|
מ ל ח מ ה (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לפחות כשביקשו מהם להפסיק להגיד איפה זה נופל כל הזמן הם מפסיקים..
אבל כן, מסכים איתך שהם עושים בלי סוף פאשלות... |
מה מפסיקים!? הם אומרים
והדפוקים האלה גם שמים מפה כדי שאם הם לא הבינו איפה זה נפל הם יוכלו לראות את זה טוב ולכוון להבא |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה מפסיקים!? הם אומרים
והדפוקים האלה גם שמים מפה כדי שאם הם לא הבינו איפה זה נפל הם יוכלו לראות את זה טוב ולכוון להבא |
הכוונה למיקום מדויק..
לפחות ברוב המקרים הם משתדלים להגיד "איזור" ככה וככה..
ואני מודע לזה כי אני יודע שזה נפל קרוב לבית שלי ובעיר שלי וקרוב לבית של חברה שלי בעיר קרובה והם אמרו איזור חיפה בכל המקרים האלו...
אבל שוב, הם יש להם את הפאשלות שלהם עם הצילומי רוחב שלהם של כל האוזר בזמן אזעקה כדי לראות קטיושות ולהראות לחיזבאללה בדיוק איפה הם פגעו...
אחרי כל הימים האלו של המלחמה, בדיעבד, הייתי מעדיף אם פשוט היו אומרים הייתה אזעקה בזה וזה, נפלו ככה וככה קטיושות, שטחים פתוחים, פצועים וכו'...בלי להרחיב במה שלא צריך להרחיב, אבל זה לא יקרה כבר... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אפשר לחשוב חיזבאללה מכירים את חיפה ויזואלית.. הם לא כאלה חכמים שיגידו
"אההה הנה הקניון.. אז אם זה ליד.. אז בטח שם!!"
ממש לא..
רק שתדע שאם תראה תבית של עצמך מזוית שונה או כזאת שאתה לא רגיל אלייה יקח לך די הרבה זמן לזהות .. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אפשר לחשוב חיזבאללה מכירים את חיפה ויזואלית.. הם לא כאלה חכמים שיגידו
"אההה הנה הקניון.. אז אם זה ליד.. אז בטח שם!!"
ממש לא..
רק שתדע שאם תראה תבית של עצמך מזוית שונה או כזאת שאתה לא רגיל אלייה יקח לך די הרבה זמן לזהות .. |
זה לא רק זה
יש מקרים שהם אומרים לך הטיל פגע 300 מטר מתחנת הכח
נו מה הם דפוקים?? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא רק זה
יש מקרים שהם אומרים לך הטיל פגע 300 מטר מתחנת הכח
נו מה הם דפוקים?? |
הם לא אומרים דברים כאלה אחרי איסור של דוברת צה"ל והצנזורית הראשית, כנ"ל לגבי הרשתות הזרות מלבד אל ג'זירה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
הם לא אומרים דברים כאלה אחרי איסור של דוברת צה"ל והצנזורית הראשית, כנ"ל לגבי הרשתות הזרות מלבד אל ג'זירה. |
הא כן?
ומה אתה אומר על זה שביטלו את הפעולה של השייטת בגלל שאיזה כתב בן זונה אמר שהשייטת נכנסה ללבנון?
ידעת על זה בכלל?
לפני שבוע היו אמורים לתפוס את נסראללה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
הא כן?
ומה אתה אומר על זה שביטלו את הפעולה של השייטת בגלל שאיזה כתב בן זונה אמר שהשייטת נכנסה ללבנון?
ידעת על זה בכלל?
לפני שבוע היו אמורים לתפוס את נסראללה |
ברוכים הבאים לטריווית מי מפשל יותר התקשורת הישראלית או הצבא הישראלי
לפני שאתם עונים
בואו נחכה עד מחר בערב - אחד מהם בטוח ימצמץ |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
הא כן?
ומה אתה אומר על זה שביטלו את הפעולה של השייטת בגלל שאיזה כתב בן זונה אמר שהשייטת נכנסה ללבנון?
ידעת על זה בכלל?
לפני שבוע היו אמורים לתפוס את נסראללה |
ב"דברים כאלה" התכוונתי למיקום של נפילות.
לגבי השאר, קטונתי. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
משפט ששמעתי מחבר היום:
If the Arabs put down their weapons today, there would be no more Violance.
If the Jews put down their weapons today, there would be no more Israel. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
ב"דברים כאלה" התכוונתי למיקום של נפילות.
לגבי השאר, קטונתי. |
טעויות כמו שנתתי דוגמא פה זה טעויות שיכולות לעלות ביוקר
נקווה שלפחות עם המיקום של הטילים הם הפסיקו כי אפילו הערבים צוחקים על זה |
|
|
| Shahar |
שוב תראו איזה תקשורת דפוקה
במבזק בערוץ 2 הכתבת מדברת עם אחד הכתבים שנמצאים בשטח
והיא בפירוש אומרת לו שחייל האוויר לא שומר על הפסקת אש כמו שקבעו
מה המטרה בזה?
לבוא ולהראות שאפילו אנחנו מודים שישראל לא עומדת בהבטחות שלה?
כבר יותר בטיחותי להשבית את התחנות טלוויזיה בארץ מאשר בלבנון.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
טוב די, נמאס לי מהערבים המלוכלכים הלאה.
די להיות צבא טוב, צבא שנותן התראות.. די עם המדיניות הנחמדה הזאת !
להכנס באמאמאמאמאממאא שלהם.. להגיע ברגל עד ביירות
ילדים נשים על הזין שלי.. כולם אותו חרא לזיין את כולם
הם שמים זין? לא! למה מי מת שאנחנו נשים.
טפו עליהם
כוסעממעקמעמק |
|
|
|
|