return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
מ ל ח מ ה (pg. 5)
View this Thread in Original format
ozone
quote:
Originally posted by DjChook
אם כל הכבוד לצבא הטרוריסטים, אתם שוכחים שבסופו של דבר
כשזה יהיה מלחמת מעצמות, וישראל תלחץ לינה, אנחנו בכל זאת המדינה היחידה שגרעינית כרגע מהאויבות שלנו

(חוץ מצפון קוריאה ,אבל נקווה שהם ישתקו ויתעסקו באמריקאים)

ככה שבמלחמת קיום ישראל תנצח
הבעיה היא באיזה מחיר


לכל דבר יש מחיר, אבל אנחנו נישאר פה! כי זו המדינה שלנו! וזה הבית שלנו!

מצד אחד הממשלה כרגע, כפי שהיא מורכב, לא עושה רושם ממש...אבל בכל זאת, אני סומך על המדינה שלי...

ניתן להם במוח#?@&:whip:
Glenn-Holmes
היה לי ברור שיהיו תגובות לאומניות משהו פה

אני לא יכתוב את משכולם כתבו כאן
אבל כדאי שפעם אחת תבינו שאנחנו עושים את משאנחנו כל כך שונאים שעושים לנו
50 לבנונים נהרגו תוך 3 ימים
אנשי חיזבאללה?
רובם אם לא כולם לא

אז נכון במלחמה יש קורבנות אבל תגובות נגד כל הערבים ותגובות נגד כל הלבנונים הם תגובות שאני מאוד מקווה שבאות רק מקום של כעס ולא ממקום של הגיון

יש בי הרבה כעס בעצמי - אני מש לא ימני כמו שמזמן לא היה קשה לנחש אבל פעולה נגד החיזבאללה זה דבר הכרחי אחרי משקרה
מצד שני...אני לוקח בערבון מאוד מוגבל משאני רואה בתקשורת הטלוויזיונית שמראה מצלמת מתעכבת חוקרת ומדווחת במשך יותר משעה "רגועה יחסית" על קטיושה שנחתה וגרמה לפצוע הלם אחד ולא מזכירה כמעט בכלל במשך שעות על הקורבנות שאנו הורגים במהלך הפעולות בצד שני.
אפשר לתמוך בצבא ובפעולותיו גם ע"י אזכור הפרטים הכואבים האלה
אם התקשורת מעלימה אותם מהציבור שלא תצפה מהציבור לתלות בה את אמונו באופן גורף

מקווה מאוד לרגיעה אני אופטימיסט מטבעי גם כשאין תקווה והפעם גם אני מצטרף לתקווה שממשלת לבנון תצבור כוח גם מהקהיליה הבינלאומית וגם בתוך עצמה - כוח שיאפשר לה בתקווה להתפרס סוף סוף בדרוםצ לבנון ולהתחיל את הסוף של החיזבאללה באופן מעשי - דבר אחד בטוח
חיזבאללה לא יכול להמשיך להתקיים
Dj Alex (ISR)
עין תחת עין
שן תחת שן

53 נפגעו קל מקטיושות בנהריה, מעלות ופקיעין
(17:05 , 14.07.06)

מעלות: אדם נפצע קל מפגיעת קטיושה בגג בית
(16:33 , 14.07.06)

קטיושות נחתו ב-9 יישובים בצפון; לא ידוע על נפגעים
(16:25 , 14.07.06)

קטיושה פגעה בבניין במעלות; יש במקום נפגעים
(16:12 , 14.07.06)

אותרו 3 קטיושות שנחתו בקריית שמונה; אין נפגעים
(15:43 , 14.07.06
)
11 נפגעו במטח הקטיושות האחרון בצפת
(15:29 , 14.07.06)

וזה רק בתוך שעתיים..
Glenn-Holmes
לפי עין תחת עין שן תחת שן אנחנו חייבים ללבנונים 53 הרוגים ועוד אינספור פצועים

בבקשה לא לשלוף משפטים מצחיקים
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לפי עין תחת עין שן תחת שן אנחנו חייבים ללבנונים 53 הרוגים ועוד אינספור פצועים

בבקשה לא לשלוף משפטים מצחיקים


65
לפחות המצב לא הפוך......
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לפי עין תחת עין שן תחת שן אנחנו חייבים ללבנונים 53 הרוגים ועוד אינספור פצועים

בבקשה לא לשלוף משפטים מצחיקים


אנחנו צריכים גם לחטוף להם חיילים, להחזיר להם 3 גופות תמורת משהו, להרוג להם אינספור חיילים ואזרחים כמו שלנו מתו...

אל תספור לי מתחילת המלחמה כמו מתו להם..
תספור כמה מתו להם ולנו מאז שנכנסו ללבנון לדוגמא..
או מתחילת האינתיפאדה...

אני לא יודע לאן בדיוק אני נוטה בדעות שלי..אין לי דעה מוגמרת..
אני לא חושב שצריך להרוג את כולם, ולא חושב שצריך לתת להם כל דבר שירצו ולקבל אותם בזרים כמו בהאווי, ואני לא ממש בוטח בהם בעניין שלום..אבל תמיד כדאי לנסות שוב..

בכל מקרה אני מקווה שתהיה רגיעה..
בנוגע לקטיושה שדיווחתי על קריית אתא..
שוב, הכל בקטע של שמועות או דברים שאני אישית לא יכול לאשר, אבל מישהו ממד"א (לא סתם ילד, מישהו בכיר במד"א חיפה) אישר לי שנחתה קטיושה בקריית אתא, שוב, בנענע דווח על זה במבזק, בערוץ אחד גם אמרו על זה משהו קטן, ובערוץ 2 רמזו על קטיושה שנחתה במפרץ חיפה...אבל חוץ מזה כלום...

אני לא יודע מה להאמין..אם זה באמת דיווח שווא ואני אוכל סרט רע, או שבאמת מעדיפים לא לתת לחיזבאללה את ההנאה לדעת שהם התקרבו מאוד לאיזור נפיץ, ולא להלחיץ את תושבי האיזור...
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אנחנו צריכים גם לחטוף להם חיילים, להחזיר להם 3 גופות תמורת משהו, להרוג להם אינספור חיילים ואזרחים כמו שלנו מתו...


תאמין לי שאם נחטוף להם חיילים זה לא יזיז להם את הביצה ..

quote:
Originally posted by KrazyDJs


אני לא יודע מה להאמין..אם זה באמת דיווח שווא ואני אוכל סרט רע, או שבאמת מעדיפים לא לתת לחיזבאללה את ההנאה לדעת שהם התקרבו מאוד לאיזור נפיץ, ולא להלחיץ את תושבי האיזור...


אולי חאלס לדבר על הנקודות תורפה שלנו ...
מידע לא מעבירים ככה בחופשיות הוא יכול להגיע לעיניים הלא נכונות!
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
איזה קטע!!!
זוכרים ששאלתי אותכם האים להרגשתכם ההופעה של ארמין תתבטל?
תראו מה גיליתי!
ארמין יגיע ב 24.8.2006 לאומן 17 בתל אביב.
פרי קורסטן יגיע ב 25.8.2006 ל
Biel (Mix FM), Beirut, Lebanon
מסכנות:
1) גם ההופעה של פרי אצלהם עלולה להתבטל!
2) כדאי להם מאוד לא לעצבן אותנו כי גם להם תתבטל הופעה של טראנס!
3) כדאי שנדייק בטילים שלנו לשם כדי שחס וחלילה לא נפוצץ את פרי!
4) כדאי שנפוצץ להם ישר את המועדון כדי שהם ירגישו פעם אחת מה זה פיגוע!
---- כרגיל, כולם מפסידים במלחמה! טרוריסטים! ----


הם מורידים להם את התחנות רדיו
YuVaL
תארו לכם אנחנו מורידים להם ת'תחנת רדיו בדיוק שפרי קורסטן באמצע סט

:eyes: :eyes: :whip: :whip:

אז באמת העולם יתהפך..
Sniper
quote:
Originally posted by uzi
איזה קטע!!!
זוכרים ששאלתי אותכם האים להרגשתכם ההופעה של ארמין תתבטל?
תראו מה גיליתי!
ארמין יגיע ב 24.8.2006 לאומן 17 בתל אביב.
פרי קורסטן יגיע ב 25.8.2006 ל
Biel (Mix FM), Beirut, Lebanon
מסכנות:
1) גם ההופעה של פרי אצלהם עלולה להתבטל!
2) כדאי להם מאוד לא לעצבן אותנו כי גם להם תתבטל הופעה של טראנס!
3) כדאי שנדייק בטילים שלנו לשם כדי שחס וחלילה לא נפוצץ את פרי!
4) כדאי שנפוצץ להם ישר את המועדון כדי שהם ירגישו פעם אחת מה זה פיגוע!
---- כרגיל, כולם מפסידים במלחמה! טרוריסטים! ----


quote:
Originally posted by YuVaL
תארו לכם אנחנו מורידים להם ת'תחנת רדיו בדיוק שפרי קורסטן באמצע סט

:eyes: :eyes: :whip: :whip:

אז באמת העולם יתהפך..


וואיי!
שניכם מה זה מעצבנים אותי!
כוסעממוק פרי קורסטן וכוסמעממק ארמין
זה מה שמעניין אותכם עכשיו?!@#
אנשים מתים, מטר קטיושות נוחת על המדינה שלנו
זו התחלה של מלחמה ואם ארמין או פרי יגיעו לארץ זה מה שמעניין?!
זה פשוט מזעזע! אז יופי עם כל האהבה שלכם למוזיקה, מבין ומכבד
אבל אנשים, קצת טאקט!..

בכל אופן מה שאנשים רשמו פה, אין צורך לעשות שואה ואין צורך להרוג את כל הערבים, שלום אני לא מאמין שיהיה, וגם לא יהיה פיתרון צבאי אלה, רק מדיני.. שזו קצת בעיה עם הדרג המדיני הלא מנוסה שיש לנו.. אבל, בימים כאלה שהמדינה שלנו במצב לא הכי טוב צריך לעמוד כולם לא משנה איזה דעה פוליטית יש לכם או מה אני המאמין שלכם, מאחורי הדרג המדיני להתנהג באיפוק..

בקשר לאירן, לדעתי אם היא תנסה לנקוט צעדים ארה"ב תנקוט צעדים גם, השאלה היא עד כמה..

מה שהמדינה שלנו באמת חייבת, זה יחסי ציבור מעולים! צריך להשקיע בהסברה המון משאבים, לכל אחד ואחד ממכם יש את האפשרות, אם זה בפורמים או בכל מקום אחר.. גם אם אתם שמאלנים וחושבים שמה שהמדינה עושה לערבים זה לא נכון, צריכים עדיין לגבות את המדינה, לא לעשות הפגנות נגד צה"ל ונגד המידיניות, כי אין פרטנר לשלום מצד המדינות הערביות..
והרי התקשורת בעולם, ורוב הדיפלומטים נגד ישראל, כי אין לנו הסברה, הם רואים בנו צד תקיף גם בגלל שאנשים עם דעה שמאלנית מתוך הארץ מתוך המדינה עושים רעש ומקניטים את הדרג המדיני..

גם מי שימיני קיצוני אין צורך ללכת ולפרסם "מוות לערבים" אנחנו לא כמוהם אנחנו לא רוצחים, ואנחנו לא נוקטים בשיטות שלהם, להם אין בעיה להשתמש באמל"ח מתוך אוכלוסיות אזרחיות, לנו יש.. לנו יש את המוסר לא לפגוע באוכלוסיה אזרחית והערבים קלטו את זה ומשתמשים בזה לטובתם..

בכל אופן, גם אם אתם בעד להרוג את כל הערבים וגם אם לא לפגוע בהם בכלל ומצדכם לחלק להם את כל הארץ תעמדו מאחורי המדינה, תעשו את מיטבכם להסביר את העמדה של המדינה ולתמוך בה, זה נורא חשוב וזה גם מה שאנחנו הכי צריכים..

מקווה שנדע ימים טובים בלבד..

YuVaL
אחי לא מבין מה אתה מתעצבן
כולה רציתי לעדן פה קצת את המצב רוח של כולם
לא צריך לשקוע כל היום בדיכאון, צריך לזכור שלמרות הסבל ולמרות הכאב יש גם צדדים יפים בחיים.. זה הכל.
Sniper
אף אחד לא בדיכאון פה,
אם כל הכבוד יובל אנשים אומרים פה שנחתה להם קטיושה ליד הבית, שהמשפחה שלהם היתה בסכנה, במקום לחזק אותם אתם מדברים פה על ארמין ופרי..

ת'יודע מה, אתה פחות עצבנת אותי, אבל העוזי הזה! ואוו!
זה לא מעניין כרגע מתי יש הופעה בבירות או בישראל..

יש הרבה צדדים יפים בחיים,ואני הכי נגד של לעצור את החיים בגלל טרור, כי בסופו של דבר זה המטרה של הטרורטיסטים לעצור לנו את החיים, לגרום לנו לא לצאת מהבית, בקיצור להרוס לנו את החיים..

זה נכון שאנחנו במצב מלחמה כבר כמה שנים טובות, אבל מאז היציאה מלבנון המצב לא היה עד כדי כך חמור..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement