return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Zomervakantie 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
emma
sowieso 10 daagjes Ibiza deze zomer
verder weet ik het nog niet...

Volgende maand effe mijn broertje gaan bezoeken in Madrid :D
moogwai
quote:
Originally posted by arjoderoon
tja.. als je niet kunt rijden....t heeft mij ook teveel gekost.

de vakantie word hoogst waarschijnlijk ergens in frankrijk ofzo met mn vriendin, en een vriendin met vriend...

nog tips iemand? word gewoon kamperen...

Niks boeken, gewoon door Frankrijk heen reizen. Campings zijn overal te vinden in Frankrijk. Als je dan de gewone weg neemt zie je ook veel van het land. De vele tolsnelwegen kosten alleen veel geld.

Alleen het noorden van Frankrijk (van Lille tot Parijs zeg maar) is niet bijzonder, voor de rest heeft elke regio zijn charme.
Phortje
quote:
Originally posted by dj_spare
ga waarschijnlijk nergens heen, heel misschien een last minute maar ik wil eerst mijn rijbewijs halen en dat kost klauwen vol met geld :(

same...
Of misschien weer met wat vrienden naar Tsjechie :)
2 weken op vakantie geweest voor 300 euro daar :p
moogwai
quote:
Originally posted by Phortje
same...
Of misschien weer met wat vrienden naar Tsjechie :)
2 weken op vakantie geweest voor 300 euro daar :p

Tjechie is echt goedkoop ja. Ik ben er een paar jaar terug tweemaal geweest voor een voetbaltoernooi. Een beetje voetballen af en toe, maar vooral het goedkope bier (halve liter 0,50 cent ofzo) en eten ging er goed in :D Praag is ook een hele mooie stad.
magrec
Dit jaar ff niet.
Over 2 weken zit ik een weekje in spanje. Niet echt de beste tijd maar goed vermaak mij wel.
New Wave
Curacao of Mauritius.
Denk in Juni.
eieregooie
quote:
Originally posted by moogwai
veel van het land. De vele tolsnelwegen kosten alleen veel geld.

Geloof me, als je van noord naar zuid gaat wil je echt wel die tolwegen... Vooral 's nachts lekker doorkachelen :D Alhoewel je op de "gewone wegen" ook wel lekker door kan rijden :) T ligt er maar net aan hoe ver je wilt rijden denk ik, of je de snelweg neemt of niet...

Maar idd... niet boeken gewoon gaan!
Daanq
quote:
Originally posted by emma
sowieso 10 daagjes Ibiza deze zomer
verder weet ik het nog niet...

Iemand al enig idee welke DJ's dit jaar verwacht worden op het eiland?
DJ_Siesta
probably weer 10 weken draaien in het buitenland! waar wanneer en hoe moet ik nog even bekijken! wel zin in :p
emre
quote:
Originally posted by Daanq
Iemand al enig idee welke DJ's dit jaar verwacht worden op het eiland?

10 euro op AVB :o

nwopper
Werken, Nature One (hoop ik), Dance Valley..... Beetje festivals afgaan enz. En werken, werken, werken... Anders komen mijn draaitafeltjes er nooit .
arjoderoon
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
probably weer 10 weken draaien in het buitenland! waar wanneer en hoe moet ik nog even bekijken! wel zin in :p

zo'n vakantiebaantje wil ik ook wel...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement