return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 13)
View this Thread in Original format
AirPole
Zo zeg, net ff kaartje gekocht. Het enige waar ik van baal is dat ik altijd wel met 1 vaste kameraad naar feesten toe ga, maar die kan vandaag niet. Moet dus in me eentje naar Rotterdam.

:p

Komt er btw nou wel of geen meeting?
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by AirPole
Zo zeg, net ff kaartje gekocht. Het enige waar ik van baal is dat ik altijd wel met 1 vaste kameraad naar feesten toe ga, maar die kan vandaag niet. Moet dus in me eentje naar Rotterdam.

:p

Komt er btw nou wel of geen meeting?


Ik ga ook alleen, heb wel een meeting met wat mensen van de Tiesto forum.
En als ik die niet kan vinden, geen probleem ik ga gewoon feesten
Loraine
Jaaaaah, wel zin in een feetje vanaaf ! :cool:
Mindphaser
quote:
Originally posted by AirPole
Zo zeg, net ff kaartje gekocht. Het enige waar ik van baal is dat ik altijd wel met 1 vaste kameraad naar feesten toe ga, maar die kan vandaag niet. Moet dus in me eentje naar Rotterdam.

:p

Komt er btw nou wel of geen meeting?


Ben 2 keer in de ahoy geweest maar kan me er niet super veel van herinneren dus weet effe geen handige plek om af te spreken..
anders rond een uurtje of 1 bij de garderobe ofzo?
moogwai
Nog maar een paar uurtjes. Heb er zin in! :tongue3
Synthesia
Heeft iemand hier soms nog 1 extra ticket voor? Laat me zo snel mogelijk iets weten of zo, kunnen we afspreken aan de ingang van Ahoy, geef me een belletje op +32 472 833 960

Merci he en see you there!!
Mindphaser
als je nou gewoon op tijd vertrekt kun je de kaartjes nog gwoon bij de deur kopen.. anders staan er vast nog wel wat van die handelaartjes bijd e ingang... grote kans dat ze de kaarten nu voor minder dan de kostprijs verkopen
HardKiller
Veel plezier iedereen, bijna zo ver :D :crazy:
Muppy
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Ik ga ook alleen, heb wel een meeting met wat mensen van de Tiesto forum.
En als ik die niet kan vinden, geen probleem ik ga gewoon feesten


ik ga nu ook alleen...dus als we nou met zn 3en afspreken:haha:

mensen zie jullie vanaaf!
ZZandirt
fresh fm klink momenteel goed... tis alleen Gielen geloof ik :D


zal ff rippen zo.

Tom Lont
Zit nu naar Fresh FM te luisteren. Klinkt erg lekker mag ik wel zeggen.
ZZandirt
hebben ze al internet in sneek?? :eyes: :eyes:

indeed armin! lekker trancy..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement