|
Zomervakantie 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ganz genau :D
Dat wordt weer dagen lang feesten, zuipen, doner eten :wtf: |
Wat we gingen toch culturele dingen doen, zoals naar het Joodse Museum enzo......:o |
|
|
| jp |
Joods Museum
Checkpoint Charlie
Siegessaule beklimmen
Gendarmenmarkt (Trabi tour maken)
Holocaust Denkmal (mei 2005 klaar)
Luftwaffe museum
Genoeg te doen ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
is er nog een suggestie voor een regio als je strand wilt, camping, en uitgaan in frankrijk? zoals vercors als eieregooie genoemd had. zijn er ook leuke plaatsen aan de westkust? (atlantische oceaan) |
De vercors is een gebergte, weinig uitgaan en stappen daar... Dat was in Argeles. Aan de middelandse zee, tegen de spaanse grens. Als je uitgaan en stappen wilt kan je het best in de omgeving van Perpignan kijken denk ik. Aan de westkust zou ik het niet weten.
Voor de zomervakantie heb ik nog geen concreten plannen, wel is er het idee geopperd om weer met de auto te gaan rijden met een eindbestemming in Italië. En dan dus rijden via t zwarte woud en Zwitserland ofzo...
Voor die tijd ga ik eerst nog met een grote groep vrienden een weekendje in de Ardennen vertoeven, en met een goeie vriendin nog een stedentripje naar Berlijn doen :) (jee peeeeeeee ? :D) |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Opti
Ga voor de iMac G5 17 inch! Die ben ik ok van plan te gaan kopen, neemt weinig ruimte in, superdesign, en heel geschikt voor grafische bezigheden:D
Mac rules! Had voorhen een iBook 14", nu een Powerbook 17", die gaat de verkoop in en dan heb ik mijn G5:eyespop: :crazy: |
wow! geld over? als ik geld had zou ik die powerbook van je over willen nemen, maar goed dat heb ik niet. ik wil ook Appel |
|
|
| kolkiewolkie |
Ideeen zat, geld wat minder ;) .
Idee 1: lang weekend Barcelona in Mei (Sonar, :D ). Probleem: slurpt veel studietijd op en dat is not done in Dortmund :o .
Idee 2: met een auto (subaru legacy ofzo ;) ) een rondrit door Scandinavie maken. Lijkt me erg :toocool: . Probleem: VERY costly. Wordt waarschijnlijk doorgeschoven met minimaal 1 jaar.
Idee 3: Met onze bestelbus naar het oostblok rijden, dat hok daar verkopen en terug met het vliegtuig of de bus. Probleem: bestelbus moet nog losgeweekt worden bij pa :D . Wat scheelt is dat die schuit tegen die tijd in het meest ongunstigste belastingtarief gaat vallen en sowieso de deur uit moet... Probleem 2: ik heb hertentamens deze zomer van die knaken vakken wil ik wel graag af eigenlijk.
Idee 4: naar een ver land afstuderen :cool: ! Probleem: ik heb nog geen afstudeerplek (dus ik ga zo weer verder met mijn brie'm skrie'm). In veel gevallen een vrij prijzige aangelegenheid dus dat word dit jaar geen verdere tripjes die veel geld kosten (zie bijv. 2).
Oja, ik verkeer nu natuurlijk ook niet in NL maar om nou Dortmund een vakantieoord te noemen vind ik wat ver gaan :p ! |
|
|
| HBtje |
| zit je wel vlak bij de westfalenhallen, voor mayday :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik denk dat ik na de tijd sowieso binnen een uur weer thuis ben - da's dan MET ov :D ! Met de auto is het een kwartier denk ik :disbelief ! We kunnen wel gaan afteren in onze kelder :D (kun je rechtop in staan met een man of 30-40 denk ik)! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
Ik ga daar ook heen met studiereis. Wanneer ga jij?
|
vertrekken 13 juli naar san fransisco, 5 augustus zijn we weer terug. Ga jij mee met de studiereis van de NHTV, die Summercourse? Paas klasgenoten van mij gedaan vorig jaar, scheen hartstikke tof te zijn. Vaak stappen enzo... |
|
|
| @win |
| Ik ga 11 augustus twee weekjes met mijn vriendin naar Fuertaventura. Vorig jaar naar Gran Canaria gewwest en dat beviel wel. Nu maar eens een ander Canarisch Weiland uitproberen :toothless |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
Ik ga 11 augustus twee weekjes met mijn vriendin naar Fuertaventura. Vorig jaar naar Gran Canaria gewwest en dat beviel wel. Nu maar eens een ander Canarisch Weiland uitproberen :toothless |
Hehe, kan je dus naar DV dit jaar :p |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, kan je dus naar DV dit jaar :p |
Als de financien het toelaten uiteraard ;) |
|
|
| SnuggLe |
*kick omhoog*
Het wordt 99% backpacken door Inda en Nepal, van 1 tot 30 september.
Iemand heel misschien ervaringen in India / Nepal? Want het lijkt me een hele opgave, reizen daar (zeker ook gezien Peking Express ;)). Maar oke, ben ook in China geweest en dat was niet easy.
Als het even meezit koop ik begin juli samen met mijn vriendin ook een nieuwe (spiegelreflex) camera, dus dat wordt mooie foto's schieten! |
|
|
|
|