|
מ ל ח מ ה (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
"מי משווה?"
כשזה או פרי או יהודים אז אין כאן בכלל מקום להשוואה
מה אתה נאצי?
אם הייתי ראש ממשלה הייתי מגרש אנשים כמוך מהארץ לך תחפש מדינה שתקבל אותך סעמק
אתה מדגיש לא לעשות השוואות אבל נותן דוגמאות פחח
אנשים שהכירו אותי פה לפני 3 שנים יודעים שכן יכלתי להיום שם
גם מבחינת כושר וגם מבחינת נתונים
לא רציתי להיות שם
והתנאים שיש לי היום בצבא מוכיחים את זה
ואנלא חושב שאם חברים שלך היו ביחידות סודיות הם היו מספרים לך על זה אבל תהנה מהספק כולנו מאמינים לך :D |
שחר תאמין לי אתה יכול ללמד את נסראללה עם הפרובוקציות שלך.
אתה מתגרה בכל אחד שמגיב באופן שלא מוצא חן בעינייך, אבל כל מה שאני אגיד יהיה לחינם כי כרגיל אתה תתחיל עם הפה המלוכלך שלך להשתגע עליי.
דיונים בלי תגובות שלך הם דיונים נורמליים, איתך הכל משתבש.
תרגיש חופשי לקלל :rolleyes: |
|
|
| m0sh |
שחר יא ג'ובניק מפונק
לך תכין קפה
:P |
|
|
| DJ Alex E. |
כמה אנשים נפגעו מהפגיעה בסטיל מישהו יודע?
ושחר
קח ריטאלין בחייאת ניפחת את הסיפור יותר מדי
הוא הבין את הטעות שלו ואתה לא הבנת שהוא הבין אז חלאס וואי חפרתם בזה
אגב,תעשה לי אותו חזק ואחד סוכר ;) |
|
|
| DjChook |
לפי מה שקראתי היום בעיתון זה שרף תא עם ארבעה אנשים
גופתו של אחד זוהתה, השלושה האחרים ששהו שם הוגדרו נעדרים |
|
|
| KrazyDJs |
| לא נעים להתעורר מאזעקה של להיכנס למקלטים וממטחי קטיושות :( לאיזה בוקר התעוררנו... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
לפי מה שקראתי היום בעיתון זה שרף תא עם ארבעה אנשים
גופתו של אחד זוהתה, השלושה האחרים ששהו שם הוגדרו נעדרים |
הידיעה הראשונית הייתה פגיעה במנחת המסוקים בספינה..
אז מו הסתם הנעדרים כנראה נזרקו לים מההדף של הפיצוץ
תחשוב על זה.. אם זה בחדר סגור איך יכולים להיות נעדרים?
וממה שממדברים בימים האחרונים די דיממו את כל סיפור המחדל.. הראו את משפחות ההרוגים והנעדרים ודי דחקו את הסיפור הזה הצידה. |
|
|
| Flotser |
אליאור אלכס וכל מי שגר בחיפה הקריות והסביבה וצפונה
תשמרו על עצמכם!!!
:confused: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
אליאור אלכס וכל מי שגר בחיפה הקריות והסביבה וצפונה
תשמרו על עצמכם!!!
:confused: | ]
מצטרף אלייך..
למרות שלפי החדשות יש חשש שהטילים גם יגיעו למרכז הארץ..
חדרה, נתניה ואפילו ת"א..
מקווה שאף אחד לא יפגע..
בקשר לנעדרים מהסטיל, הם הוכרזו חללים היום.. |
|
|
| DjChook |
לפי מה שהבנתי הם שהו בחדר שנאטם בשביל שהשריפה לא תתפשט בשאר הספינה
ובעצם נשרפו עד אפר :) |
|
|
| Flotser |
זוועה...
קשה לאכל את זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
ואתה בטוח שציטטת את חבר שלך,או שפשוט אתה מסתתר מאחורי בנאדם לא ידוע(ואולי אף לא קיים) כדי להביע בעצם את דעותיך שלך? |
מכיוון שאתה מטיל ספק אני יחשוף את זהותו
mark feldman
שכותב פה והוא שותפי למסיבות הטראנס הגדולות בארץ
אתה אולי זוכר אותו מאותו לילה בטי אל וי כשמרקוס נחת כאן לראשונה
אם אתה לא מאמין לי תשאל אותו זה דברים שהוא נוהג לומר לי מדי פעם על המוזיקה שאני בוחר לנגן
ועכשיו אדון אלקס בוא נספר לך מעט על מארק כדי שתמחק לך את הרעיון המגוחך של להרגיש "נעלה" מבחינה מוזיקלית
הבן אדם שומע טראנס מאז שאתה בן 7! אם לא לפני - לפחות 11-12 שנים הוא עם המוזיקה הזו
ולא לא נמאס לו
ולא הוא לא בן אדם טיפש חסר השכלה או חסר טעם מוזיקלי
הוא בן אדם שגם בתחומים אחרים בחיים רואים שיש לו ראש על הכתפיים וכיוון מסוים
והוא..ממש לא ילד מן הסתם גם לא בגיל ובטח לא בהתנהגות
דוגמא נוספת מוכרת לך יותר?
רומן שכותב ביזראל אנדרגראונד
הבן אדם באמת שומע הכל מהכל
ונהנה מהרבה דברים מקשת רחבה של סגנונות
דבר איתו פעם מה האהבה הראשונה שלו שנותרה אצלו גם היום חזקה מספיק? טראנס - מלודיות
רומן לא בן אדם עם טעם במוזיקה?
רומן לא בן אדם איכותי?
רומן הוא סוג של "ילדודס" כהגדרתך?
תתפלא אבל הדוגמאות רק בסביבת האנשים שאני ואתה מכירים הם רבות - ואלה דוגמאות לאנשים שנחשפו לטראנס הרבה לפני שאתה וגם אני נחשפנו אז באמת...משלא עובד אצלך לא אומר שהמשהו הזה מקולקל - אולי הבעיה היא אצלך (וזה לא בא בנימה מתנשאת מבחינתך כמובן זה לא בעיה - גם עבורי אם פתאום אני יעבור לשמוע סגנוןן אחר לגמרי וירגיש ששום סגנון ששמעתי בשנים הקודמות כבר לא נוגע בי זו תהיה בעיה שלי אבל זה יהיה משהו שאני יתמודד איתו מצוין כי יש לי תחליף הולם - אני מבין את הצד שלך - אני ממש לא מבין את הצד שדוחף אותך להגיב נגד המוזיקה הזו כל הזמן - זה הכל)
ובקשר לשחר...
יש יהודים שהייתי מעדיףך שימותו - מה זה הגישה הלאומנית הזו? אתה קורא לאלקס נאצי? הלו תתעורר - לפני שאתה בכלל מרשה לעצמך להשוות מישהו לנאצי בוא אני יזכיר לך משהו לגבי הנאצים - הם הציבו את עצמם מעל כולם בראש הסולם הגזעי וכל משמתחתם מבחינתם היה ראוי להיות משרת או אם הוא אינו כשיר לכך - ראוי למוות
משאני מזהה אצלו גישה חולנית שאיכשהו דומה לרעיון המזעזע הזה הוא אתה
לפני שאתה מכנה אנשים במילים תסתכל שניה במראה ואחרי זה תפתח אנציקלופדיה ותבדוק כמה נכון או כמה טאקט בכלל יש בלהשתמש במילה הזו
כרגיל הצלחת להכניס גועל נפש בטרד שבו החלטת להתווכח אבל לצאת מפרופורציות בויכוח שלך |
|
|
| m0sh |
יש פתרון מאד פשוט לשחר ואני מקווה שכולם פה יפנימו את זה ויעשו את זה
פשוט להתעלם ממה שהוא אומר
כל תגובה שהוא רושם , פשוט לא להגיב לה ולשכוח שהיא קיימת ;) |
|
|
|
|