|
מ ל ח מ ה (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר למנהרות המודיעין יטפל בזה וחייל האוויר יהרוס את זה
ובקשר לתנאים
תאמין לי שלא הכניסו לשם פלוגה של גובניקים
הכניסו לשם סיירות ואם שמת לב דיברו על מגלן
ואני בטוח שגם מטכל ושלדג וסיירות גולני וגבעתי ואפילו עוד
האנשים ששם מאומנים לעשות פשיטות כאלה
ואל תשכח שיש להם עזרה מהאוויר והים |
מסכים עם כל משאמרת רק בתוספת קטנה
הם נלחמים מול ארגון שבמשך 6 שנים היה לו זמן להכין את עצמו ולהכין "הפתעות" שכאלה - את תנאי השטח שם החיזבאלה מכיר מצוין חיילי צה"ל מן הסתם פחות כי יש גם תנאי שטח שחיזבאלה במשך שנים יצר בעצמו- ובוא לא נשכח גם החיזבאלה הוא ארגון שמאומן בלוחמת גרילה בצורה די טובה
קל זה לא יהיה |
|
|
| m0sh |
עוד 4 הרוגים באביבים
לא יאומן פשוט |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by m0sh
עוד 4 הרוגים באביבים
לא יאומן פשוט |
אחד מהם מהיישוב שלי, הבן של חבר מועצה :(
וגם טייס נהרג |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מסכים עם כל משאמרת רק בתוספת קטנה
הם נלחמים מול ארגון שבמשך 6 שנים היה לו זמן להכין את עצמו ולהכין "הפתעות" שכאלה - את תנאי השטח שם החיזבאלה מכיר מצוין חיילי צה"ל מן הסתם פחות כי יש גם תנאי שטח שחיזבאלה במשך שנים יצר בעצמו- ובוא לא נשכח גם החיזבאלה הוא ארגון שמאומן בלוחמת גרילה בצורה די טובה
קל זה לא יהיה |
אין מה לעשות ככה זה שאתה לא נלחם במדינה שלך
אבל בגלל זה יש לנו מודיעין שעושה עבודה טובה
אני חושב שאחרי שיהרגו את נסראללה הכל יגמר |
|
|
| Shahar |
נו מה חשבת?
למה בעיראק לא רצו שיהרגו את סדאם?
גם פה הלבנונים יתנו הכל בשביל להרוג אל נסראללה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| רק מעיון קל בפורומים שלהם ראיתי שיש לנו הרבה מה ללמוד מהם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו מה חשבת?
למה בעיראק לא רצו שיהרגו את סדאם?
גם פה הלבנונים יתנו הכל בשביל להרוג אל נסראללה |
כן אבל פה זה שונה
נסראלה הוא לא מנהיג של לבנון עם כל הכבוד הוא מנהיג של בוא נשווה את זה למפלגה...מפלגת טרור
הבעיה עם חיזבאלה שהיא בנתה תשתית אזרחית חזקה מאוד שבה גם אתה לא יכול לפגוע...בתי חולים מוסדות חינוך וכו' במימונם
זו הדרך של ארגון כזה לקנות לגיטימציה מהציבור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן אבל פה זה שונה
נסראלה הוא לא מנהיג של לבנון עם כל הכבוד הוא מנהיג של בוא נשווה את זה למפלגה...מפלגת טרור
הבעיה עם חיזבאלה שהיא בנתה תשתית אזרחית חזקה מאוד שבה גם אתה לא יכול לפגוע...בתי חולים מוסדות חינוך וכו' במימונם
זו הדרך של ארגון כזה לקנות לגיטימציה מהציבור |
ראש ממשלת לבנון גם לא רוצה את נסראללה
לדעתי הוא פשוט מפחד ממנו או מהתגובה של סוריה ואיראן
את איראן צריך למחוק
ד"א זה מצחיק שתפסו 3 מחבלים ולא מצאו את החומר נפץ שלהם ח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראש ממשלת לבנון גם לא רוצה את נסראללה
לדעתי הוא פשוט מפחד ממנו או מהתגובה של סוריה ואיראן
את איראן צריך למחוק
ד"א זה מצחיק שתפסו 3 מחבלים ולא מצאו את החומר נפץ שלהם ח |
ראש ממשלת לבנון סתם בובה מסכנה חסרת יכולת כלשהי.
ולגבי המחבלים זה יותר מפחיד מאשר מצחיק. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
ראש ממשלת לבנון סתם בובה מסכנה חסרת יכולת כלשהי.
ולגבי המחבלים זה יותר מפחיד מאשר מצחיק. |
מה תחושב שהוא לא רוצה שזה יגמר? הוא מפחד משני הצדדים
המחבלים האלה כנראה פה מיום רביעי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה תחושב שהוא לא רוצה שזה יגמר? הוא מפחד משני הצדדים
המחבלים האלה כנראה פה מיום רביעי |
אני בטוח שהוא רוצה שזה יגמר.. כל הזין זה להיות במקומו. |
|
|
|
|