|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| ja weet t :D maar had toch echt ergens gelezen dat hij 7u zou draaien |
|
|
| Matthijs |
| Armin Only = Armin Only, dus geen andere DJ. En dat hij 7u zou draaien klopt zeker niet, in de krant stond gisteren gewoon 9u. Dan hou je nog een half uurtje over voor wat special guests tussendoor. |
|
|
| Frankisback |
| Ik ben er ook bij :) |
|
|
| ZZandirt |
| thanx, niet de moeite waard om te gaan, maar een avondje (mee)luisteren is altijd wel lekker.. |
|
|
| dj pdv |
| Als degene die gaan luisteren gelijk zo vriendelijk willen zijn om deze live uitzending op te nemen, dan kunnen die mensen die gaan nog eens heerlijk nagenieten na het feest:D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Als degene die gaan luisteren gelijk zo vriendelijk willen zijn om deze live uitzending op te nemen, dan kunnen die mensen die gaan nog eens heerlijk nagenieten na het feest:D |
+1:D |
|
|
| MrsDutchy |
| I'm going to be there Saturday! Any TA people meeting up at the event? I wouldnt mind meeting some of you :) |
|
|
| Mighty Johnny |
forget to listen the radio broadcost :D come to the party :)
and the live broadcast of the set you can get also later here ;) because.. tickets are still avaible.. on the door .. or you can say the german word "Abendkasse" :) |
|
|
| Mighty Johnny |
| a meeting from the German TAs is tomorrow :) 21.00 o´clock in the cafe ahoy in the ahoy plaza :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MrsDutchy
I'm going to be there Saturday! Any TA people meeting up at the event? I wouldnt mind meeting some of you :) |
yeah any people who want a meeting?:D |
|
|
| Unique2701 |
| yeah let's do a meeting |
|
|
| MrsDutchy |
| I'm down for it. I've never met any of you and I just moved to Holland a few months ago to be with my dutch hubby ;) |
|
|
|
|