|
Zomervakantie 2005 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MennoB
Deden die reisleidsters bij jullie ook zo'n dansje op de bar. Iets met rijden op een banaan ofzo.. Zag er wel leuk uit :D
Ook de reisleidsters Annemieke en Katrien (ofzoiets) gezien van GoGo-tour?! Dat zag er ook wel leuk uit :D |
Was wel grappig ja, een vriend van me heeft daar nog gestript op de bar. Hij is ook compleet gestoord als hij wat gedronken heeft, dus het was dolle pret gedurende de vakantie :D |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ga vanuit India een reisverslag bijhouden van alle ervaringen. Altijd gedaan (ook in China, Thailand), leuk voor later, maar ook voor de thuisblijvers als in familie/vrienden. Zal hier ook maybe wel wat posten. Als mensen het leuk lijkt om de ervaringen te lezen, geef effe je mailadres. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by basd
Zaterdag naar Zakynthos. Hopelijk zonder Nederlanders en skihut. |
Zo mag ik het horen! :cool: |
|
|
| djdavid |
Katrien (ofzoiets) gezien van GoGo-tour?! Dat zag er ook wel leuk uit :D |
je bedoelt misschien Nikita?? ben zelf ook in chersonissos geweest, maar al in juli. erg relaxed daaro, was al derde keer :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by djdavid
je bedoelt misschien Nikita?? ben zelf ook in chersonissos geweest, maar al in juli. erg relaxed daaro, was al derde keer :D |
Ooh kan wel, ze had iig kort blond haar en een tongpiercing.. |
|
|
| djdavid |
Ooh kan wel, ze had iig kort blond haar en een tongpiercing.. |
owkee, was t toch iemand anders. zij had nl halflang donker haar... |
|
|
| moogwai |
Katherijne bedoelen jullie volgens mij. Waren wel leuke meiden idd.
| quote: | Originally posted by @win
Zo, ik ben er ook weer. Twee weken heerlijk liggen chillen, zonnen en zwemmen. Uitgaan stelt geen ruk voor op Fuerteventura, maar ik was toch alleen met m'n vriendin dus dat boeit dan ook weer niet. En tsja, neger geworden :toothless |
Dit zou ik weer niet zoeken, zeker 2 weken niet. Alleen een beetje op het strand liggen enzo, dan vind ik de dagen echt lang duren.
Op vakantie moet ik of elke dag flink uitgaan en/of veel activiteiten overdag doen. Maar in veel landen is het vaak veel te warm om iets "sportiefs" te doen, dus we hebben al een probleem :p
Als ik later vrouw en kinderen heb ga ik ook veel liever naar een camping ergens in Frankrijk dan naar een strandplaats ergens aan de Middelandse zee. Een paar uur naar het strand/zwembad vind ik meer dan genoeg. De omgeving bezoeken, beetje fietsen/wandelen/kanoeen, enzo dat vind ik veel relaxter. |
|
|
| @win |
| Ik ben van nature aardslui dus het beviel me prima. Heb ook de tijd gehad om 5 boeken uit te lezen, dus ik heb me geen minuut verveeld ;) |
|
|
| moogwai |
| Ik had 2 VI's en 1 Quest bij en die heb ik nog niet eens uitgelezen :p |
|
|
| MennoB |
| Las alleen maar tijdschrijften op de wc :D |
|
|
| SnuggLe |
Mensen, tot later, ik ben weg richting India. Zo eerst spullen pakken, dan richting de vriendin, en dan morgenvroeg met het vliegtuig (KLM Direct). Dus lekker een maandje weg!
Fijn dit bezoeken:

En dit:

:D |
|
|
| kolkiewolkie |
Beetje eentonig kruisen hebben ze daar in India :) . Veel plezier in elk geval.
Btw, mijn vakantie en/of zomer zuigden best wel hard. |
|
|
|
|