen die nog op vakantie gaan... veel plezier! :)
emma
quote:
Originally posted by Tim81
Pas je op voor de bosbranden in Spanje...!

ja, die hebben wij dus ook meegemaakt !

wij zaten 's avonds lekker te chillen in onze villa in ibiza (die dus in de bossen lag) & plots zien we op nog geen 100 meter afstand grote vuurwolken...

Ik kan je zeggen dat het best wel eng was.
Begon al te denken hoe we daar weg konden vluchten (& wat ik mee zou nemen :D) .

gelukkig was de brandweer op tijd ter plaatse
moogwai
quote:
Originally posted by djdavid
van 13-27 juli naar kreta geweest (chersonissos), echt relaxed hoor! was er al 2x eerder geweest, maar ook deze keer weer errug goed vermaakt. zelf nog ff gedraaid, 2 keer in Cirkus en 1x op Starbeach!!:D

voor de mensen die nog op vakantie gaan... veel plezier! :)

Cool! Welke tenten waren de moeite waard daar? Wij gaan pas de 17e naar Chersonissos.
Remy D
Aria is echt vet, alleen kwam daar geen hond het 2e jaar dat ik er was. Maar Hof van Holland is wel gaaf om ff voor te drinken. verder is alles het zelfde alleen NRG niet maar daar moet je vaak betalen en sta je tussen gabbers. :haha:
New Wave
Stap zo de auto in om naar het tropische Luxemburg af te reizen. Tot de 11de want dan is ik weer terug. LATERR!!

basd
quote:
Originally posted by New Wave
Stap zo de auto in om naar het tropische Luxemburg af te reizen. Tot de 11de want dan is ik weer terug. LATERR!!

Veel plezier en blijf van de kleine meisjes af!

http://www.ageofconsent.com/luxembourg.htm
Little Theseus
w00h00000 morgen naar Spanje!!!!!

Komende drie weken ben ik dronkener dan dronken, bezopener dan bezopen, voorkom een kater blijf dronken! Je kan wel water drinken in plaats van bier maar da's zonde van de dorst!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement