|
[12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Mooie site inderdaad.
Op naar 12 november.
Kijk er naar uit, heb de kaart al in mn bezit. |
|
|
| Antony |
| knappe site.. werkt uitnodigend (als da al nodig is:p ) ze hadden alleen iemand anders da filmke moete laten inspreken |
|
|
| _Supreme |
| tjah, het filmpje was gemaakt voor TMF.. :P |
|
|
| Blace |
| Weet iemand of er een problem met de toegang zou zijn als je 17 bent? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blace
Weet iemand of er een problem met de toegang zou zijn als je 17 bent? |
No, they never check. |
|
|
| Mighty Johnny |
yes and once again... come all to armin... tickets are still available about ticketbox.nl
i think it will be great... 9 hours set from armin... :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
tickets are still available about ticketbox.nl
|
Really!? :o |
|
|
| emma |
| kaartje in de pocket |
|
|
| Mighty Johnny |
Armin Only 50 % UITVERKOCHT!
Op dit moment da we deze nieuwspost plaatsen is al meer dan 50% van de Kaarten voor Armin Only verkocht.
Als het in deze lijn doorgast dan betekent dat dat Armin Only rium vantevoren uitverkocht gaat.Lets wat zelfs Armin van Buuren net verwacht had.
Op diverse fora lezen wij al berichten dat het event uitverkocht tou zijn.Dit is dus niet het geval maar wees er wel snel bij want te kaartverkoop gaat zoals je kan lezen erg hard. Wil jij erbij zijn als Armin van Buuren een 9 uur durende set gaat neerzetten ondersteund door special acts & performances? Ren dan snel naar de winkel en haal je Armin Only tickets nu!
Surf voor meer informatie naar www.arminonly.com
www.udc.nl |
|
|
| HardKiller |
| Ik ben eerder verbaasd dat er nog máár 50% is verkocht.. |
|
|
|
|