|
Zomervakantie 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hof van Holland is voor kansloze knapen als Remy :p Allemaal Hollandse muziek, zeg maar een soort skihut :D
Amnesia draaien ze R&B en een uurtje trance ongeveer, wel een mooie tent en mooie vrouwtjes :eyes:
Dan heb je de NRG, dat is nu vooral Hardtrance, hardstyle en aanverwante stijlen.
Verder heb je super veel kroegjes en kleine discotheken, maar ze liggen allemaal in een straal van 500 meter, dus als het ene niet bevalt kun je zo doorrollen naar de volgende :D |
Okee, bedankt!
Ja we zullen daar wel ff kijken wat er allemaal te doen is.. We willen ook naar dat Party Beach of zoiets (zo'n jongeren park). Is daar iemand ooit geweest? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MennoB
Okee, bedankt!
Ja we zullen daar wel ff kijken wat er allemaal te doen is.. We willen ook naar dat Party Beach of zoiets (zo'n jongeren park). Is daar iemand ooit geweest? |
Starbeach? Dat is namelijk gewoon een heel groot strand waar je van alles kan doen idd, anders zou ik het niet weten |
|
|
| Jappio |
| ik ga een weekje wielrennen met wat vrienden in de alpen tussen de herkansingen door :) |
|
|
| Blik |
Starbeach? Dat is namelijk gewoon een heel groot strand waar je van alles kan doen idd, anders zou ik het niet weten |
weinig strand, vooral veel gras en strandstoelen. Lekker muziekje erbij en een boel lekkere wijven, aantal gasten met hun "Arnemuiden" tattoo's achter op hun rug. Lekker aant zwembad liggen met een biertje erbij of in een band ronddobberen met een biertje erbij.
IDEAAL!!!
één van de redenen waarom ik Chersonissos the place to be vind voor zulke vakanties. Je wordt wakker, gaat naar Starbeach en het feest begint daar eigenlijk al. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MennoB
We gaan 10 tot en met 22 augustug naar Kreta.. Chersonisos ofzoiets
Heb er iig zin in.
Is iemand er al eens ooit geweest (zal wel :p), zoja waar kun je dan het beste uit 's avonds? |
Wij zijn er van 17 augustus t/m 29 augustus te vinden. Tenminste wat goedkoper als in het hoogseizoen en ook niet superdruk waarschijnlijk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Over 3 weken vertrek ik voor een lang weekend naar een kasteel midden in Frankrijk met een grote berg 18 jarige sletjes :crazy:
|
Wat wie waar hoe waarom en heb je foto's? :D
| quote: | Originally posted by Lynxx
Een meisje wat ik ken doet volgens mij ongeveer dezelfde trip. Ze zit nu in Nepal. Krijg elke week zo'n heel verslag.
Volgens mij heeft ze het allemaal keurig gedocumenteerd als ze terug is. Tschijnt wel behoorlijk indrukwekkend land te zijn, gaat vast wel mooie plaatjes opleveren.
Voor mezelf zit een vakantie er niet in denk ik. Lekker veel herkansingen en beginnen met afstuderen. Kga van de winter wel weer lekker snowboarden.. |
Cool, stuur eens wat door!
| quote: | Originally posted by New Wave
Een week naar mallorca als Theseus daar gaat draaien :p en in September een week naar Venetie met. Ik wild eook nog een week naar Luxemburg, maar weet niet of dat gaat lukken. :) |
He das vet! How that happen dat hij daar moet draaien?
| quote: | Originally posted by Blik
..... aantal gasten met hun "Arnemuiden" tattoo's achter op hun rug.....
één van de redenen waarom ik Chersonissos the place to be vind voor zulke vakanties. |
Altijd al wel van je gedacht, dat je op gasten viel Blik! :p |
|
|
| emma |
van 17 juli tot 31 juli met z'en 11'en in een villa'tje in Ibiza :D
en in september een weekje naar Corfu ...
Laat de zomer maar komen ;) |
|
|
| SnuggLe |
Lekker handig......een bus op een landmijn in Nepal.
Toch nog steeds niet helemaal handig/veilig daar met die Maoisten. Heel fijn........ :nervous: :eek:
Toch het reisschema maybe aanpassen. |
|
|
| Remy D |
Hof van Holland is voor kansloze knapen als Remy :p Allemaal Hollandse muziek, zeg maar een soort skihut :D
Amnesia draaien ze R&B en een uurtje trance ongeveer, wel een mooie tent en mooie vrouwtjes :eyes:
Dan heb je de NRG, dat is nu vooral Hardtrance, hardstyle en aanverwante stijlen.
Verder heb je super veel kroegjes en kleine discotheken, maar ze liggen allemaal in een straal van 500 meter, dus als het ene niet bevalt kun je zo doorrollen naar de volgende :D |
:o :haha: |
|
|
| djdavid |
| 3 Colours, Junktion en ondergetekende zijn (ook al) op kreta (Chersonissos) te vinden, en wel van 13-27 juli! twee weken zon, zee, strand, sex en uitgaan... :toocool: :tongue2 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by djdavid
3 Colours, Junktion en ondergetekende zijn (ook al) op kreta (Chersonissos) te vinden, en wel van 13-27 juli! twee weken zon, zee, strand, sex en uitgaan... :toocool: :tongue2 |
dan missen jullie wel Extrema Outdoor dit jaar :(
Maar veel plezier op Kreta dan :p |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by tijs08
dan missen jullie wel Extrema Outdoor dit jaar :(
|
Ja idd daar heb ik wel even een paar traantjes over moeten laten:(
Maar het kon niet anders en dit is ook leuk:p |
|
|