|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| dj pdv |
| Zeker mooie foto's. Het kriebelt echt heel erg bij mij zeg. Heb er heel veel zin in. Nog 11 dagen!!!:D |
|
|
| Dj_Day-V |
| Hmm, dat wordt waarschijnlijk IDen :happy2: |
|
|
| Defcon_7 |
| I saw the party was only half-soldout. Do you think there will be a lot of people or will it be half a flop?:nervous: What is the opinion about it in the NL? |
|
|
| maGu |
it's armin, it will be cool :)
i'm sure !!
better than TIC at least :whip: hehe |
|
|
| franzelare |
| :( don't have backstage, only front stage, but's going to be a great party any way |
|
|
| Frank-HH |
| ....5 DAYS to go!!!:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Ramonster |
| Oeh! Ik heb er ook echt superveel zin in, zal weer een topavond worden. Er is nog niets bekend over de specials eh? Ben benieuwd met wie Armin op de proppen komt! |
|
|
| emma |
ray wilson zal aanwezig zijn las ik ergens.
& Justine Suissa zal ook niet ontbreken denk ik zo ... |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by emma
ray wilson zal aanwezig zijn las ik ergens.
& Justine Suissa zal ook niet ontbreken denk ik zo ... |
vet :D |
|
|
| dj pdv |
Las op het forum van www.arminvanbuuren.com dat er geruchten gaan dat Ferry Corsten zou komen draaien. Maar het lijkt mij heel sterk, want dan zou hij twee plaatjes kunnen laten horen: Eternity en dan like i'm on fire.
Maar goed we zien het over 4 dagen wel. |
|
|
| ZZandirt |

wordt sjeezen dan.... |
|
|
|
|