|
Zomervakantie 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
*kick omhoog*
Het wordt 99% backpacken door Inda en Nepal, van 1 tot 30 september.
Iemand heel misschien ervaringen in India / Nepal? Want het lijkt me een hele opgave, reizen daar (zeker ook gezien Peking Express ;)). Maar oke, ben ook in China geweest en dat was niet easy.
Als het even meezit koop ik begin juli samen met mijn vriendin ook een nieuwe (spiegelreflex) camera, dus dat wordt mooie foto's schieten! |
Een meisje wat ik ken doet volgens mij ongeveer dezelfde trip. Ze zit nu in Nepal. Krijg elke week zo'n heel verslag.
Volgens mij heeft ze het allemaal keurig gedocumenteerd als ze terug is. Tschijnt wel behoorlijk indrukwekkend land te zijn, gaat vast wel mooie plaatjes opleveren.
Voor mezelf zit een vakantie er niet in denk ik. Lekker veel herkansingen en beginnen met afstuderen. Kga van de winter wel weer lekker snowboarden.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog steeds aan het afstuderen / met je thesis bezig?
Daardoor viel vorig jaar mijn vakantie ook in de soep, en moest ik het maar doen met 8 dagen Egypte. Niet erg op zich, want je kon er heerlijk duiken. Jammergenoeg kan dat in India niet makkelijk. |
Was het maar zover :whip: In september begin ik met mijn afstudeerproject. |
|
|
| Tim81 |
| Over 3 1/2 week lekker naar Mexico! Helaas 'maar' 16 dagen... |
|
|
| MennoB |
We gaan 10 tot en met 22 augustug naar Kreta.. Chersonisos ofzoiets
Heb er iig zin in.
Is iemand er al eens ooit geweest (zal wel :p), zoja waar kun je dan het beste uit 's avonds? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MennoB
Heb er iig zin in.
Is iemand er al eens ooit geweest (zal wel :p), zoja waar kun je dan het beste uit 's avonds? |
Hof van Holland :haha: |
|
|
| New Wave |
| Een week naar mallorca als Theseus daar gaat draaien :p en in September een week naar Venetie met. Ik wild eook nog een week naar Luxemburg, maar weet niet of dat gaat lukken. :) |
|
|
| Remy D |
| 16 juli naar Turkije :tongue2 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MennoB
Heb er iig zin in.
Hof van Holland is voor kansloze knapen als Remy :p Allemaal Hollandse muziek, zeg maar een soort skihut :D
Amnesia draaien ze R&B en een uurtje trance ongeveer, wel een mooie tent en mooie vrouwtjes :eyes:
Dan heb je de NRG, dat is nu vooral Hardtrance, hardstyle en aanverwante stijlen.
Verder heb je super veel kroegjes en kleine discotheken, maar ze liggen allemaal in een straal van 500 meter, dus als het ene niet bevalt kun je zo doorrollen naar de volgende :D |
|
|
| Blik |
| chersonissos is echt de beste plaats voor zo'n strand en zuip vakantie. Zo veel te doen, alles zit vol in het hoogseizoen en overal is het supertof |
|
|
| nwopper |
HERKANSINGEN!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
En een flinke teringlading van die dingen!
En een weekendje Zurich for...tha...Streetparade...& Energy :D :D |
|
|
| New Wave |
| nwopper, plaats is een foto van jezelf. Ik weet me god niet hoe jij er uit ziet. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
nwopper, plaats is een foto van jezelf. Ik weet me god niet hoe jij er uit ziet. |
 |
|
|
|
|