|
Zomervakantie 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Lynxx |
net als vorig jaar, gewoon de auto pakken en naar spanje kachelen. Prima bevallen, en kostte vrij weinig (afgezien van een domme actie: de auto tegen de vangrail zetten met 120).
Verder nog een weekje mountainbiken in een gebied met veeel dikke vette bergen.
En daarna afstuderen in... noem eens wat, Spanje ofzo.
Maar eerst even 5 maandjes "vakantie" in dortmund... :( (school op de duitse manier: elke dag 8 uur beginnen)
Nee, komende anderhalf jaar ben ik erg weinig in nederland als ik het zo bekijk. |
|
|
| MaGiK54 |
Na de zomervakantie pas pleite. In oktober en november zit ik een maand in Australië. Lekker familie pesten met mijn aanwezigheid. Hoogtepunt van deze vakantie moet het zwemmen met dolfijnen op open zee gaan worden, dit lijkt mij echt een verschrikkelijke coole ervaring. En als ik mazzel heb trekken er tijdens mijn verblijf ook walvissen voorbij de kust en dat schijnt ook een onvergetelijke ervaring te zijn als je die beesten in het echt ziet.
En ik hoop stiekem op een mini-tour van Armin, Tiesto, PvD of een andere topper in Aussie en dat ze als ik daaro zit in Peth draaien, dit zal mijn vakantie wel helemaal af maken. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Daanq
Iemand al enig idee welke DJ's dit jaar verwacht worden op het eiland? |
Ik denk het beetje zelfde als altijd.
Manumission is bevestigd
Armin schijnt weer in Amnesia te zijn met zijn eigen avond.
Cox denk ik ook wel weer in de Space.
Cocoon in Amnesia aangezien dat succesvol was
Groove avonden in pacha
| quote: | 3 weken naar USA, San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas
|
Ik ga daar ook heen met studiereis. Wanneer ga jij?
| quote: | mac mini, imac, ibook of powerbook???
|
Power Mac G5 :D :toothless |
|
|
| Matthijs |
| Nog geen concrete plannen, komt nog wel. Eerst maar eens kijken wie er mee gaan en wanneer die allemaal kunnen... |
|
|
| Flippe |
| 8 dagen naar Tukijke, Alanya..met een paar vrienden begin Augustus! |
|
|
| Tim81 |
| Eind juni 16 dagen naar Mexico! Playa del Carmen is onze gunstige uitvalsbasis, aan het strand, om de omgeving te ontdekken! |
|
|
| Ezzzzzzy |
een duikvakantie lijkt me heel leuk ( & kostbaar) ik wil ooit
mijn duikbrevet halen..:stongue: |
|
|
| HBtje |
1 - 1,5 week Berlijn dit jaar, rondom de Loveparade
en nog weg met mn vriendin |
|
|
| arjoderoon |
| is er nog een suggestie voor een regio als je strand wilt, camping, en uitgaan in frankrijk? zoals vercors als eieregooie genoemd had. zijn er ook leuke plaatsen aan de westkust? (atlantische oceaan) |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by basvh
Power Mac G5 :D :toothless |
Ga voor de iMac G5 17 inch! Die ben ik ok van plan te gaan kopen, neemt weinig ruimte in, superdesign, en heel geschikt voor grafische bezigheden:D
Mac rules! Had voorhen een iBook 14", nu een Powerbook 17", die gaat de verkoop in en dan heb ik mijn G5:eyespop: :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
1 - 1,5 week Berlijn dit jaar, rondom de Loveparade
en nog weg met mn vriendin |
Van donderdag tot en met maandag is L.P. weekend gepland |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Van donderdag tot en met maandag is L.P. weekend gepland |