|
מ ל ח מ ה (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אילן ואלכס, למיקרה שלא שמתם לב כבר רשמתי פה,
אסור לנו לעצור את החיים, אפילו לרגע..
אף אחד לא מצפה מתושבי הצפון להסתגר בעצמם ולהיות בדיכאון ובאבל כל משך הלחימה..
זה שבכול הטרדים פה יש אוף טופיקים, זה ידוע..
אותי אישית זה מעצבן, ואני גם לא מגיב, אפילו אם זה נוגע אליי..
אבל בנושא הזה, עם כל הכבוד, תחסלו את האוף טופיק.. אתם רוצים לדון על נושא מוזיקלי, זה המקום.. זה נכון.. זה פורום של מוזיקה, ואם לא פה אז אני לא יודע איפה.. אבל השם של הטרד הזה הוא מלחמה, לא הטעם האישי של כל אחד ממכם, יותר פשוט זה לפתוח דיון חדש, תדנו שם כמהה שאתם רק רוצים, אני חושב שזה נושא מספיק חשוב בשביל לפתוח לו טרד משלו, ולא לדבר עליו בדיון על מלחמה שלדעתי הוא קצת יותר רציני וחשוב מהרבה דיונים שאנשים פתחו פה..
זה המציאות שלנו, זה המצב שכל אחד מאיתנו פה חיי |
|
|
| KrazyDJs |
פאשלות עם האזעקות...
ברבע ל 8 בבוקר הייתה אזעקת שווא, או לפחות לא דיווחו בפומבי על קטיושות שנפלו...
ולפני כחצי שעה בערך היו מספר בומים חזקים, בלי שום אזעקה אחרי או לפני באיזור חיפה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
והיום פגיעה ראשונה של הקטיושות שמוכיחה מעבר לכל ספק שהקטיושה היא נשק לא מדויק במיוחד - פגיעה בעיר הערבית נצרת - זו בוודאי לא הייתה כוונת החיזבאלה
2 הרוגים בני 3 ו-9 שיחזירו כעת את הטענות בוודאי על קיפוח של המגזר הערבי - טענות שחייבים להגיד שהן צודקות במידה מסוימת - ועם זאת כשאני רואה את חבר הכנסת מוחמד ברכה קורא להפסקת הלחימה ואומר במילותיו שלו שזה מגוחך שהתנאי לביצוע המו"מ הוא התוצאה שלו ושחייבים להפסיק את הלחימה ורק אז לשבת למשא ומתן שאולי ייצא לפועל ואולי לא ואין שום דבר נורא בכך אם לא
אז אדון ברכה
אני לא ימני קיצוני
אני אפילו לא ימני
ואפילו לא איש מרכז
אוקיי?
ממש בן אדם שלא מתבייש לשייך את עצמו ואת דיעותיו לצד שמאלי של המפה הפוליטית
אבל קודם כל מדבריך שמגוחך שהתנאי למו"מ הוא התוצאה שלו משתמע באופן ברור שאתה חושב ששחרור החיילים זה דבר שחייבים לסגור במשא ומתן
וזה עוד מתקבל איכשהו על הדעת (אחרי הכל בסופו של דבר זה משיקרה..משלא חושב כך הוא פשוט אופטימי מדי)
אבל להגיד שאם המו"מ לא יצלח זה לא יהיה אסון גדול?
בלהט הדברים לשונך בגד בך...אם המו"מ לא יצלח איבדנו 2 חייליםת וקבלנו ארגון חיזבאלה שלא נפגע מדי מהלחימה מצד אחד ומעוניין עדיין לבצע מתקפות כאן מצד שני כדי להשיג כמות מספקת של כלי מקח להחזרת שבוייו שבו נזכיר מה שבוייו (חלקם לפחות) יכולים לעשות וכנראה יעשו - יחברו לכוחות שפועלים במסגרת החיזבאללה נגד מדינת ישראל.
התסריט הזה לא מצטייר טוב גם בראשו של שמאלני כמוני כנראה...
מצד שני אני לא רוצה לבקר את הצבא שנמצא במערכה קשה..אבל לצערי הרב ברגע שאתה מנפח בלון יותר מדי הסוף היחיד הוא שהוא יתפוצץ ויפגע בכולם
הרג אזרחים לבנונים זאת בוודאי לא התוצאה שאני חושב שצריכה לקרות מהלחימה הזו
הבעיה היא שכאשר קבוצת אנשים מצומצמת ובלתי מסוקרת ביום יום בתקשורת (כי זה לא מספיק מעניין ביום יום - התקשורת הישראלית היא ביזיון בלתי פוסק) מותקפת ולא מרגישה נחת אמיתית לאורך זמן הכעס הזה ואי התגובה כנגד הארגון שהפעיל לחץ בתקופה הזו רק הצטבר וכעת התגובה היא מאוחרת וחסרת פרופורציה
רק שיהיה לנו טוב
אני מקווה שהכל ייגמר מהר
לפחוטת בתקווה שלי אי אפשר לפגוע
(בנתיים) |
|
|
| DjChook |
עכשיו ראיתי שהפציצו איזה בונקר
נקווה שנסראללה מת :) |
|
|
| m0sh |
איזה מת...
בנתיים אפשר להגיד שחיזבאללללללללללללללללה
עושים בית ספר לצהל |
|
|
| Shahar |
אח שלי אמר שבודקים אפשרות שהוא נפצע ועד כמה
כרגע הוא שמע כמה גירסאות ויוציאו הודעה מפורשת לתקשורת
כמו שאח שלי אמר
נכון לא שמעו את נסראללה
אבל אל תשכחו שכבר 4 ימים לא שמעו אותו
אני מאמין שעד היום בלילה אח שלי יגיד לי מה הם הסיקו
ומחר בבוקר בטח תראו בעיתון =]
[Edit]
נסראללה אומר\אמר\יגיד שלא קרה שום דבר
אבל לפי המידע הוא נפצע בהתקפה..
אח שלי אומר שהבונקרים של החזבאללה בנויים ככה שיבלמו כמעט אטום |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by m0sh
איזה מת...
בנתיים אפשר להגיד שחיזבאללללללללללללללללה
עושים בית ספר לצהל |
ביתצפר לצהל??
לא הייתי אומר
ברור ששני העמים רק מפסידים
מס ההרוגים שלהם גבוה יותר משלנו
הברחנו להם המוןן אזרחים לסוריה צפון לבנון וקפריסין....
צהל מנסה לממש את מטרותיו למרות שנקלע לקשיים עם החיזבללה...
לא הייתי אומר שצהל עושה ביתצפר להם אבל בטח שהם לא לנו
המטרה שלהם זה שנכנס לפועלה קרקעית בשטח לבנון מה שאני מקווה מאוד שלא יקרה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
ביתצפר לצהל??
לא הייתי אומר
ברור ששני העמים רק מפסידים
מס ההרוגים שלהם גבוה יותר משלנו
הברחנו להם המוןן אזרחים לסוריה צפון לבנון וקפריסין....
צהל מנסה לממש את מטרותיו למרות שנקלע לקשיים עם החיזבללה...
לא הייתי אומר שצהל עושה ביתצפר להם אבל בטח שהם לא לנו
המטרה שלהם זה שנכנס לפועלה קרקעית בשטח לבנון מה שאני מקווה מאוד שלא יקרה... |
תתעורר כבר נכנסנו לשם |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
תתעורר כבר נכנסנו לשם |
כה רק אחרי זה שמתי לב...
והם עשו פה טעות מטורפת שנכנסו....
נקווה לטובה...
ושלא יקרה מה שקרה בעבר..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
כן מתקפה רגלית וחיזבאלה כנראה עוברים לשיטת הפתעה ליום
ההפתעה היומית
מנהרות שהם חפרו בשדנים האלה בעין מפריע בעומק של 30 מטר!!!
אם החיילים שלנו מצליחים להלחם איתם בתנאים המטורפים האלה זה באמת כל הכבוד לכל חייל וחייל - אני חושב שחיל הרגלים עומד בפני משימה מהקשות שהוא ידע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
כה רק אחרי זה שמתי לב...
והם עשו פה טעות מטורפת שנכנסו....
נקווה לטובה...
ושלא יקרה מה שקרה בעבר..... |
מה טעות בדיוק?
חייל האוויר לא יכול לסיים את המבצע לבד
הם מתקיפים מפרדסים ויערות וזה מקשה על הגילוי של המשגרים
בגלל זה הם מתקיפים בבוקר
כי בלילה רואים מאיפה הטיל נורה
וברגע שזה כוחות יבשה יותר קל לחסל אנשים ולמצוא דברים!
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן מתקפה רגלית וחיזבאלה כנראה עוברים לשיטת הפתעה ליום
ההפתעה היומית
מנהרות שהם חפרו בשדנים האלה בעין מפריע בעומק של 30 מטר!!!
אם החיילים שלנו מצליחים להלחם איתם בתנאים המטורפים האלה זה באמת כל הכבוד לכל חייל וחייל - אני חושב שחיל הרגלים עומד בפני משימה מהקשות שהוא ידע |
בקשר למנהרות המודיעין יטפל בזה וחייל האוויר יהרוס את זה
ובקשר לתנאים
תאמין לי שלא הכניסו לשם פלוגה של גובניקים
הכניסו לשם סיירות ואם שמת לב דיברו על מגלן
ואני בטוח שגם מטכל ושלדג וסיירות גולני וגבעתי ואפילו עוד
האנשים ששם מאומנים לעשות פשיטות כאלה
ואל תשכח שיש להם עזרה מהאוויר והים |
|
|
|
|