|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Zo zeg, net ff kaartje gekocht. Het enige waar ik van baal is dat ik altijd wel met 1 vaste kameraad naar feesten toe ga, maar die kan vandaag niet. Moet dus in me eentje naar Rotterdam.
:p
Komt er btw nou wel of geen meeting? |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by AirPole
Zo zeg, net ff kaartje gekocht. Het enige waar ik van baal is dat ik altijd wel met 1 vaste kameraad naar feesten toe ga, maar die kan vandaag niet. Moet dus in me eentje naar Rotterdam.
:p
Komt er btw nou wel of geen meeting? |
Ik ga ook alleen, heb wel een meeting met wat mensen van de Tiesto forum.
En als ik die niet kan vinden, geen probleem ik ga gewoon feesten |
|
|
| Loraine |
| Jaaaaah, wel zin in een feetje vanaaf ! :cool: |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by AirPole
Zo zeg, net ff kaartje gekocht. Het enige waar ik van baal is dat ik altijd wel met 1 vaste kameraad naar feesten toe ga, maar die kan vandaag niet. Moet dus in me eentje naar Rotterdam.
:p
Komt er btw nou wel of geen meeting? |
Ben 2 keer in de ahoy geweest maar kan me er niet super veel van herinneren dus weet effe geen handige plek om af te spreken..
anders rond een uurtje of 1 bij de garderobe ofzo? |
|
|
| moogwai |
| Nog maar een paar uurtjes. Heb er zin in! :tongue3 |
|
|
| Synthesia |
Heeft iemand hier soms nog 1 extra ticket voor? Laat me zo snel mogelijk iets weten of zo, kunnen we afspreken aan de ingang van Ahoy, geef me een belletje op +32 472 833 960
Merci he en see you there!! |
|
|
| Mindphaser |
| als je nou gewoon op tijd vertrekt kun je de kaartjes nog gwoon bij de deur kopen.. anders staan er vast nog wel wat van die handelaartjes bijd e ingang... grote kans dat ze de kaarten nu voor minder dan de kostprijs verkopen |
|
|
| HardKiller |
| Veel plezier iedereen, bijna zo ver :D :crazy: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Ik ga ook alleen, heb wel een meeting met wat mensen van de Tiesto forum.
En als ik die niet kan vinden, geen probleem ik ga gewoon feesten |
ik ga nu ook alleen...dus als we nou met zn 3en afspreken:haha:
mensen zie jullie vanaaf! |
|
|
| ZZandirt |
fresh fm klink momenteel goed... tis alleen Gielen geloof ik :D
zal ff rippen zo. |
|
|
| Tom Lont |
| Zit nu naar Fresh FM te luisteren. Klinkt erg lekker mag ik wel zeggen. |
|
|
| ZZandirt |
hebben ze al internet in sneek?? :eyes: :eyes:
indeed armin! lekker trancy.. |
|
|
|
|