|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| Van hoelaat tot hoelaat is het ? |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Van hoelaat tot hoelaat is het ? |
van 22:00 tot 07:30, op www.freshfm.nl zenden ze het uit van 23:00 tot 07:30 |
|
|
| Frank-HH |
| CU @ ARMIN TODAY!!!!:crazy: |
|
|
| dj pdv |
| Nog een paar uur! Kriebels heel erg aanwezig hier zeg!:crazy: |
|
|
| Mighty Johnny |
| yes come all to armin tonight.. tickets are still available @the door.. and tell it all to your friends .. :) |
|
|
| Mindphaser |
| zou sinterklaas ook langskomen? :eek: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
zou sinterklaas ook langskomen? :eek: |
En dat de pieten dan pepernoten rond gooien :thepirate |
|
|
| Mindphaser |
| is er trouwens nou al wat afgesproken qua meeting? |
|
|
| Unique2701 |
22-7.30?
Op de flyer staat 22-7.00 |
|
|
| Magik6 |
It's not fair!!!! It's kinda hard travelling from one side of the world to the other!
Have fun people, i am hoping this is getting streamed somehow :)
Armin - #1 :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
yes come all to armin tonight.. tickets are still available @the door.. and tell it all to your friends .. :) |
You are mighty annoying... |
|
|
|
|