|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Subsonik |
Ik ben nog nooit op een feest in Ahoy geweest dus kan iemand mij vertellen wat er zo vreselijk slecht aan is??
Was namelijk wel van plan om te gaan.... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Ik ben nog nooit op een feest in Ahoy geweest dus kan iemand mij vertellen wat er zo vreselijk slecht aan is??
Was namelijk wel van plan om te gaan.... |
sinds wanneer vind jij armin weer leuk>? :eyes: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Ik ben nog nooit op een feest in Ahoy geweest dus kan iemand mij vertellen wat er zo vreselijk slecht aan is??
Was namelijk wel van plan om te gaan.... |
het is in rotterdam!
en het is gelijk met ILT! |
|
|
| Tim81 |
| Er stond vanmorgen een interview met Armin in het NHD: "Shivers sluit een bepaalde periode af en is gelijk een nieuw begin"... Ik ben benieuwd wat er gaat veranderen! |
|
|
| ahp2002 |
ja en golddiggers was geschreven voor lelijke mannen met mooie vrouwen ofzo die het alleen maar om het geld gaat :)
grappig |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
sinds wanneer vind jij armin weer leuk>? :eyes: |
Heb ik niet gezegd volgens mij!
Is een half uur van hier vandaan, dus we vonden het wel de moeite om er heen te gaan |
|
|
| Subsonik |
| En kan ook iemand serieuze argumenten geven wat er kut is aan Ahoy? |
|
|
| Muppy |
| nou het publiek is volgens sommigen echt wel een grote reden om niet te gaan...en daar komt geloof ik ook bij dat de akoestiek niet zo heel denderend is... |
|
|
| MaGiK54 |
Armin Only - The Next Level
Het spectaculaire evenement Armin Only op 12 november is in meerdere opzichten een mijlpaal voor Armin van Buuren. Na een reeks succesvolle afleveringen van Armin Only in het clubcircuit maakt de Nederlandse top-dj binnenkort de overstap naar de Rotterdamse Ahoy’.
Ondanks de schaalvergroting zal het intieme clubgevoel van Armin Only behouden blijven en kan het publiek rekenen op een fraai gedecoreerd feest met verrassende showelementen. Tijdens een zeven uur durende set zal Armin de bezoekers meenemen op een spannende en afwisselende muzikale ontdekkingsreis, en zullen tussendoor enkele spraakmakende artiesten aan boord klimmen om de dj/producer/labelbaas bij te staan.
Armin is gefascineerd door wat muziek in mensen kan losmaken en beseft dat hij hierin als dj een belangrijke rol vervuld. Hoewel de avond in Ahoy’ rond Armin is opgebouwd, wil hij zichzelf op 12 november niet op een voetstuk plaatsen. Het vieren van Dance met zijn allen tijdens het evenement zegt hij belangrijker te vinden dan zijn eigen ego en carrière. “Ik ben als dj eigenlijk alleen maar een doorgeefluik voor muziek. Ik ben het bindmiddel of de persoon die de eer heeft een plaat aan de mensen te laten horen. Soms draai ik tijdens mijn radioshow een plaat de ik zelf niet echt goed vind, of waarvan ik nog niet zeker weet of het wat wordt. Ik draai die platen toch, omdat ik op dat moment de maïzena ben. Ik wil mezelf beslist niet zien als het centrum.”
De naam van het feest doet misschien vermoeden dat de dj louter eigen producties draait, maar niets is minder waar. Uiteraard zullen op 12 november de nodige platen van Armin en het label Armada voorbij komen. Van Buuren benadrukt dat er vooral verschillende dance-stijlen te horen zullen zijn, met als doel mensen de hele nacht mee te voeren. Een dj-set is volgens hem veel meer dan het achter elkaar draaien van hits. Dance betekent hypnose en opgaan in de muziek. “Dat kost tegenwoordig misschien iets meer moeite. In de jaren 60 en 70 hadden we geen mobiele telefoons en was er minder stress. Er was waarschijnlijk meer ruimte om open te staan voor nieuwe muziek. Ik wil het publiek desondanks uitdagen. Met Armin Only wil ik aantonen dat mensen wel degelijk open staan voor nieuwe en goede muziek.” |
|
|
| Muppy |
| okeee...dus geen gasten zoals bij ome tijs en carl cox:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Ik ben nog nooit op een feest in Ahoy geweest dus kan iemand mij vertellen wat er zo vreselijk slecht aan is??
Was namelijk wel van plan om te gaan.... |
dat is net een paar posts geleden al geschreven....
PAUPER publiek.... |
|
|
| trouser |
| quote: | Originally posted by magrec
dat is net een paar posts geleden al geschreven....
PAUPER publiek.... |
Ik heb mijn twijfels of dat wel een goed argument is :rolleyes: |
|
|
|
|