return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Zomervakantie 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
TranceZoner
Woohoo!!!!!!!!!!

Waarschijnlijk even 2 vakanties dit jaar.

1] Ameland, met me kameraden en vriendinnen.
2] Een of ander 5 Sterren Titanic Hotel in Lara, Turkije!!!!!!!! Ik kan echt niet wachten. Samen met mijn vriendin, lekker all-in, 8 dagen naar Turkije. Het mooiste is nog dat ik gewoon vanaf Groningen vertrek met het vliegtuig. Me oma heeft er ook wat aan meebetaald, dus ik heb echt dikke mazzel met deze vakantie. Je moet het hotel gewoon ff zien. Hier is de link naar de site daarvan. Link

Of Foto's:

:eyespop::eyespop::eyespop:
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
*kick omhoog*

Het wordt 99% backpacken door Inda en Nepal, van 1 tot 30 september.

Iemand heel misschien ervaringen in India / Nepal? Want het lijkt me een hele opgave, reizen daar (zeker ook gezien Peking Express ;)). Maar oke, ben ook in China geweest en dat was niet easy.

Als het even meezit koop ik begin juli samen met mijn vriendin ook een nieuwe (spiegelreflex) camera, dus dat wordt mooie foto's schieten!

Vet!

Zelf (nog) geen plannen.. Van de zomer gaat het er sowieso niet van komen denk ik.. Moet toch eerst mijn maandje Nieuw-Zeeland nog afbetalen. Misschien in september / oktober.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Vet!

Zelf (nog) geen plannen.. Van de zomer gaat het er sowieso niet van komen denk ik.. Moet toch eerst mijn maandje Nieuw-Zeeland nog afbetalen. Misschien in september / oktober.

Nog steeds joh?

Wij gaan dus ook in sept, buiten het seizoen is het toch wat goedkoper en heb je minder mensen. Alleen even zien of het regenseizoen in India voorbij is.
magrec
lang weekend centerparcs met wat vrienden :nervous: :nervous:
Lange vakantie zit er deze zomer iig niet in.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
lang weekend centerparcs met wat vrienden :nervous: :nervous:
Lange vakantie zit er deze zomer iig niet in.

Nog steeds aan het afstuderen / met je thesis bezig?

Daardoor viel vorig jaar mijn vakantie ook in de soep, en moest ik het maar doen met 8 dagen Egypte. Niet erg op zich, want je kon er heerlijk duiken. Jammergenoeg kan dat in India niet makkelijk.
M@rc
Lekker twee weekjes Rhodos, Griekenland met vriendinlief.. :D
Djeebie
Turkije, maar we doen last-minute dus ik heb op dit moment nog geen idee waar we precies heen zullen gaan. Het wordt in ieder geval Antalya, Marmaris of Bodrum.
TranceFool
Met 4 vrienden voor 16 dagen een Opel Zafira gehuurd incl skibak op het dak voor veel troep. Beetje door Frankrijk kamperen richting de zuidkust om uiteindelijk in Spanje uit te komen. Zin an!
mellow_head
Ik ga naar Kroatië in juli:conf: :conf: lol, neen ik ben serieus; naar een kuststadje da 'Pula' heet. Ben benieuwd hoe die mensen gaan reageren as ik daar vol neut trance & progressive zit te draaie:p denk dak een kogel in mn been krijg ofzo:Dhihi
marciemarcs
4 dagen New York en vervolgens met de bus door naar Canada waar we andere halve week blijven.. ik heb er nu al extreem veel zin in

HBtje
In ieder geval 5 dagen Berlijn, verder weet ik het nog niet, zal wel weer neer komen op last minute, of helemaal niet
eieregooie
Over 3 weken vertrek ik voor een lang weekend naar een kasteel midden in Frankrijk met een grote berg 18 jarige sletjes :crazy:

En dan ga ik in Augustus nog een tour door Europa doen met de auto, met als rode draad geloof ik de ministaatjes...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement