return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Zomervakantie 2005 (pg. 17)
View this Thread in Original format
moogwai
Veel plezier in India!
Dj Lex
Hef fun Snuggel!
New Wave
veel plezier ouwe! Zet soms effe wat fotootje sneer. Mijn mail heb je al jaren, ben benieuwd naar je verslagen. Knuffel voor anke :p
Remy D
He Bram, veel plezier daarzo.
Little Theseus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen, tot later, ik ben weg richting India. Zo eerst spullen pakken, dan richting de vriendin, en dan morgenvroeg met het vliegtuig (KLM Direct). Dus lekker een maandje weg!

Fijn dit bezoeken:

En dit:

:D

homo.
MennoB
In kroegen en discotheken in Chersonissos werd vaak een remix van Dire Straits - Money For Nothing gedraait. Weet iemand welke remix dat is?
robin
have phun..

Ik ben al weer terug, wat een graf zomer is dit geweest zeg :(

Laat vakantie, terwijl veel vrienden in examjaar al 2 maanden langer op het strand lagen, daarna maand gewerkt voor een hongerloon en kut tijden, daarna 2 weken italie + week normandie, was heel vet maar de tijd is voorbij gevlogen :o

gister thuis gekomen, morgen ochtend 0715 beginnen bij nieuwe stage.. :clown:
Muppy
quote:
Originally posted by MennoB
In kroegen en discotheken in Chersonissos werd vaak een remix van Dire Straits - Money For Nothing gedraait. Weet iemand welke remix dat is?

ik denk die van deep dish...
HiGH_NrG
Ik denk:

deep_dish_vs_dire_straits_-_flashing_for_money_(sultan_remix
Muppy
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik denk:

deep_dish_vs_dire_straits_-_flashing_for_money_(sultan_remix

ja maar das die met flashdance erdoorheen en niet alleen money for nothing:o

MennoB
quote:
Originally posted by Muppy
ik denk die van deep dish...

Die Deep Dish is het niet. Ik heb die Sultan Remix. Het nummer wat ik bedoel is zonder ander nummer, alleen die gitaar van Dire Straits.
Muppy
quote:
Originally posted by MennoB
Die Deep Dish is het niet. Ik heb die Sultan Remix. Het nummer wat ik bedoel is zonder ander nummer, alleen die gitaar van Dire Straits.

ja die hebben ze ook gedaan en daaruit is de bootleg flashing for money gekomen...ik d8 dat ik m op cd had dus zal eens ff kijken of ik m kan rippen voor je anders;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement