|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| Marc.....S |
| Volgens mij is er hier nog geen draad over. De datum is dus 12 november. Verder stond er nog niet op wanneer de kaartverkoop begint. Maar Ahoy is toch een prima lokatie, mits het Feyenoord publiek buiten blijft. Bron teletekst 403. |
|
|
| BaRTeZ |
Programma van November
12 HOLIDAY ON ICE
12 HUIS & APPARTEMENT 2005
12 VLOOIENMARKT
Armin zal wel ergens op het ijs, tussen de tuinhuisjes of de vlooien draaien :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Programma van November
12 HOLIDAY ON ICE
12 HUIS & APPARTEMENT 2005
12 VLOOIENMARKT
Armin zal wel ergens op het ijs, tussen de tuinhuisjes of de vlooien draaien :stongue: |
Het gaat een ice-skating feest worden......schaatsen verplicht mee....:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Marc.....S
mits het Feyenoord publiek buiten blijft. Bron teletekst 403. |
:o :o |
|
|
| @win |
| Als het goed is wordt dit (gelukkig) de HMH! Die in Amsterdam dan he :p |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by @win
Als het goed is wordt dit (gelukkig) de HMH! Die in Amsterdam dan he :p |
Als dat zo is, ga ik er denk ik wel bij zijn. Naar Ahoy kom ik niet.:D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Als dat zo is, ga ik er denk ik wel bij zijn. Naar Ahoy kom ik niet.:D |
Ja wanneer gaan wij nou eindelijk eens meeten? :D |
|
|
| Marc.....S |
| Wordt gewoon de Ahoy hoor.... |
|
|
| AirPole |
| Ahoy, Heineken Music Hall... Het zal mij een vreugde wezen. Veel reistijd verschil zit er toch niet in voor mij. Ik moet sowieso lang reizen. Ik zal hier zeker wel bij zijn! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by @win
Ja wanneer gaan wij nou eindelijk eens meeten? :D |
Ik had gedacht Dancevalley, maar mijn feestvrienden willen nu naar Mysteryland i.p.v. Dancevalley. Erg erg dom natuurlijk, maar daardoor dus ook waarschijnlijk geen DV voor mij.
Ik lees trouwens net op CC een officieel bericht waarin staat dat het toch Ahoy wordt! Erg jammer, want dat gaat niet uitverkocht en een tegenvallend solo concert gun ik Armin niet. |
|
|
| eieregooie |
| HMH zou wel beter zijn dan Ahoy, dan gaat t tenminste nog een beetje vol :p |
|
|
|
|