return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
מ ל ח מ ה (pg. 18)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)


כתבת מעניינת באדיבות YNET

וסתם קטע להעלות את המוראל
http://www.youtube.com/watch?v=QeTuQDJDqdM
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אלקס קודם כל צר לי לשמוע שמישהו שהכרת נהרג
דווקא מהמקום הזה אני שואל במה שונים ממך אנשים בדיוק כמוך שמה לעשות נולדו לאמא ואבא מוסלמים והרבה חברים שלהם נהרגים ונפצעים כרגע בלבנון

כמה שנאה בטח מתפתחת שם כלפינו וכמה שמחה יש שם אצל אנשים שיש להם חשיבה כמו שלך - אתה שמעת על מישהו שלא ממש היה חבר שלך אבל הכרת אותו והוא נהרג וזה פתאום הוציא ממך ים של עצבים וכעס על הצד השני ושמחה על כל הרוג שלהם או אפילו גרוע מזה אדישות להרוגים שלהם

התקשורת הצבא וכל אזרח כאן כמעט מנסים לצייר את החיזבאלה כארדון של אנשים קיצוניים שתמיד ישנאו את ישראל ומייחלים למות כל היהודים ומן הצד השני מציירים את הצבא כארדון שפועל בשם הצדק היהודי ופעם ב- כשיש לו טעות תמיד החיזבאלה הוא זה שאשם
המציאות כל כך רחוקה מזה...ורק כדי לאזן את זה אני יגיד שבכל זאת אני ישראלי והשמלניות שבי היא לא קיצונית - אני לא תומך במלחמה אבל אני כן מאשים את חיזבאלה שעבורי לא משנה מה יגידו לבנונים שאני מכבד או ישראלים שמאלנים - הוא אשם במצב הזה יותר מישראל - מששוב לא מצדיק את ההרג של חפים מפשע באף אחד מהצדדים


עזוב אתה מדבר לקיר
הוא ילד
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
עזוב אתה מדבר לקיר
הוא ילד

מה אתה חש תסביר לי
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה אתה חש תסביר לי


סתכל כמה עמודים אחורה ילד :D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
סתכל כמה עמודים אחורה ילד :D

אתה רוצה שאני אעלה תגובות איוולות שלך?
לא חסר תאמין לי.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אתה רוצה שאני אעלה תגובות איוולות שלך?
לא חסר תאמין לי.


צודק גבר צודק
"בואו נמחק את עיראק ואיראן ואפגניסטן ולבנון ומצרים וירדן וסוריה ומי שיגיד משו נרצח גם אותו"

צודק אחי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:haha: :haha: :haha:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
צודק גבר צודק
"בואו נמחק את עיראק ואיראן ואפגניסטן ולבנון ומצרים וירדן וסוריה ומי שיגיד משו נרצח גם אותו"

צודק אחי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:haha: :haha: :haha:

לא אחיך.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא אחיך.


אני יודע :D
אם היית אחי לא היית חי בסרט

שמעתי אבל יש באתר של האום תיבה להצעות מה לעשות בשביל לפתור את הבלאגן במזה"ת
תציע להם תהצעה שלך ותצרף תמונות מסטארקרפט
יש מצב שיקחו את זה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אני יודע :D
אם היית אחי לא היית חי בסרט

לא..
אם הייתי אחיך הייתי נושר מביצפר בכתה ד'
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא..
אם הייתי אחיך הייתי נושר מביצפר בכתה ד'


ביצפר ברוסיה אולי:D

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
ביצפר ברוסיה אולי:D

חה! חה! חה!
לפחות שם יש בתי ספר..
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חה! חה! חה!
לפחות שם יש בתי ספר..


פה אין :\
תציל תמצב

איזה מדינה צריך להשמיד???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Privacy Statement