|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by djdavid
haha, ben ik ff blij dat ik hier NIET bij ben geweest. als je al de posts van de laatste 2/3 pages ziet... ;)
de meeste positieve reacties gaan alleen over t prog-uurtje voor t begin en al de klassieker + techno op t eind. om daar naar nou voor naar armin only te gaan... |
Met alle respect, maar hoe kun je dat nou zeggen? Als je vandaag de dag nog van trance kunt genieten, zou je blij zijn geweest als je dit mee had kunnen maken denk ik. De sfeer en de muziek waren top, daar draait het naar mijn mening allemaal om! :) |
|
|
| Mindphaser |
tis ook maar net hoe ze een feest willen organiseren... misschien willen ze het wel helemaal niet perfect
ik hou wel van die zogenaamde foutjes en dingen die niet kloppen
idd tiesto doet het anders... maar so what?
eerlijk gezegd heb ik scheit aan die lasertjes, vuurwerk, wc's muntjes en dat soort onzin..
nou ben ik ook maar een hele simpele ziel die al blij is wanneer er een paar geile nrtjes worden gedraaid die ik toevallig ken.. :) |
|
|
| Tom Lont |
Het gaat zeker om de set die gedraaid wordt, maar bij een groot feest als dit mag je toch iig vier kleuren lasers verwachten.
Hmmm ok, ik geef toe ik heb iets met lasers :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
tis ook maar net hoe ze een feest willen organiseren... misschien willen ze het wel helemaal niet perfect
ik hou wel van die zogenaamde foutjes en dingen die niet kloppen
idd tiesto doet het anders... maar so what?
eerlijk gezegd heb ik scheit aan die lasertjes, vuurwerk, wc's muntjes en dat soort onzin..
nou ben ik ook maar een hele simpele ziel die al blij is wanneer er een paar geile nrtjes worden gedraaid die ik toevallig ken.. :) |
Zolang je plezier daarmee hebt, is dat het allerbelangrijkste.
Simpel of niet, maakt niet uit.
Ik ben constant uit mn dak gegaan bij elk nummer.
Anderen kiezen hun momenten.
Kijk ik vindt lasertjes persoonlijk wel gaaf tijdens zo'n show.
Ik kan uren genieten van een geweldige lasershow.
Dus ja misschien ben ik daar eventjes een klein beetje zeikerig in.
Ik vond de lasershow wel mooi hoor, maar van mij had er 1 of 2 kleuren bij gemogen, gewoon puur om wat variatie erin te brengen. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
als ik sommige mensen hier zie posten vraag ik me af met wat voor een instelling ze naar een feest gaan... om dingen te ontdekken die niet kloppen en waarover ze kunnen zeiken of gewoon om een lekker feestje te hebben!?
heb mensen gezien die helemaal uit spanje, scandinavie of de vs komen om een feest als dit mee te maken, en wat doen die nederlanders... die lopen te zeiken over de wc's etc... whehe
NIET TOF!!! |
Inderdaad ! :whip:
Had zelf nul verwachting, dus iig genoten van die nacht. Vrijdag gaat gewoon weer hetzelfde principe op ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Inderdaad ! :whip:
Had zelf nul verwachting, dus iig genoten van die nacht. Vrijdag gaat gewoon weer hetzelfde principe op ;) |
ik weet ff niet wat armin kostte, maar a.s. vrijdag hoef je wat minder diep in je portomonnee te duiken. dat schept automatisch natuurlijk wat "minder" verwachtingen. (slechte woordkeuze, maar weet ff niets beters)
Armin in ahoy was ik snel uit.....: nee.
Asta vriijdag ben ik nog steeds niet uit... (en dat zegt heel veel) |
|
|
| Unique2701 |
| verwachtingen heb ik altijd min of meer, en een topavond had ik zeker wel gehad.. armin die de volle 7uurtjes dat hij te zien was met een big smile en enthousiast met zn handjes in de lucht.. maar alleen de aankleding door UDC was een stuk minder |
|
|
| BlueVision |
Ik ben er ook geweest.. en heb gewoon een topavond gehad! Het maakte mij helemaal niet uit dat Jan een btje uit de maat speelde, vond het zo ook al vet :)
En over de aankleding, het is ook gewoon moeilijk om een grote saaie hal een leuke aankleding te geven, dat ligt gewoon aan Ahoy, UDC had z'n best gedaan.. enne de laser mocht idd wel een kleurtje erbij :P
En natuurlijk waar het om draait, de set van armin, vond ik helemaal goed! :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Tracklist Main show:
01. Intro (Hymne)
02. Armin van Buuren - Sail (Armin Only Anthem)
03. Kuffdam and plant - Summerdream (Paul van Dyk Remix)
04. ID (Menno De Jong Remix)
|
Is die ID al bekend? Ongelooflijk goddelijke plaat die :eyes: |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
De sfeer en de muziek waren top, daar draait het naar mijn mening allemaal om! :) |
hier heb je ook wel gelijk in, ieder zn eigen mening. dus er zijn vast veel mensen die het top vonden! maar ik las zoveel van die zeikposts... kon t niet laten ff daarop te reageren;) |
|
|
| jp |
Ei
Lieverd
Je weet toch
Unsticky
Schat |
|
|
| Unique2701 |
je bent gewoon jaloers dat je Qlimax geen sticky is :whip: :whip:
:D |
|
|
|
|