return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 17)
View this Thread in Original format
djdavid
haha, ben ik ff blij dat ik hier NIET bij ben geweest. als je al de posts van de laatste 2/3 pages ziet... ;)
de meeste positieve reacties gaan alleen over t prog-uurtje voor t begin en al de klassieker + techno op t eind. om daar naar nou voor naar armin only te gaan...
ZZandirt
ach.. als je op armin z'n ding losgaat, zal het ongetwijfeld de moeite waard zijn geweest.
ik heb alleen het idee, dat hier veel mensen zijn die op andere dingen letten dan alleen de naam armin. meer feestervaring, za'k maar zeggen.


ook de reden dat ik niet ben gegaan. als ik puur voor AvB zou gaan, dan zou dat met maximaal duizend man zijn. (liefst 150 ofzo) veel lekkerdderedereder.


bruce springsteen is toch ook beter in paradiso dan in de kuip???
(om maar iemand te noemen)
Muppy
quote:
Originally posted by FunkySimon
na alles wat gezegd is hoef ik niet echt meer veel te vertellen hehe, ik vond het gewoon een goede avond, heb me zeker vermaakt!

BTW ik lees heel veel dat mensen dachten dat armin achter de schermen draaide voordat hij echt opkwam en dat je dan alleen zijn armen zag.

Terwijl dit bezig was liep stond ik bij dat rode hokje achterin en daar zat armin eerst de hele tijd te zuipen en daarna ging die naar buiten 20 min voordat hij opkwam. Dus die set van te voren was gewoon van te voren opgenomen!


hmmm dat lijkt me erg sterk...ik heb namelijk gehoord dat er een plaat oversloeg die daarna meteen werd gecorrigeerd. lijkt me sterk dattie dat van tevoren opgenomen heeft!
Loraine
Nah, voor degene die nog twijfelen of het nou een prefab setje of live gedraaid was...op het forum van Armin staan de url's (voor zover nog niet bekend dan)

Forum Armin van Buuren
Muppy
quote:
Originally posted by Loraine
Nah, voor degene die nog twijfelen of het nou een prefab setje of live gedraaid was...op het forum van Armin staan de url's (voor zover nog niet bekend dan)

Forum Armin van Buuren


volgens mij issie wel echt...armin zou dat namelijk niet doen denk ik. als het wel zo is vind ik het erg cheap van m!:nervous:
moogwai
quote:
Originally posted by Loraine
Nah, voor degene die nog twijfelen of het nou een prefab setje of live gedraaid was...op het forum van Armin staan de url's (voor zover nog niet bekend dan)

Forum Armin van Buuren


Bedankt! Heb de set al gedownload, echt super om te hebben :)
Frank-HH
sorry...UDC SUCKT!
Ouwe Dwaas
Ik vond het geweldig.
Heb me echt vermaakt.
Ontmoeting met de members van het Tiesto forum en heb ook nog heel veel mensen uit het buitenland ontmoet.

Trouwens ik hoorde dat die flinke knallen uit de linkerhoek backstage geen vuurwerk was, maar de zekeringen die eruit knalde.
En dat de linkerspeaker het voor bijna een uur niet deed.
Ik stond bij de rechter vooraan dus ik kon het niet horen.

Ik heb ook nog gefilmd, 4 filmpjes in totaal.
Het enige jammer eraan is dat 3 ervan het geluid wat minder is, omdat ik vooraan bij de speakers stond.

Video 1: http://www.youtube.com/?v=anAvtP_nWkA

Video 2: http://www.youtube.com/?v=qIuj68cZuX8

Video 3: http://www.youtube.com/?v=3GSFxavG8_w

Video 4: http://www.youtube.com/?v=9wPpUnoWzpU

En foto's die ik geschoten hebt, behalve de allerlaatste foto, die wilde ik ergens voor gebruiken.

http://photobucket.com/albums/y73/MLandJJ/Armin%20Only/
jp
quote:
Originally posted by Frank-HH
sorry...UDC SUCKT!


:p
Muppy
quote:
Originally posted by Frank-HH
sorry...UDC SUCKT!


onderbouwing?:o

Mindphaser
als ik sommige mensen hier zie posten vraag ik me af met wat voor een instelling ze naar een feest gaan... om dingen te ontdekken die niet kloppen en waarover ze kunnen zeiken of gewoon om een lekker feestje te hebben!?
heb mensen gezien die helemaal uit spanje, scandinavie of de vs komen om een feest als dit mee te maken, en wat doen die nederlanders... die lopen te zeiken over de wc's etc... whehe
NIET TOF!!!
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Mindphaser
als ik sommige mensen hier zie posten vraag ik me af met wat voor een instelling ze naar een feest gaan... om dingen te ontdekken die niet kloppen en waarover ze kunnen zeiken of gewoon om een lekker feestje te hebben!?
heb mensen gezien die helemaal uit spanje, scandinavie of de vs komen om een feest als dit mee te maken, en wat doen die nederlanders... die lopen te zeiken over de wc's etc... whehe
NIET TOF!!!


Ik sluit me aan bij je.
Maar ik had zoiets ik ga er niks van zeggen, want de meesten hadden blijkbaar hun oordeel al klaar voordat het feest al uberhaupt begon.

Ik vindt dan: ga dan niet naar zo'n feest.
Want als het allemaal te min is voor je, wat zoek je daar dan nog.

Heb respect voor de DJ, en in dit geval Armin, hij is degene die hij het merendeel-dat-niet-loopt-te-zeiken-over-alles-en-nog-wat-VOLK
9,5 uur heeft moeten vermaken met geweldige muziek.

En ik denk dat hij daarin 100% in geslaagd is.

De enige kritiek die ik hebt, en dat is niet op Armin, maar op UDC.
Ze hadden zijn Armin Only beter mogen promoten en de show ietsjes spectaculairder mogen maken, het was spectaculair, maar wat verschillende kleuren laserstralen bijvoorbeeld ipv 1 kleur.

Voor de rest denk ik dat UDC echt geweldig werk heeft geleverd om Armin helemaal in zijn gereel te brengen.

Ik weet niet of het de meesten van jullie is opgevallen, maar die man stond gewoon te huilen van geluk achter zijn draaitafels.
Het is het hoogtepunt van zijn carriere als DJ.
Voor een volle zaal bijna 10 uur lang spelen.

RESPECT VOOR ARMIN!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Privacy Statement