|
Zomervakantie 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Roos22 |
| 10 dagen Ibiza 28 augustus! Duurt nog zoooo lang... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Vanaf morgen 16 juni tot 18 juli heb ik vakantie.
Aanstaande zaterdag 18 juni komt mijn verloofde aan uit de Verenigde Staten.
We hebben dan elkaar 2 1/2 maand niet gezien.
We gaan ook naar wat feestjes en 1 concert toe in die tijd dat ze hier is:
Impulz Festival
Sensation White
Sensation Black
U2 Vertigo Tour
Dan in September ga ik weer naar Fort Lauderdale toe voor 2 weken. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Zij blijft bij voor een maand.
18 juni land ze en 16 juli vertrekt ze weer |
|
|
| Tim81 |
| Morgen heerlijk richting Mexico!!!! Het is een stukkie vliegen, maar dan heb je ook wel wat. Lekker 16 dagen genieten en dan nog een mooie zomer in NL voor de deur (Extrema, Sasha, Dance Valley)....... :toocool: |
|
|
| AirPole |
| Pffff ik die reis geboekt naar dat 5-sterren hotel.... Kan me vriendin geen vrij krijgen van haar nieuwe werkgever(ander baantje). Dus nu is de reis verzet van 10 augustus naar 5 oktober...Naja, ze kan in ieder geval mee:eyespop: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Morgen heerlijk richting Mexico!!!! Het is een stukkie vliegen, maar dan heb je ook wel wat. Lekker 16 dagen genieten en dan nog een mooie zomer in NL voor de deur (Extrema, Sasha, Dance Valley)....... :toocool: |
Genietse daar! Zie je op Extrema :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
neu, gewoon heerlijk chillen op mijn ligbed voor mijn 6 persoons tent. Ik ken dara nog wat mensen van die camping en het gaat hardstikke gezellie worden. beetje spa rood drinken enzo :p beetje stappen. Beetje sjiks checken. |
Luxemburg ben ik ook wel eens geweest.
Daar is echt geen drol te beleven. Tenminste, waar ik was:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Luxemburg ben ik ook wel eens geweest.
Daar is echt geen drol te beleven. Tenminste, waar ik was:) |
Ik heb me er heerlijk vermaakt 4 jaar geleden. Altijd stil daar, leuke dorpjes, gezellige mensen op de camping, hele foute clubs, mooie italiaanse/portugese vrouwen. :) Zal me niet vervelen daar :p |
|
|
| MaGiK54 |
Familie uit Aussie hebben een zooi folders en brochures meegenomen voor me, zodat ik al het één en ander kan plannen. Deze tour staat hoog op het lijssie van things to too:
http://www.travelbug.com.au/nwt9.html
En ook ff bezoekie brengen aan Rottnest Island....:
http://www.rottnest.wa.gov.au/
Krijg steeds meer zin, alleen nog 3.5 maand wachten :( |
|
|
| Freezel |
Magik: heb je dat dikke boek van Lonely Planet over Australie al? Staat zeeeeeer veel goede info over :)
HIERRRR te vinden. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Magik: heb je dat dikke boek van Lonely Planet over Australie al? Staat zeeeeeer veel goede info over :) HIERRRR te vinden. |
Ik heb een lonely planet liggen van een kennis van me, boek is wel 12 jaar oud, maar wel vol met nuttige info....zit er over te denken om Lonely Planet van Western Australia te halen.
Hier |
|
|
| Tim81 |
Weer terug van een heerlijke vakantie in Mexico!!!!!!
Binnenkort wel wat fotootjes, maar eerst inderdaad tot bij Extrema en Sasha! |
|
|
|
|