|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
Kaartje binnen!
staat er nog een meeting gepland of wat? |
|
|
| Mighty Johnny |
21.00 CET Cafe Ahoy @ ahoy plaza :)
meeting from the german TAs :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Isset nou al uitverkocht of niet....... |
|
|
| Ramonster |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Isset nou al uitverkocht of niet....... |
Dacht t niet. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Isset nou al uitverkocht of niet....... |
ik heb gister nog gewoon een kaartje kunnen halen...nee dus:) |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Las op het forum van www.arminvanbuuren.com dat er geruchten gaan dat Ferry Corsten zou komen draaien. Maar het lijkt mij heel sterk, want dan zou hij twee plaatjes kunnen laten horen: Eternity en dan like i'm on fire.
|
'From the Heart' heeft ie ook samen met Armin gedaan. :o |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Las op het forum van www.arminvanbuuren.com dat er geruchten gaan dat Ferry Corsten zou komen draaien. Maar het lijkt mij heel sterk, want dan zou hij twee plaatjes kunnen laten horen: Eternity en dan like i'm on fire.
Maar goed we zien het over 4 dagen wel. |
Eternity is met Tiesto en Like I'm On Fire (gewoon Fire) is van Ferry gemaakt met Simon Le Bon (van Duran Duran)
Armin heeft met Ferry From The Heart & Exhale gemaakt volgens mij :) |
|
|
| Unique2701 |
| Weet iemand het tijdschema? |
|
|
| Unique2701 |
| Ik heb een kaartje over.. wilt iemand het overkopen? |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Weet iemand het tijdschema? |
2200-0730 Armin Van Buuren & Special Guests? :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| Smart thinking |
|
|
|
|