return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by trouser
Ik heb mijn twijfels of dat wel een goed argument is :rolleyes:

Veel plezier tussen die galbakken dan.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Mindphaser
Ben er meen 2 jaar geleden eens geweest toen o.a. Chicane draaide.(meen dat Snuggle er toen ook was????) Moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook niet echt een heel vette locatie vond.
Neem dan maar aan dan het een goedkope locatie is anders kan ik me geen reden bedenken waarom deze locatie is uitgekozen.


Dat was 4 Elements.

Ik snap ook niet precies wat er mis is met Ahoy. Ik vind het een superlocatie met die tribunes ernaast. De akoestiek is niet helemaal super, maar toch beter dan menig ander feest. Ik denk juist dat je van Ahoy zeker wat leuks kan maken.

Ik denk ook dat mensen Ahoy als locatie en Rotterdam moeten scheiden van elkaar. Rotterdam: klote publiek wat komt om te matten. Ahoy: kan gewoon heel leuk zijn. Zou Ahoy in Utrecht zijn ofzo, dan zou het 20x beter zijn?

Maar ik denk nog steeds dat je zelf je feestje maakt. Bij Armin zullen vast wel wat galbakken zijn, maar minder zoals toen bij 4Elements (want..er was een Hardhouse zaal.... en HARD = fout publiek, of beter gezegd: trekt dat aan).
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat was 4 Elements.

Ik snap ook niet precies wat er mis is met Ahoy. Ik vind het een superlocatie met die tribunes ernaast. De akoestiek is niet helemaal super, maar toch beter dan menig ander feest. Ik denk juist dat je van Ahoy zeker wat leuks kan maken.

Ik denk ook dat mensen Ahoy als locatie en Rotterdam moeten scheiden van elkaar. Rotterdam: klote publiek wat komt om te matten. Ahoy: kan gewoon heel leuk zijn. Zou Ahoy in Utrecht zijn ofzo, dan zou het 20x beter zijn?

Maar ik denk nog steeds dat je zelf je feestje maakt. Bij Armin zullen vast wel wat galbakken zijn, maar minder zoals toen bij 4Elements (want..er was een Hardhouse zaal.... en HARD = fout publiek, of beter gezegd: trekt dat aan).


ik ben het met je eens...vaak worden rotterdammers als een hard publiek gezien (wat er ook wel is, als er hardstyle en hardcore aanwezig is), maar ik denk dat je het gewoon moet scheiden van elkaar en dus gewoon met je vrienden er naartoe gaan om je eigen feestje te maken!:D
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
(want..er was een Hardhouse zaal.... en HARD = fout publiek, of beter gezegd: trekt dat aan).


och och och, willie wortel aan het woord. Ben 10000x meer op hardhouse feestjes geweest dan jij en daar gebeurt niet veel meer of minder dan op andere feestjes. Rotterdam en grote feesten is gewoon altijd beetje moeilijk. Mijn tip: loop de zaal in en ga bij de echte fans staan en dan heb je nergens last van.
MaGiK54
quote:
Originally posted by basvh
Mijn tip: loop de zaal in en ga bij de echte fans staan en dan heb je nergens last van.



Op zich een hele goeie tip......gaat er nog ff hard over nadenken of ik ga, want ik kom die dag terug uit Aussie...dus ff uurtje slapen en dan naar het feest is een optie.
Muppy
quote:
Originally posted by basvh
Mijn tip: loop de zaal in en ga bij de echte fans staan en dan heb je nergens last van.


op zich een goede tip ja:D maar hoe zie jij wie een echte fan is en wie niet?




en ja ik ben irritant ik weet het!
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Muppy
op zich een goede tip ja:D maar hoe zie jij wie een echte fan is en wie niet?




en ja ik ben irritant ik weet het!


alle TA's een roos opspelden en rechts van de dj booth opstellen in rijen van twee. Weet iedereen waar ie moet zijn en heb je genoeg ruimte :o

:D
Muppy
quote:
Originally posted by BaRTeZ
alle TA's een roos opspelden en rechts van de dj booth opstellen in rijen van twee. Weet iedereen waar ie moet zijn en heb je genoeg ruimte :o

:D


hahaha welke kleur roos?:D
basvh
quote:
Originally posted by Muppy
maar hoe zie jij wie een echte fan is en wie niet?






degene die burned with desire de beste plaat ooit vind! :D :D


Ik wil alleen maar zeggen ga niet in de buurt staan van gasten met SCF tattoes of aggresieve annebole henkies.
Muppy
quote:
Originally posted by basvh
degene die burned with desire de beste plaat ooit vind! :D :D


Ik wil alleen maar zeggen ga niet in de buurt staan van gasten met SCF tattoes of aggresieve annebole henkies.


ik snapte hem al wel heur:p

maar ff ter verduidelijking voor de rest zeg maar:o

Vertigo
Ik ga indien mogelijk zeker weten! Wanneer begint de kaartverkoop?
jp
Homeboxx (Nieuwegein)
HMH (Amsterdam)
Statenhal (Den Haag) :haha:
Jaarbeurs (Eindhoven)
Gelredome (Arnhem) ;)

Genoeg alternatieven. Het is zeker een geldkwestie.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement