return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
מ ל ח מ ה (pg. 20)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אתה כרגע יותר קרוב ממנו
אז אני שואל אותך בתור אחד שהעלה הצעה כזאת

שמע אם אתה מעדיף שהמוסלמים יכבשו את ישראל וישמחו כשחיילים / אזרחים ישראלים נהרגים..
epsilon1
מה נסגר איתכם תגידו לי...:wtf:
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
שמע אם אתה מעדיף שהמוסלמים יכבשו את ישראל וישמחו כשחיילים / אזרחים ישראלים נהרגים..


לא מעדיף
אבל רוב עם ישראל לא רוצה למחוק כל ערבי שקיים

ויש לי חברים דרוזים וערבים ואנלא חושב שהם צריכים למות
וגם הם לא חושבים שהיהודים צריכים למות

צריך להרוג את הטרוריסטים
לא את החפים מפשע
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
לא מעדיף
אבל רוב עם ישראל לא רוצה למחוק כל ערבי שקיים

ויש לי חברים דרוזים וערבים ואנלא חושב שהם צריכים למות
וגם הם לא חושבים שהיהודים צריכים למות

צריך להרוג את הטרוריסטים
לא את החפים מפשע

האנשים ששמחים על מוות יהודים נחשבים לטרוריסטים?
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
האנשים ששמחים על מוות יהודים נחשבים לטרוריסטים?


גם אנחנו שמחים כשאנחנו שומעים שלבנוני נפצע
כי אנחנו לא יודעים מה המטרה שלו

אבל אין לאף אחד פה שאיפה שאנשים חפים מפשע ימותו
כי זה לא יעזור לך..הם לא אלה שנלחמים
ואז זה כבר מראה שאתה סתם מחפש לרצוח

וזה מסביר לך למה אמרתי עלייך את זה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
גם אנחנו שמחים כשאנחנו שומעים שלבנוני נפצע
כי אנחנו לא יודעים מה המטרה שלו

אבל אין לאף אחד פה שאיפה שאנשים חפים מפשע ימותו
כי זה לא יעזור לך..הם לא אלה שנלחמים
ואז זה כבר מראה שאתה סתם מחפש לרצוח

וזה מסביר לך למה אמרתי עלייך את זה

נראה לי נסחפת קצת
סתם מחפש לרצוח.. ברור.

כל מה שאני מחפש זה לרצוח את האנשים שאם היית נותן להם רובה ביד היו יורים בך בכיף ומשתינים עלייך אחרי זה.
אנשים שמתפללים יום וליל שישראל תיפול
אנשים שמתים ללחוץ על הכפתור האדום בבונקר ולהשמיד אותנו
אנשים שמניפים דגלי חיזבאללה בישראל
אנשים שמכחישים את השואה
אנשים שעושים לינץ בחיילים שאיבדו את דרכם
אנשים ששורפים ד"ר במכוניתו כי הוא בא לתקן גלגל
אנשים שלכאורה נראים לך חפים מפשע..
אבל תתן להם הזדמנות והם יהרגו אותך
אל תבין לא נכון. אני לא אומר שכל החפים מפשע הם מחבלים או פעילי חזיבאללה חמאס ושאר ארגוני הטרור..
אני אומר שישנם קבוצות של חפים מפשע לכאורה שהיו שמחים להרוג אותנו אם
הייתה להם ההזדמנות.
ילד פלסטיני שמקבל חמישה שקלים כדי להתפוצץ בישראל
לכאורה תמים.. חף מפשע.. אבל מזל שהוא נעצר..
מה היה קורה אם הוא היה מתפוצץ? הוא כבר לא היה נחשב לחף מפשע?

אנשים כאלה:

תהלוכות שמחה בשכם על הרוגי הרקטות בצפון





בשכם נשמעו צפירות שמחה וכן תהלוכות שמחה ושיירת מכוניות שהריעו לאות שמחה על הפגזת חיזבאללה, בה נהרגו לפחות עשרה בני אדם.



כמו כן, נהגי המכוניות, עליהם הודבקו תמונות של חסן נסראללה, הניפו דגלים של אירגון חיזבאללה.
----------------------------------------------------------
"מוכן להיות חייל של נסראללה"

שר החוץ הסורי מועלם הוסיף בביירות: "נגיב מייד לכל תוקפנות ישראלית.
בבקשה, שתפרוץ מלחמה


אני לא בעד מלחמות ולא בעד הרג של אנשים בכלל
אבל אם מישהו אומר בפומבי שהוא רוצה למנוע מישראל להמשיך להתקיים.. אני נורא מצטער.. יותר ברור מזה לא יכול להיות.
nesher
טוב האמת לא כתבתי פה בפורום בערך מאה שנה
יש כמה אנשים שמכירים אותי , בכל מקרה זה לא מה שחשוב
רק רציתי להגיב פה קצת
בתור אחד שהיה שמאלני כל החיים שלו ושבה ממשפחה שמאלנית אחורשמוטה
אני חייב לציין שגם לי נמאס
אי אפשר לדבר עם האנשים האלה
אנשים כמו אחמדינג'ד שאין לו בושה להגיד מול כל העולם שהפתרון הוא השמדת ישראלי ואחרי לקרוא לנו לנאצים , והעולם שוב שותק
החיזבלונים, הם כמו ג'וקים, אי אפשר לגמור אותם, מתרבים כמו חארות
עם תהיה עכשיו הפסקת אש, מה יהיה עוד 3 שנים?
שוב פעם הם יתחמשו ויתחזקו עד שיחליטו לפתוח שוב במלחמה
אני באמת עובד עצות
לא יודע מה לעשות איתם
אטום זה לא פתרון, שיחות זה לא פתרון, מלחמה שבה נהרגים לנו כל יום מינימום 2 חיילים זה גם לא פתרון
אני לא בעד מלחמות, אבל כנראה שהדבר היחיד שמונע מאיתנו לחיות בשקט זה איראן, ורק איראן
מנהיגת ציר הרשע העולמי לדברי בוש
ולחשוב שעוד פחות מ3 שנים יהיה להם אטום\
מה לעזאזל ימנה מהם להפציץ אותנו?
כנראה שאנחנו תלויים אך ורק בשנאה המשותפת של בוש
עם הוא לא יעשה משהו עם איראן אני לא בטוח שיש לנו עוד הרבה שנים פה.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
נראה לי נסחפת קצת
סתם מחפש לרצוח.. ברור.

כל מה שאני מחפש זה לרצוח את האנשים שאם היית נותן להם רובה ביד היו יורים בך בכיף ומשתינים עלייך אחרי זה.
אנשים שמתפללים יום וליל שישראל תיפול
אנשים שמתים ללחוץ על הכפתור האדום בבונקר ולהשמיד אותנו
אנשים שמניפים דגלי חיזבאללה בישראל
אנשים שמכחישים את השואה
אנשים שעושים לינץ בחיילים שאיבדו את דרכם
אנשים ששורפים ד"ר במכוניתו כי הוא בא לתקן גלגל
אנשים שלכאורה נראים לך חפים מפשע..
אבל תתן להם הזדמנות והם יהרגו אותך
אל תבין לא נכון. אני לא אומר שכל החפים מפשע הם מחבלים או פעילי חזיבאללה חמאס ושאר ארגוני הטרור..
אני אומר שישנם קבוצות של חפים מפשע לכאורה שהיו שמחים להרוג אותנו אם
הייתה להם ההזדמנות.
ילד פלסטיני שמקבל חמישה שקלים כדי להתפוצץ בישראל
לכאורה תמים.. חף מפשע.. אבל מזל שהוא נעצר..
מה היה קורה אם הוא היה מתפוצץ? הוא כבר לא היה נחשב לחף מפשע?

אנשים כאלה:

תהלוכות שמחה בשכם על הרוגי הרקטות בצפון





בשכם נשמעו צפירות שמחה וכן תהלוכות שמחה ושיירת מכוניות שהריעו לאות שמחה על הפגזת חיזבאללה, בה נהרגו לפחות עשרה בני אדם.



כמו כן, נהגי המכוניות, עליהם הודבקו תמונות של חסן נסראללה, הניפו דגלים של אירגון חיזבאללה.
----------------------------------------------------------
"מוכן להיות חייל של נסראללה"

שר החוץ הסורי מועלם הוסיף בביירות: "נגיב מייד לכל תוקפנות ישראלית.
בבקשה, שתפרוץ מלחמה


אני לא בעד מלחמות ולא בעד הרג של אנשים בכלל
אבל אם מישהו אומר בפומבי שהוא רוצה למנוע מישראל להמשיך להתקיים.. אני נורא מצטער.. יותר ברור מזה לא יכול להיות.


יפה
האנשים האלה זה לא כ-ל הערבים שבעולם
כי כמו שאני אישית לא ילך וירצח כל ערבי שאני רואה
אני גם לא מאמין שכל ערבי היה רוצה לרצוח אותי

תשאף לרצוח את המחבלים כן
אבל לא כ-ל ערבי!!

"לכאורה נראים חפים מפשע"
אין לי משו אחר חוץ מלקרוא לך גזען נאצי
איך תרוצה שאני יקרא לך?
אם אתה חושב שהם "לכאורה" חפים מפשע
אז מי באמת חף מפשע?
ברור שאם תחשוב שכל מי שלא מחבל הוא "לכאורה" חף מפשע אז אתה תרצח לרצוח את כולם
אבל זה לא החשיבה
כי אני אישית מכיר הרבה ערבים מיפו ומלוד שהם אנשים טובים שנגד המלחמה הזאת
אז מה אתה מכליל פה ומזיין תמוח?
אנלא יתפלא אם אחד מהם שישמע אותך ירצה לרצוח אותך
כי אתה מדבר עליהם כמו שדיברו על היהודים בשואה

כמו שאצלנו יש את הדתיים החרדים שאומרים חד וחלק למחוק את כל הערבים
יש גם אצלהם את הפנאטים שחושבים שרק זאת הדרך

אנחנו והם אותו דבר..בכל צד יש את הקיצוניים
וכמו שלנו יש - גם להם יש

כמו שאצלנו אנשים מתנדבים שיקחו אותם למילואים..ככה אצלהם אנשים רוצים להיות חיילים של נסראללה

כמו שלנו יש אינטרס גם להם יש אינטרס והם רואים אותנו באותה צורה שאנחנו רואים אותם

אז תשנה תצורת חשיבה שלך כבר
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
יפה
האנשים האלה זה לא כ-ל הערבים שבעולם
כי כמו שאני אישית לא ילך וירצח כל ערבי שאני רואה
אני גם לא מאמין שכל ערבי היה רוצה לרצוח אותי

תשאף לרצוח את המחבלים כן
אבל לא כ-ל ערבי!!

"לכאורה נראים חפים מפשע"
אין לי משו אחר חוץ מלקרוא לך גזען נאצי
איך תרוצה שאני יקרא לך?
אם אתה חושב שהם "לכאורה" חפים מפשע
אז מי באמת חף מפשע?
ברור שאם תחשוב שכל מי שלא מחבל הוא "לכאורה" חף מפשע אז אתה תרצח לרצוח את כולם
אבל זה לא החשיבה
כי אני אישית מכיר הרבה ערבים מיפו ומלוד שהם אנשים טובים שנגד המלחמה הזאת
אז מה אתה מכליל פה ומזיין תמוח?
אנלא יתפלא אם אחד מהם שישמע אותך ירצה לרצוח אותך
כי אתה מדבר עליהם כמו שדיברו על היהודים בשואה

כמו שאצלנו יש את הדתיים החרדים שאומרים חד וחלק למחוק את כל הערבים
יש גם אצלהם את הפנאטים שחושבים שרק זאת הדרך

אנחנו והם אותו דבר..בכל צד יש את הקיצוניים
וכמו שלנו יש - גם להם יש

כמו שאצלנו אנשים מתנדבים שיקחו אותם למילואים..ככה אצלהם אנשים רוצים להיות חיילים של נסראללה

ויש לי הרבה חברים שמסתובבים עם ערבים והם יותר נחמדים מכמה יהודים שאני מכיר..
בכל אופן.. תקרא טוב טוב לפני שאתה מתחיל לצאת על אנשים.
כמו שלנו יש אינטרס גם להם יש אינטרס והם רואים אותנו באותה צורה שאנחנו רואים אותם

אז תשנה תצורת חשיבה שלך כבר

לא הבנת נכון
אני אומר שישנם ערבים שהם נראים חפים מפשע.. אבל בתכלס הם מתים להרוג אותנו
כמו שבחיזבאללה יש אנשים שהולכים להתפלל כל בוקר ובלילה מוציאים את הקטיושות מהמוסך..
לא הכללתי אפחד.. הכללתי את האלה שבאמת מחבלים ונראים כמו אנשים רגילים ביום יום ובחיים לא תדע שהם באמת מחבלים, אל תכניס לי מילים לפה ואל תתחיל סתם פרובוקציות מכלום.

אין לי בעיה עם ערבים בכלליות.
יש לי בעיה עם ערבים שרוצים להרוג אותי ואת העם שלי.
ברור מספיק ומכליל מספיק בשבילך?

quote:
Originally posted by Shahar


כמו שאצלנו יש את הדתיים החרדים שאומרים חד וחלק למחוק את כל הערבים
יש גם אצלהם את הפנאטים שחושבים שרק זאת הדרך


מסכים.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא הבנת נכון
אני אומר שישנם ערבים שהם נראים חפים מפשע.. אבל בתכלס הם מתים להרוג אותנו
כמו שבחיזבאללה יש אנשים שהולכים להתפלל כל בוקר ובלילה מוציאים את הקטיושות מהמוסך..
לא הכללתי אפחד.. הכללתי את האלה שבאמת מחבלים ונראים כמו אנשים רגילים ביום יום ובחיים לא תדע שהם באמת מחבלים, אל תכניס לי מילים לפה ואל תתחיל סתם פרובוקציות מכלום.

אין לי בעיה עם ערבים בכלליות.
יש לי בעיה עם ערבים שרוצים להרוג אותי ואת העם שלי.
ברור מספיק ומכליל מספיק בשבילך?


שמע אני לא עובר בלבנון ומהמר לך מי חף מפשע ומי לא
כי לא אני ולא אתה יכולים לדעת מי באמת חף מפשע ומי לא
ואורגינל גם אני בעד להוריד את הבנזונה מנצרת שהילדים שלו נרצחו והאשים את ישראל
זה ערבי בנזונה אפילו שהוא לא רצח יהודים
מסכים איתך

אבל אין לך תיכולת לדעת מי מחבל ומי לא
אז תן לצבא לעשות את זה

ומי שרוצה לרצוח אותך שיירצח זה סבבה

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
שמע אני לא עובר בלבנון ומהמר לך מי חף מפשע ומי לא
כי לא אני ולא אתה יכולים לדעת מי באמת חף מפשע ומי לא
ואורגינל גם אני בעד להוריד את הבנזונה מנצרת שהילדים שלו נרצחו והאשים את ישראל
זה ערבי בנזונה אפילו שהוא לא רצח יהודים
מסכים איתך

אבל אין לך תיכולת לדעת מי מחבל ומי לא
אז תן לצבא לעשות את זה

ומי שרוצה לרצוח אותך שיירצח זה סבבה

מישהו אמר שאני מתכוון לעשות את זה?
בגלל זה הצבא עושה זה.. אבל העולם מתחיל לזיין בשכל שנהרגים חפים מפשע..
כן. נהרגים חפים מפשע בלבנון
אבל אני בטוח שמחציתם פעלו למען חיזבאללה.

ותודה.. אני אוהב אותך גם.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מישהו אמר שאני מתכוון לעשות את זה?
בגלל זה הצבא עושה זה.. אבל העולם מתחיל לזיין בשכל שנהרגים חפים מפשע..
כן. נהרגים חפים מפשע בלבנון
אבל אני בטוח שמחציתם פעלו למען חיזבאללה.

ותודה.. אני אוהב אותך גם.


אל תגזים לא מחצית

ושיעור לשון לא יזיק לך
יירצח זה פאסיבי
quote:
ומי שרוצה לרצוח אותך שיירצח זה סבבה

יעני שצהל יירצח אותו

איפה ההוא שאמר שהוא טוב בלשון? :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
Privacy Statement