return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Zomervakantie 2005 (pg. 12)
View this Thread in Original format
sndh
treinticket is binnen, 13 augustus rijd ik met de trein via Frankfurt en Basel naar Firenze.... :D
Pykenike
quote:
Originally posted by Remy D
Aria is echt vet, alleen kwam daar geen hond het 2e jaar dat ik er was. Maar Hof van Holland is wel gaaf om ff voor te drinken. verder is alles het zelfde alleen NRG niet maar daar moet je vaak betalen en sta je tussen gabbers. :haha:

cinema is ook zoiets, leuke club alleen te weinig volk.

NRG is idd hardstyle tot en met

Corte is leuk na 4 uur omdat het de enige tent is die open is dan. af en toe gaat daar het licht aan en doet het personeel net of ze aan het sluiten zijn. als de politie weer weg is gaan ze weer verder. Dj draait best goed maar echt met stukjes. Dan weer rnb/hiphop dan trance en dan wat griekse zooi :P

Havanna club zijn veel geile zweedse meiden en een vrouw die draait daar. Ze mixt watskeburt met een of andere knackerbröd viking versie... :P. (oh ja bier is daar vaak lauw maar als het lauw is dan is het wel voor 1 euro :P)

Amnesia is ook wel cool alleen pas vanaf 2 uur, (daarvoor is het rnb)

Qua kroegen is de New York ook wel gezellig, maar daar zijn een hoop engelsen.

voor goed zuipen hoef je absoluut niet naar hof van holland. Wat een kut tent is dat zeg. Dj zegt iedere avond heel ruig dat de tent tot 5 uur open blijft maar om 4:05 gaat het licht aan. We bedachten ons dat het 5 uur NL tijd was :rolleyes:

en ik snap niet dat "een bossie rooje rozen" en een "toet toet waterscooter" niet gaat vervelen

chersonissos is wel goed uitgaan. maar persoonlijk vond ik het iets TE hollands. we hebben dus ook veel niet nederlandse kroegen en tenten opgezocht

Oh ja starbeach op zondag is lachen. stipteases en redelijk leuke trance. (wat commercieel maar dat maakt niet als je gedronken hebt) maar wel bier uit blik
:haha:

poke me trouwens als je foto's wilt zien :P
Little Theseus
*poke*

*poke*
Muppy
net 10 min geleden besloten dat ik volgend jaar naar ibiza ga:D
Mindphaser
quote:
Originally posted by Muppy
net 10 min geleden besloten dat ik volgend jaar naar ibiza ga:D

Tis net augustus en het gaat al over volgend jaar :s

Heb dit jaar al mijn geld gereserveerd voor feestjes en het verbouwen van het huisje.. misschien dat ik eens de auto pak een lang weekendje ergens in nl op een camping ga staan dicht bij het strand, meer zal het wel niet worden.
Muppy
quote:
Originally posted by Mindphaser
Tis net augustus en het gaat al over volgend jaar :s

klopt:o

maar ik ben dit zuigweer echt spuugzat! eheb gvd deze hele vakantie nog maar 4 dagen in de zon kunnen zitten! 4!!! dus we hebben nu al afgesproken dat we volgend jaar gaan...hoe en wat enzo, dat moet nog verder uitgewerkt worden:D
Blik
net terug van 3.5 weken amerika, supervette vakantie gehad

altijd lekker als je 3 weken 40 graden gehad hebt thuis te komen in de stortregen en 17 graden...
Tim81
quote:
Originally posted by Mindphaser misschien dat ik eens de auto pak een lang weekendje ergens in nl op een camping ga staan dicht bij het strand, meer zal het wel niet worden.

Ik kan het je afraden! Als je met dit weer wil kamperen moet er wel iets heel bijzonders zijn... Voor Dance Valley had ik het eenmalig over, maar mij zul je nooit meer in Nederland in een tent aan treffen (of eigenlijk uberhaupt niet!) :p
MennoB
Weet iemand wat voor stopcontacten ze hebben in Griekenland (Kreta, chersonissos om precies te zijn) en of je een strijkijzer en radio in je koffer/handbagage kan doen als je met het vliegtuig gaat?
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by MennoB
Weet iemand wat voor stopcontacten ze hebben in Griekenland (Kreta, chersonissos om precies te zijn) en of je een strijkijzer en radio in je koffer/handbagage kan doen als je met het vliegtuig gaat?

Strijkijzer? :stongue:

MennoB
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Strijkijzer? :stongue:

Ik wist dat er deze reacties zouden komen, maar er gaan ook vrouwen met ons mee..

Maar weer ff serieus..
Tim81
Gewoon een wereldstekker halen bij de HEMA, kost 14 euro geloof ik...

Natuurlijk mag je een radio meenemen in je handbagage of koffer en ik denk ook dat een strijkijzer geen probleem oplevert, hoogstens verbaasde gezichte :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement