|
מ ל ח מ ה (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
יא אלללה המצב מחמיר מרגע לרגע
מקווה שיהיה לזה סוף...
סוף אצלי זה שהחיבאללה תתפרק והשמדת נסראלללה |
|
|
| KrazyDJs |
בוקר חברה..
אני מציאות מוזרה...
שוב פעם האזעקה תפסה אותנו באזהרה..
שכולם ישמרו על עצמם, אני לא חושב שיהיה לזה סוף בקרוב..
אני רק מעודד מזה שלפחות חלק, למרות שהוא אולי קטן, מהאנשים בעולם תומך בנו ואומר לנו להמשיך...עכשיו כבר אסור לסגת... |
|
|
| OREN |
| יאלללה גולני מוות לערבים |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מכיוון שאתה מטיל ספק אני יחשוף את זהותו
mark feldman
שכותב פה והוא שותפי למסיבות הטראנס הגדולות בארץ
אתה אולי זוכר אותו מאותו לילה בטי אל וי כשמרקוס נחת כאן לראשונה
אם אתה לא מאמין לי תשאל אותו זה דברים שהוא נוהג לומר לי מדי פעם על המוזיקה שאני בוחר לנגן
ועכשיו אדון אלקס בוא נספר לך מעט על מארק כדי שתמחק לך את הרעיון המגוחך של להרגיש "נעלה" מבחינה מוזיקלית
הבן אדם שומע טראנס מאז שאתה בן 7! אם לא לפני - לפחות 11-12 שנים הוא עם המוזיקה הזו
ולא לא נמאס לו
ולא הוא לא בן אדם טיפש חסר השכלה או חסר טעם מוזיקלי
הוא בן אדם שגם בתחומים אחרים בחיים רואים שיש לו ראש על הכתפיים וכיוון מסוים
והוא..ממש לא ילד מן הסתם גם לא בגיל ובטח לא בהתנהגות
|
זה שהוא שומע את זה 12 שנה עדיין לא מצדיק את זה שהוא אוטם את עצמו לכל הסגנונות האחרים של המוסיקה
אם הוא נתן להם צ'אנס ושמע במשך כמה זמן ובסוף החליט שהוא לא אוהב,זה מקובל ובסדר וזכותו
אבל אם הוא מהתחלה לא נתן לזה צ'אנס אז לא אני לא מקבל את זה
ואם הוא מאותו סוג אנשים שהחליט לא לחקור את המוסיקה הזאת קצת מעבר למה שהוא שומע ביומיום,אז אין לי יותר מדי הערכה אליו בתחום הזה מצטער לאכזב אותך.לא משנה מה הגיל שלו
חוץ מזה שברור שיש כאלה שיוצאים מן הכלל בקטע של הגיל
לא כללל הילדים שומעים טראנס ולא כללל המבוגרים שומעים טקנו והאוס
אני זוכר שגם פה בפורום היה לדוגמא את אליאור קרייזי דיג'ייז,וכשהייתי ממש פעיל פה לפני איזה שנתיים והוא היה בקושי בן 15 נראה לי(אם לא פחות),כבר אז היה לו אחלה טעם במוסיקה ותמיד היה ממליץ על האוס איכותי\
והזכרתי את העניין של הגיל לא בקטע של התנשאות אלא בקטע של עובדות בשטח
דיברתי על הרוב
ברור שיש יוצאים מן הכלל
אבל זה עובדה שרוב האנשים כאשר הם נכנסים למוסיקה אלקטרונית,הם מתחילים מטראנס
חלק נשארים איתו וחלק ממשיכים לסגנונות אחרים
אבל כל זה קורה לאחר זמן מה
לטראנס אותם אנשים הגיעו בגיל צעיר,וכשלאחר זמן מה מגיעים לסגנונות אחרים,הגיל שלהם יותר מבוגר.
אתה מבין את הכוונה שלי?
אף אחד לא מתחיל מלשמוע טקנו
הוא מגיע לזה שנה,שנתיים,שלוש אחרי שהתחיל לשמוע טראנס ומכאן ההבדלים הגילאים של האנשים ששומעים את הסגנונות
| quote: |
דוגמא נוספת מוכרת לך יותר?
רומן שכותב ביזראל אנדרגראונד
הבן אדם באמת שומע הכל מהכל
ונהנה מהרבה דברים מקשת רחבה של סגנונות
דבר איתו פעם מה האהבה הראשונה שלו שנותרה אצלו גם היום חזקה מספיק? טראנס - מלודיות
רומן לא בן אדם עם טעם במוזיקה?
רומן לא בן אדם איכותי?
רומן הוא סוג של "ילדודס" כהגדרתך?
|
קודם כל רומן זה בנאדם שאני מאד אוהב ומעריך
ובקשר לטעם המוסיקלי שלו,תתפלא כמה שהוא אוהב עכשיו את כל אותם סגנונות שהם יותר "מחתרתיים"
כן,הוא נשאר אוהב טראנס,אבל בזמן האחרון הוא התחיל מאד לאהוב גם את כל עולם הטקנו
וזה סוג של אנשים שאני מעריך
הוא נפתח גם לדברים אחרים ולא מגביל את עצמו
| quote: |
באמת...משלא עובד אצלך לא אומר שהמשהו הזה מקולקל - אולי הבעיה היא אצלך (וזה לא בא בנימה מתנשאת מבחינתך כמובן זה לא בעיה - גם עבורי אם פתאום אני יעבור לשמוע סגנוןן אחר לגמרי וירגיש ששום סגנון ששמעתי בשנים הקודמות כבר לא נוגע בי זו תהיה בעיה שלי אבל זה יהיה משהו שאני יתמודד איתו מצוין כי יש לי תחליף הולם - אני מבין את הצד שלך - אני ממש לא מבין את הצד שדוחף אותך להגיב נגד המוזיקה הזו כל הזמן - זה הכל)
|
נתחיל מזה שאם לדעתך הטראנס של היום נשמע כמו הטראנס של תחילת המילניום אז אתה כנראה חרש
עזוב אם אתה אוהב את זה או לא
אני מדבר איתך שהיום הטראנס נשמע שונה.שונה מאד אפילו לטעמי מאשר פעם
מסכים איתי על זה?
יופי
אני אהבתי איך שהוא נשמע פעם
אני שונא את איך שהוא נשמע היום
אני לא חסמתי את עצמי לטראנס שאהבתי פעם.אם תשמיע לי היום קטע טראנס מתחילת המילניום שאני לא מכיר,אתה תראה שאני אוהב אותו
גם בלי שאני אדע מתי הוא שוחרר.אני אשמע את זה ואם זה אכן קטע טוב אני אוהב אותו
מה שאתה וכל השאר מגדירים בטראנס של היום "קטעים טובים" הם ממש לא טובים בעיני
למה?
כי הם לא בסגנון הטראנס שאני אוהב
הטראנס שאני אוהב הוא של תחילת המליניום
הטראנס של היום נשמע כמו סגנון שונה לגמרי
סגנון שאני לא אוהב
אז זה לא שמשהו בי נדפק
זה פשוט שהסאונד של הסגנון הזה השתנה ככה שהוא כבר לא לטעמי
אם הוא לטעמך,שיהיה לך בכיף
אני יוצא נגד הסגנון הזה כי אני לא אוהב אותו וכי כואב לי לשמוע איך הטראנס נשמע היום לעומת איך שהוא היה נשמע פעם |
|
|
| Sniper |
| אולי תפסיקו לבלבל את השכל על העדפות המוזוקליות שלכם?! |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי אלקס א.
מארק הבן אדם שדברתי עליו אוהב כיום גם פרוגרסיב אבל בעיקר פרוגרסיב טראנס
והוא גם אוהב לא מעט קטעי פאנקי האוס
הוא נחשף לדברים אני לא יודע עד כמה פתוח הוא לשמוע דברים אחרים אבל אי אפשר להגיד שהוא אטופ לדברים אחרים זה בטוח
בקשר לרומן
גם אני שומע דברים אחרים
מנגן דברים אחרים ונהנה מדברים אחרים - רומן היה הדוגמא הכי טובה שלי וידעתי שתסכים איתה
הסיבה שאנשים שומעים בהתחלה טראנס היא כי זה הסגנון שנמצא הכי קרוב לפני השטח משנקרא הכי פחות מחתרתי באופן יחסי
זה הסגנון הכי נגיש כנראה בקשת הסגנונות האלקטרוניים למאזין הצעיר שמתחיל רק להכנס לעולם הזה
הסיבה שרבים עוזבים את הטראנס היא לא תמיד הסיבה שאתה הזכרת (שזה נכון לגביך - שוב הכל אינדיבידואלי פה) אלא שבסופו של דבר האנשים האלה מראש לא מצאו בטראנס את הסוג של ההנאה המוזיקלית שהם מחפשים - אבל הם מצאו כיוון מסוים בטראנס שברגע שהם פגשו את האנשים הנכרונים שהרירו להם סגנונות נוספים הם יכלו לאט לאט למצוא את קשת הסגנונות שבאמת עונה להם על הדרישות של משהם יאהבו לשמוע ויהיו סביר להניח מכורים אליו במשך השנים הבאות
זו הסיבה שלא תמצא הרבה ביקורת עניינית נגד אנדרגראונד - כמעט כל משמגיע לזה מגיע לזה כי הוא חיפש את זה - זאת לפחות דעתי המבוססת
לגביך ולגבי משאתה אומר על הטראנס של פעם ושל היום...אני שמח שהבנו את העניין סוף סוף
בערך אחת לכמה חודשים (זה יוצא משהו כמו לא יותר מ-5 קטעים בשנה - אפילו פחות) יש קטעים שמחזירים אותי ברגש שלהם ולפעמים גם בפשטות שלהם לימים הקסומים של תחילת שנות האלפיים
- לא זה לא אותו הטראנס אבל אני חושב שכל מוזיקה צריכה להתקדם לאנשהו - הדבר הבאמת יפה בטראנס של פעם זה שהוא לא מיצה את עצמו - התקופה תמה לפני שזה נמאס - זו לפחות דעתי האישית - ולכן לי לפחות זה תמיד משאיר טעם של עוד לשמוע הפקה שפתאום כאילו לקוחה מהימים ההם
הטראנס של היוםבעקבות הטכנולוגיה גם הוא הרבה יותר "עמוס" במבנהו הרבה פעמים זה גורם גם לקטעים שהסאונד שלהם הוא לא בשיאו לצאת במצב גולמי לא מושלם - יותר מדי צלילים הרמוניות שקצת נבלעות - זה קורה בטראנס של היום אני מודה - אבל כמובן ממש לא בכל הקטעים - בקיצור אני נהנה גם מהכיוון החדש של הטראנס
ואלעד
תסלח לי אבל אנחנו בפורום של מוזיקה אלקטרונית
אם כאן אי אפשר לבלבל במוח על ההעדפות המוזיקליות שלנו אז אני לא יודע איפה אפשר |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחח
אני לא מבין
זה טרד מלחמה פה
מתקיפים את המדינה שלנו
ואתם מדיינים איזה מוסיקה מארק פלדמן שומע?!?..
אנ'לא מבין
קחו את זה לאיי סיי.. ותפסיקו עם הפוסטים החופרים,
תודה. =) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואלעד
תסלח לי אבל אנחנו בפורום של מוזיקה אלקטרונית
אם כאן אי אפשר לבלבל במוח על ההעדפות המוזיקליות שלנו אז אני לא יודע איפה אפשר |
אני מתפלא עליך, בתור מוד אתה צריך למגר את העניין הזה שמדברים על נושא א' וטרד שקשור לנושא ב'..
בא לכם לריב על העדפות מוזיקליות? פתחו טרד משלכם..
דברו שם כמה שאתם רוצים..
כמו שכבר רשמתי, יש לך פה חברים בפורום שמתעוררים בבוקר עם אזעקה, אנשים שחיים באיום ממשי שהבית שלהם יהרס חס וחלילה, ואנשים שבכל רגע נתון יכולים להפגע..
אז אם לא מעניין אותך הסדר בפורום, אז תתנו לפחות לחברים שלכם את הכבוד שראוי להם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני מתפלא עליך, בתור מוד אתה צריך למגר את העניין הזה שמדברים על נושא א' וטרד שקשור לנושא ב'..
בא לכם לריב על העדפות מוזיקליות? פתחו טרד משלכם..
דברו שם כמה שאתם רוצים..
כמו שכבר רשמתי, יש לך פה חברים בפורום שמתעוררים בבוקר עם אזעקה, אנשים שחיים באיום ממשי שהבית שלהם יהרס חס וחלילה, ואנשים שבכל רגע נתון יכולים להפגע..
אז אם לא מעניין אותך הסדר בפורום, אז תתנו לפחות לחברים שלכם את הכבוד שראוי להם.. |
האם אסור לדבר על מוזיקה בכלל בזמן הזה?
אולי האנשים המותקפים רוצים איזשהי דרך לברוח מזה?
האדם שאיתו דנתי בזה נמצא במשנקרא איזור האש כרגע אם לא זה לא הפריע למה לך זה כן?
הסדר בפורום חשוב לי
אבל פתרון לאוף טופיקים לא יושם פה מעולם פשוט כי זה נושא בעייתי
אבל אם אני רואה שמספר אנשים שונים מעירים על אותו דבר בתור מוד הפעם אני חושב שכנראה יש משהו בטענה גם אם אני לא מסכים איתכם לגמרי
אז ולו רק כדי לשמור על כבוד המתים לכבד את הפצועים ולהזדהות עם תושבי הצפון ברגעים אלה אני מסיים להגיב בנושא שעלה פה בעמודים האחרונים
מי יתן והלחימה הזו תיגמר בערוצים דיפלומטיים בקרוב ובתקווה שעם ידה של ישראל על העליונה |
|
|
| Meltdown |
איך בדיוק מט'רד על כל מה שקורה בצפון מבחינת דאגה לאנשים שגרים שם, זה הגיע לויכוח על האם ארמין או פרי צריכים להגיע לארץ או לא?
גם ככה זה לא תלוי בנו, אם תהיה רגיעה בארץ, הם יגיעו, ואם לא אז לא, זה הכל.
ולעצם העניין, באמת שזה ממש לא מעניין אותי, אם ארמין או פרי יגיעו, או אם דפש מוד יגיעו או לא, אפילו שיש לי כרטיס לדפש מוד. הכי חשוב שלא יהיו עוד נפגעים מהצד הישראלי , ושלאחר תום המלחמה הזאת, עם חזרתם של השבויים בחיים, כך אני מקווה, חיזבאללה לא יחשבו אפילו על לנסות ולפתוח במערכה מולנו.
כמו כן, יש לי מספיק אנשים מהצפון שאני מכיר בצורה טובה, כך שזה שכרגע הטילים נופלים בצפון, לא מוריד מעוצמת הדאגה שיש לי לגביהם, ובכלל לגבי האם הטילים יגיעו למרכז (חס וחלילה), וזאת לעוד העובדה, שאני עדיין זוכר את הטילים שנחתו על רמת גן לפני 15 שנה במלחמת המפרץ |
|
|
| DJ Alex E. |
מה קרה כולכם התעוררתם פתאום לגבי אוף טופיקים?
לפחות האוף טופיק הזה קשור למוסיקה
מאז שאני זוכר את הפורום הזה היה פה אינספור אוף טופיקים בכל תרד רק שרובם דיברו על צבע התחתונים שלכם או משהו כזה
ואני גר בחיפה חביבי
מה אתה רוצה שאני כל היום אשב באבל?
לא אראה טלויזיה לא אשמע מוסיקה לא אדבר עם אף אחד?
אז סבבה יום יומיים ראשונים אתה קצת בהלם מהמצב,קצת מסוגר בעצמך, אבל אנחנו כבר שבוע בזה ואתה כבר...איך אני אגיד לך....מתרגל למצב
עדיין כל נפילת קטיושה שאתה שומע עושה לך עקיצה בלב,אבל אין מה לעשות אני לא הולך לעצור את החיים שלי בגלל זה
אני נותן את כל הכבוד שבעולם לחללים של המלחמה ולפצועים ולחיילים שמגנים עלינו בגבול אבל זה לא אומר שאסור לעסוק בעוד נושאים חוץ מהמלחמה
הסיבה לכעס על ההודעות מקודם לא נבעו מזה שהן לא דיברו על המלחמה,אלא מזה שהדבר היחיד שהזיז לאנשים פה בהקשר של המלחמה היה שיבטלו להם את ארמין
זה בעיניהם היה התוצאה גרועה היחידה של המלחמה...
וזה מה שהדליק פה אנשים
אבל אם לחבר'ה בא לדבר על מוסיקה אז למה לא?
מה,כל העולם צריך לעצור מלכת בגלל זה?
זה מספיק שאנשים מגלים סולידריות ושבליבם הם נמצאים עם האנשים שהם תחת מתקפה
יותר מזה באמת אף אחד לא מבקש
החיים לא נגמרים ברגע שמתחילה מלחמה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מה קרה כולכם התעוררתם פתאום לגבי אוף טופיקים?
לפחות האוף טופיק הזה קשור למוסיקה
מאז שאני זוכר את הפורום הזה היה פה אינספור אוף טופיקים בכל תרד רק שרובם דיברו על צבע התחתונים שלכם או משהו כזה
ואני גר בחיפה חביבי
מה אתה רוצה שאני כל היום אשב באבל?
לא אראה טלויזיה לא אשמע מוסיקה לא אדבר עם אף אחד?
אז סבבה יום יומיים ראשונים אתה קצת בהלם מהמצב,קצת מסוגר בעצמך, אבל אנחנו כבר שבוע בזה ואתה כבר...איך אני אגיד לך....מתרגל למצב
עדיין כל נפילת קטיושה שאתה שומע עושה לך עקיצה בלב,אבל אין מה לעשות אני לא הולך לעצור את החיים שלי בגלל זה
אני נותן את כל הכבוד שבעולם לחללים של המלחמה ולפצועים ולחיילים שמגנים עלינו בגבול אבל זה לא אומר שאסור לעסוק בעוד נושאים חוץ מהמלחמה
הסיבה לכעס על ההודעות מקודם לא נבעו מזה שהן לא דיברו על המלחמה,אלא מזה שהדבר היחיד שהזיז לאנשים פה בהקשר של המלחמה היה שיבטלו להם את ארמין
זה בעיניהם היה התוצאה גרועה היחידה של המלחמה...
וזה מה שהדליק פה אנשים
אבל אם לחבר'ה בא לדבר על מוסיקה אז למה לא?
מה,כל העולם צריך לעצור מלכת בגלל זה?
זה מספיק שאנשים מגלים סולידריות ושבליבם הם נמצאים עם האנשים שהם תחת מתקפה
יותר מזה באמת אף אחד לא מבקש
החיים לא נגמרים ברגע שמתחילה מלחמה |
אני שמח שלפחות בזה אני לא בדיעת מיעוט
אבל את הדברים האלה לא הרגשתי נוח לכתוב בעצמי בתור אחד שהלחימה מגיע אליו בעיקר דרך המדיה התקשורתית והוא לא ממש "חווה" אותה |
|
|
|
|