|
מ ל ח מ ה (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אל תגזים לא מחצית
ושיעור לשון לא יזיק לך
יירצח זה פאסיבי
יעני שצהל יירצח אותו
איפה ההוא שאמר שהוא טוב בלשון? :haha: |
קראתי ברפרוף אז לא שמתי לב
כבר חשבתי שאתה באמת רוצה שאני אמות..
חחח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הנה דוגמא לערבים שלא כפוי טובה.. שבאמת צריך לשבח אותם
ערבים בחיפה: לחסל את נסראללה
עשרות תושבים ערבים צבאו על רמב"ם ודרשו לראות את קרוביהם. חלקם קראו "לגמור על נסראללה" (חדשות)
מחמם את הלב האמת.. לדעת שגם הם תומכים בנו.
ולא כמו חברי הכנסת הערבים שצעקו לפרץ שהוא רוצח ילדים והאב של הילדים בנצרת..
אולי ב"ה המלחמה הזאת רק תחבר בין הקרעים הכל כך רבים שיש במדינה שלנו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
הנה דוגמא לערבים שלא כפוי טובה.. שבאמת צריך לשבח אותם
ערבים בחיפה: לחסל את נסראללה
עשרות תושבים ערבים צבאו על רמב"ם ודרשו לראות את קרוביהם. חלקם קראו "לגמור על נסראללה" (חדשות)
מחמם את הלב האמת.. לדעת שגם הם תומכים בנו.
ולא כמו חברי הכנסת הערבים שצעקו לפרץ שהוא רוצח ילדים והאב של הילדים בנצרת..
אולי ב"ה המלחמה הזאת רק תחבר בין הקרעים הכל כך רבים שיש במדינה שלנו. |
אני יכול להגיד לך שיש המון ערבים בלבנון שרוצים לחסל את נסראללה
כמו ש90% מעיראק רצו לחסל את סדאם
פשוט הם מפחדים
זה כמו שציפית מגרמנים להפיל את היטלר
זה לא מדינה דמוקרטית ובגלל זה אתה רואה את כולם כגוש אחד |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני יכול להגיד לך שיש המון ערבים בלבנון שרוצים לחסל את נסראללה
כמו ש90% מעיראק רצו לחסל את סדאם
פשוט הם מפחדים
זה כמו שציפית מגרמנים להפיל את היטלר
זה לא מדינה דמוקרטית ובגלל זה אתה רואה את כולם כגוש אחד |
כן..
רוב המדיניות הבעיות הן בעלות שליט יחיד..
כמו קובה למשל.
למרות שקסטרו מתחיל להתפגר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן..
רוב המדיניות הבעיות הן בעלות שליט יחיד..
כמו קובה למשל.
למרות שקסטרו מתחיל להתפגר. |
נו ככה זה במדינות האלה
בגלל זה תמיד זה נראה כאילו כולם בעד השליט |
|
|
| DjChook |
הפסקת האש החלה... נקווה לטוב
למרות שאני אישית יוצא בתחושה שהפסדנו
ועוד משהו מצער, קיבלתי
SMS
מרועי, הל-קופטר, שנפצע בלבנון
"נפצעתי ביום שבת, אני בבית חולים רמב"ם מאושפז
לא יכול לדבר עדיין. רק בהודעות"
לצערי אני לא יודע עוד פרטים לגבי חומרת פציעתו
אבל אשמח אם כל הקהילה תחזיק לו אצבעות שהוא בסדר כמה שאפשר.
:/ |
|
|
| DvJ |
קודם כל שירגש טוב....
דבר שני הפסקת האש הזאתי היא לא השג ואנחנו יצאנו הכי מושפלים שאפשר :
לא החזרנו תחטופים
ועכשיו החיזבללה מתחמש
מה יצא לנו מזה..? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| החלמה מהירה ושירגיש רק בטוב |
|
|
| omergunr |
החלמה מהירה שתיהיה לו.
כמה מטומטמים אפשררררררר להיות מה הפסקת אששש מהההה
עוד 5 שנים נקבל בום כזה מאירן ולבנון פי 1000 על מה שהיה בחודש הזה..
כזאת טעות..
:|
אנחנו יהירים כמו לאדע מה.. |
|
|
| KrazyDJs |
| וואו, שתהיה לו החלמה כמה שיותר מהירה...פשוט וואו...נחזיק לו אצבעות פה... |
|
|
| Shahar |
וואלה שירגיש טוב..
באירוע עם המטוס נהרג רס"ן שהיה בקשר טוב איתנו והוא היה במטוס - מכונאי מוטס
את החיילים שלו אני מכיר יותר טוב אבל גם אותו זכיתי להכיר וביום רביעי הוא היה אצלנו.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| מאחל החלמה מהירה לרועי שאמור גם לצאת לאזרחות בעוד מספר חודשים |
|
|
|
|