|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| alsie belooft om de zn ouwe remixen te draaien (Moogwai, Yahel, Aria) dan is het voor mij al een topfeest |
|
|
| ambs |
| gaat hij een beetje "tiesto wannabe" spelen. pfffft. STOM:whip: :thepirate |
|
|
| Mindphaser |
| Als ie een beetje draait in de richting van hoe hij draaide in de Asta een jaar of 1.5 terug dan ben ik heeeeeeeel tevreden!!! |
|
|
| franzelare |
ahoy zuigt!
rotterdam zuigt (de boot met FFWD vorig jaar was ook mislukt)
er is ILT!!! (10 jaar editie)
dus ik moet nog eens heeeeel hard nadenken of ik ga |
|
|
| Tom Lont |
Is Ahoy echt zo slecht? Ik wil hier best naar toe gaan, maar als ik dit zo lees dan wacht ik nog maar ff af denk ik.
Heb er wel zin in eigenlijk :D |
|
|
| Mindphaser |
Ben er meen 2 jaar geleden eens geweest toen o.a. Chicane draaide.(meen dat Snuggle er toen ook was????) Moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook niet echt een heel vette locatie vond.
Neem dan maar aan dan het een goedkope locatie is anders kan ik me geen reden bedenken waarom deze locatie is uitgekozen. |
|
|
| magrec |
| Met de lokatie is niks mis...meer het publiek wat er op af komt.... |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by magrec
Met de lokatie is niks mis...meer het publiek wat er op af komt.... |
Ja, dat is dan eigenlijk nog erger. In een relatief eenvoudige accommodatie kunnen hele goede feesten plaatsvinden als de sfeer en muziek gewoon goed zijn. Daar is het nieuwjaarsfeest van Extrema in het Klokgebouw toch wel een goed voorbeeld van. Maar tussen alleen maar paupers lukt het mij toch nooit om echt te genieten van een feest.:nervous: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by franzelare
er is ILT!!! (10 jaar editie)
dus ik moet nog eens heeeeel hard nadenken of ik ga |
ja, das ook de reden why ik erg hard twijfel |
|
|
| dj pdv |
| Ik ga hier zeker heen. Dit moet wel een goed en mooi feestje worden. Armin zal waarschijnlijk een lekker showtje en setje neerzetten met nieuwe top platen en gouden ouwe platen. Kan niet slecht worden dus.:) |
|
|
| Donna |
Sja zn solo's in de eau waren serieus altijd dikke ,dus k denk toch wel dat dik ook een zeer aardig feestje zou kunnen worden.
Ahoy is echter geen plaats voor een feest als dit,zo'n idiote onzin vind ik het.
Zal me echt geen zorg wezen of ie tiesto nou wil copieen of daar totaal niet mee bezig is,feest zal om deze keuze kwalitatief slechter zijn dan nodig.
Maak je zo'n keuze echter uit commercieel oogpunt dan is de keuze natuurlijk zeker niet dom.
Jammer,maar begrijpelijk nowadays;) |
|
|
| Remy D |
Als het echt in Ahoy is ben ik er in IEDERGEVAL ZEKER NIET BIJ!!!!!!
wat is dat een kutlocatie!! |
|
|
|
|