return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 11)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by FunkySimon
Armin Only zal live worden uitgezonden op Fresh FM vanaf 23:00!
http://www.fresh.fm

Livestreams staan hier:
LIVESTREAMS FRESH FM

Vet! Kan nu al in de boeken gaan als één van de beste livesets allertijden..hehe :D

Nog maar 1 nachtje slapen :)
jp
Beetje jammer dat ze het podium van DV gaan recyclen. Maar ja het gaat om de muziek ;)
Teknikol
Word wel een vet feestje denk ik. Ben erbij, heb er zin an. De dag erop de liveset leechen ofzo :D
Ultravibe!
Oei, wat heb ik er zeldzaam veel zin in!!:D :tongue3
@win
quote:
Originally posted by Teknikol
Word wel een vet feestje denk ik. Ben erbij, heb er zin an. De dag erop de liveset leechen ofzo :D

Anders ik wel! Ik ga me niks aantrekken van Rotterdam dit, Ahoy dat. Ik ga gewoon knallen!! :eyespop:
Ultravibe!
quote:
Originally posted by @win
Anders ik wel! Ik ga me niks aantrekken van Rotterdam dit, Ahoy dat. Ik ga gewoon knallen!! :eyespop:

Het mooie is dat heel veel mensen er zo over schijnen te denken, dat kan de sfeer alleen maar ten goede komen.:)

Oei oei:D :D
HardKiller
Dat gaat me een leuk feestje worden zeg :crazy:

En idd iedereen is erg enthousiast :)
Mindphaser
Whohooooooooooooooo het begint te borrelen.... :D

Enige godverse klote is dat ik eerst nog naar nederland - italie ga dus waarschijnlijk zeker wel een uur mis ofzo..
ed up doordat ik juist het begin van zijn solo in de asta zo vet vond "toen"... mja.. als nederland niet op schiet morgen dan peer ik hem gewoon in de rust :D
Mindphaser
btw... het is nog steeds niet uitverkocht....... had ik zo onderhand toch al wel verwacht.. :s
Stephan B
Heb er ook erg veel zin in :) Kan alleen maar zeggen...Addicts here we go!:p :D

Ouwe Dwaas
Uitverkocht of niet, er zal gefeest gaan worden.
Heb hier naar uitgekeken.

Het wordt een spetterende show.
Frankisback
nog een paar uurtjes :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement