return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Zomervakantie 2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Muppy
mijn vakantie word misschien nog wat aangezien ik niet meer met mn vriendin ga maar met mn broertje:D
Matthijs
quote:
Originally posted by Muppy
mijn vakantie word misschien nog wat aangezien ik niet meer met mn vriendin ga maar met mn broertje:D

Lijkt mij niet echt een verbetering. Moet je toch ineens een andere invulling voor het nachtprogramma gaan regelen! :toothless
Muppy
quote:
Originally posted by Matthijs
Lijkt mij niet echt een verbetering. Moet je toch ineens een andere invulling voor het nachtprogramma gaan regelen! :toothless

haha hmmm ja ok daar zit wat in....maarja op vakantie met je ex is ook niet alles:o
Tim81
Het aftellen is begonnen... Over 12 dagen lig ik hier ergens heerlijk te relaxen: KLIK
MaGiK54
Nog 4 maanden en dan zit ik downunder.......het duurt nog zo lang :(
Blik
nog precies een maand en dan ben ik in San Fransisco :)
Hitman
8 t/m 26 augustus naar Thailand met een paar vrienden. Eerst 3 dagen in een hotel in Bangkok, daarna een rondreis van een paar dagen en dan nog 1,5 week op het strand liggen met een cocktailtje in de hand:cool:
Yarnie
Ik ga lekker 2 weken naar de zweedse costa's :thepirate
SnuggLe
quote:
Originally posted by Hitman
8 t/m 26 augustus naar Thailand met een paar vrienden. Eerst 3 dagen in een hotel in Bangkok, daarna een rondreis van een paar dagen en dan nog 1,5 week op het strand liggen met een cocktailtje in de hand:cool:

Thailand is SUPER!
Check mijn pics: http://home.student.utwente.nl/b.ka...iland/index.htm

Mocht je nog tips nodig hebben , pm me ;)
New Wave
weekje Luxemburg eerste week van augustus. heerlijk chillen. :)

jp
quote:
Originally posted by New Wave
weekje Luxemburg eerste week van augustus. heerlijk chillen. :)

Echternach? Ruines kijken?
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Echternach? Ruines kijken?

neu, gewoon heerlijk chillen op mijn ligbed voor mijn 6 persoons tent. Ik ken dara nog wat mensen van die camping en het gaat hardstikke gezellie worden. beetje spa rood drinken enzo :p beetje stappen. Beetje sjiks checken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement