|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Mighty Johnny |
| yes i also too... let it change and let it be sold out :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Zit nog te twijfelen of ik ga......maar wel weer een typische UDC medeling..... |
|
|
| jp |
| Ahoy heeft een capaciteit van max 9000 man bij concerten. Omdat hier echter sprake is van een dancefeest (waar men zich graag wil kunnen bewegen) zullen er ongeveer 8000 kaarten beschikbaar zijn |
|
|
| ZZandirt |
de verkoop loopt gewoon slechter dan verwacht. daarom "stimuleert" men de twijfelaars....
daar hoef je geen marketing voor gestudeerd te hebben :D |
|
|
| jp |
UDC en uitverkopen kun je gewoon niet in een en dezelfde zin gebruiken :haha:
Maar goed Armin gun ik wel een lekker gevulde hal dus strooi maar weer met kaarten jongens :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
als ze ze gaan weggeven, loop ik er ook niet voor weg....:D
en inderdaad, dat hok moet vol.... anders wordt het geen leuk feessie... |
|
|
| jp |
| Gaan ze dat hele decor van Dance Valley recyclen en in de Ahoy neerzetten. Kijk dat is nou milieuvriendelijk :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik wacht logischerwijs nog een weekje :toocool: . Then again, het is ook pas over een week of 4. |
|
|
| Unique2701 |
| kaartjes binnen :D |
|
|
| Mighty Johnny |
12 days to come.. here a some nice pictures from the Carl Cox&friends party @ahoy this year..
 |
|
|
| DJ_Siesta |
| vorige week zei armin op NED3 dat het BIJNA uitverkocht was.... :nervous: |
|
|
| moogwai |
| Cool pics Mighty Johnny! |
|
|
|
|