|
מ ל ח מ ה (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
מה קשורה לבנון? חיזבללה תוקף מאדמתם לכן זה גם אחריותם, אילן! ועוד איך! ואני מאוד מקווה שתתבטל ההופעה של פרי שם! מגיע להם! |
סלח לי אבל אם מיליציה קיצונית של יהודים תתחיל לתקוף את מצרים (סתם הבאתי דוגמה לא להתפס על הדוגמה אלא על הרעיון) האם תקיפה מצרית על ישראל תהיה מצודקת ברמה המדינית? ייתכן
אבל האם מגיע לי ולך לסבול בגלל חבורת קיצונים שלי ולך איך כל אחריות על מעשיהם?
במקרה הגרוע ממשלת לבנון נושאת באחריות
אבל האזרחים שם ממש לא אשמים
בדיוק כמו שתושבי הצפון שלנו לא אשמים
את חיזבאללה צריך לפרק
וצה"ל - מעניין מי ייתן את הדין בסופו של יום (כבר התרגלנו...חייל זוטר פה וקצין זוטר שם - את השעירים לעזאזל אנחנו כבר נמצא ותקשורת הזומבים שלנו תדאג שזה יחלחל לנו טוב טוב לתוך הראש שהם הם האשמים) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סלח לי אבל אם מיליציה קיצונית של יהודים תתחיל לתקוף את מצרים (סתם הבאתי דוגמה לא להתפס על הדוגמה אלא על הרעיון) האם תקיפה מצרית על ישראל תהיה מצודקת ברמה המדינית? ייתכן, אבל האם מגיע לי ולך לסבול בגלל חבורת קיצונים שלי ולך איך כל אחריות על מעשיהם? במקרה הגרוע ממשלת לבנון נושאת באחריות אבל האזרחים שם ממש לא אשמים בדיוק כמו שתושבי הצפון שלנו לא אשמים. את חיזבאללה צריך לפרק וצה"ל - מעניין מי ייתן את הדין בסופו של יום (כבר התרגלנו...חייל זוטר פה וקצין זוטר שם - את השעירים לעזאזל אנחנו כבר נמצא ותקשורת הזומבים שלנו תדאג שזה יחלחל לנו טוב טוב לתוך הראש שהם הם האשמים) |
כן, ברור שלבנון לא אשמה, אבל זה אחריותה. בעיה שלה! הם צריכים לתקוף את חיזבללה. אתה יודע למה הם לא מעיזים? בא אני אספר לך מותק, אבא שלי היה היום בהרצאה צבאית על המצב במדינה. לפי מה שאומרים שם אנשים יודעי דבר, חיזבללה אישר שלבנון תיהיה זו שממנה יתקיפו. אתה קולט את מה שקורה פה? אתה קולט מי הבוס? אז בסדר, אולי הם תמימים וחפים מפע. אם ככה, אז למה שלא יתנו לנו להכנס ולנקות שם יפה???? אם אנחנו לא היינו בסדר והיו לנו בארץ אירגוני טרור שהיו תוקפים מאדמתינו, הארצות מסביבינו לא היו חושבות פעמים והיו מתחילות מלחמה. אני מוכן לתת את הראש שלי... אתה הרי יודע מי הם שכנינו!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
כן, ברור שלבנון לא אשמה, אבל זה אחריותה. בעיה שלה! הם צריכים לתקוף את חיזבללה. אתה יודע למה הם לא מעיזים? בא אני אספר לך מותק, אבא שלי היה היום בהרצאה צבאית על המצב במדינה. לפי מה שאומרים שם אנשים יודעי דבר, חיזבללה אישר שלבנון תיהיה זו שממנה יתקיפו. אתה קולט את מה שקורה פה? אתה קולט מי הבוס? אז בסדר, אולי הם תמימים וחפים מפע. אם ככה, אז למה שלא יתנו לנו להכנס ולנקות שם יפה???? אם אנחנו לא היינו בסדר והיו לנו בארץ אירגוני טרור שהיו תוקפים מאדמתינו, הארצות מסביבינו לא היו חושבות פעמים והיו מתחילות מלחמה. אני מוכן לתת את הראש שלי... אתה הרי יודע מי הם שכנינו!!!! |
אני לא אומר שאתה טועה
אבל כשאני שומע פרשנים "חכמים" כאלה ואחרים וכל מיני אנשי ביטחוןצ מתראיינים לא בטוח שאני מרגיש טוב עם משקורה עכשיו
השורה התחתונה של הדברים שלהם היא: "ידענו שזה בלון שהולך להתפוצץ אבל חיכינו שהוא יתפוצץ לנו בפרצוף כדי שתהיה לנו לגיטימציה להתחיל להכנס בהם בכל הכוח"
בנתיים חיזבאלה מאבד מחבל פה מחבל שם והלבנונים ממשיכים לספור הרוגים תמימים
מישהו פה נכשל מה זה בענק
וכולנו עלולים לשלם על זה |
|
|
| KrazyDJs |
תראה, בעיקרון אתה יכול להגיד שהממשל הלבנוני מעדיף לא לנסות לפרק את החיזבאללה כדי לא לגרום לפילוג בעם ולעוד מלחמת אזרחים. לגיטימי לחלוטין.
הבעיה היא שזה הפסיק להיות לגיטימי לפני 12 יום, כאשר החיזבאללה חטף 2 חיילים ישראלים, בשטח ישראל, והרג עוד כמה, וממשיך בהרג הזה.
קשה לי להגיד את זה, אבל אני די מתעב את האנשים שמחאו אתמול או שלשום, לא זוכר בדיוק, נגד המלחמה. אני בספק אם 1% מהם גרים באיזור צפון, יודעים מה זאת אזעקה ב 5 בבוקר, ולשמוע בומים. זה גם לא עניין של לחפש רחמים או תשומת לב כי זה גם קורה לי, פשוט, קל להגיד כשזה לא קורה לך. בגלל זה גם הדעה של רוב האנשים שכן מופצצים, היא להיכנס בהם ולפרק אותם.
אני אישית גם רוצה שכל העניין יסתיים, ואני לא חושב ששלום אפשרי כרגע. אני מקווה שכמה שפחות, ובעצם אף אזרח לבנוני לא יפגע עוד, לא אזרחים חפים מפשע. אנשים שעוזרים לחיזבאללה, שרוצים לחסל את העם היהודי ואת ישראל, וואלה, מבחינתי אני יודע שלמשפט הם לא יועמדו גם ככה...אז מוות.
יאללה גלשתי מהנושא.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
כל אחד מגיב בצורה שונה לאותם דברים אליאור אני גם אם הייתי במצב של תושבי הצפון אני מאמין שהייתי אומר תדברים הללו ואולי אפילו הייתי משוכנע בהם יותר
לאור משראיתי ושמעתי בימים אלה אני סבור שהמדינה שלנו בשנים האחרונות בכל הקשור לעימות עם החיזבאללה התנהגה בצורה שגובלת בחוסר אחריות
אני לא מסתכל על מה אנחנו עושים עכשיו
אלא על מה יכולנו לעשות לפני כן
אלא מה שפתאום כולם חכמים וכולם ידעו את משהם מספרים לנו רק היום
אומרים לנו שידעו שלחיזבאלה יש טילים ארוכי טווח שידעו שחיזבאלה מתחזק כל יום שידעו שזה רק עניין של זמן עד העימות
אז לכל אלה שידעו...ציון נכשל בשיקול דעת לאומי
פעולה לאור העובדות הללו שפתאום נחשפות היתה צריכה להתבצע כבר מזמן
או במישור הצבאי (לפני שחיזבאללה צובר כוח כמו שיש לו היום) או במישור הבינלאומי - משמע לחץ כלל עולמי שכמובן יתחיל בארה"ב לפירוק החיזבאללה מנשקם - כל משאנחנו נשיג מהמלחמה הזו זה הרוגים לנו הרוגים לבנונוים ותוצאה שעם מעט שכל היינו משיגים לפני כמה שנים
וכל זה מתקשר לעובדה שלא תשתנה בממשלותנו כנראהכל ממשלה חושבת שנה קדימה ולא יותר
זה הכי רחוק שהם חושבים - וגם זה רק בגלל שצריך להבטיח תקציב לשנה שלמה... |
|
|
| uzi |
הבעיה שלנו היא שאין לנו פה אוייב שהוא ממש מוגדר, זה אירגון טרור שמפוזר פה ושם ואנשים רגילים משגרים מספר טילים מאיפה שבא להם והולכים הבייתה. ברור שאנחנו רגישים יותר כי להם לא אכפת את מי הם הורגים ואנחנו מחפשים כמו משוגעים איפה אפשר לפוצץ משהו בלי שלבנון תתבכיין בתקשורת העולמית כמה היא מסכנה. איך הם לא מתביישים הרי חיזבללה יושב בתוכם!!!!
עזבו אנשים, אנחנו טוחנים מים. הרי כל מה שאנו אומרים זה נכון וברור. החדשות טוחנות את זה מספיק בואו נשמע איזה טראק טוב.
טראקים לשעת חירום:
Daniel Kandi "Nova" [Original Rise Mix]
Kamil Polner "Earth Protector"
Alex Arestegui "Discover"
Hiroyuki Oda - Injection |
|
|
| KrazyDJs |
אוקיי,
אז זה לא חכם להגיד בדיעבד שידענו, צודק..
אבל אם ננסה לחשוב בדוגרי, יש 2 אפשרויות, ושתיהן לדעתי לא מתקבלות על הדעת, אפשרויות ז"א לדברים שיכלנו לעשות לפני.
הראשונה, לתקוף. לא הייתה לנו סיבה (חיילים חטופים זאת סיבה). סיבה זה הדבר הכי חשוב שיש לכל דבר. העולם היה מתנגד לנו הרבה יותר אם היינו תוקפים ככה סתם, או על סמך תחושת בטן שהם מתחזקים כדי לתקוף אותנו בעתיד.
זה מתחבר לדרך השניה לדעתי..
לתת לעולם לפרק את החיזבאללה מנשקו. מי היה עושה את זה?
ארה"ב הייתה ועדיין עסוקה בעירק ואפגניסטן, ובקרוב אולי גם באירן. ובעצם, גם אם כן היה להם את הזמן והיכולת לפרק אותם, איזו סיבה הייתה להם?
טילים ארוכי טווח? וגם מי יאמין לארה"ב, מי יסמוך עליהם, אחרי שהם נכנסו לעיראק כדי למצוא טילים גרעיניים ומצאו רק חול וכולרע.
מי עוד יכל לפרק אותם מנשקם? האו"ם שלא יודע לעשות כלום? הממשלה הלבנונית ששוב, בצדק, לא רוצה לגרום למלחמת אזרחים וזעזוע מדיני כבד, אבל כנראה מעדיפה מוות של אזרחים חפים מפשע ועימות עם מדינה אחרת?
מי עוד, בריטניה? צרפת? מדינות ערב האחרות?
אני מסכים שלדבר בדיעבד זה הכי קל, אבל גם לדבר בהווה ולזרוק האשמות זה קל. לא אני, ואני מניח שגם לא אתה, יודעים בדיוק מה הממשלה ידעה, מה צה"ל ידע, מה הם יודעים עכשיו, ולמה הם לא פעלו בדיוק עד עכשיו, ולמה הם גם פועלים ככה עכשיו. בוא נשאיר את העבודה ל"חכמים בדיעבד", ולמי שלצערנו או לשמחתנו מפקד את הצבא והממשלה.
בנוגע למצב תושבי הצפון,
שוב,
הכל עניין של פרספקטיבה. חבר שהיה בת"א היום הסתובב באחד מהקניונים, ואמר לי שכשהראו חדשות שם באחד ממסכי הענק אני מניח, מישהו צעקה שיחליפו ערוץ כי כבר נמאס להם לשמוע על המצב הזה. לא יודע עד כמה זה מדויק, אבל עדיין...גם אנשים אחרים שעברו לכמה ימים לאיזור שם אמרו לי שאולי אפשר להגיד שמזכרון יעקוב ובנימינה דרומה, זאת בועה פשוט. לחלק מהאנשים אכפת (וכה לחי למשפחות המאמצות, באמת נוגע ללב), חלק פשוט לא שמים זין כי זה לא קרוב אליהם. אני מוכן לשים את החיים שלי פה על כף המאזניים, ולהסתכן ולהגיד שברגע שקטיושות יגיעו (חס וחלילה) לת"א והסביבה, רוב האנשים שהפגינו יודו שטעו, או יברחו דרומה יותר וימשיכו להפגין עד שלא יהיה להם לאן לברוח... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אוקיי,
אז זה לא חכם להגיד בדיעבד שידענו, צודק..
אבל אם ננסה לחשוב בדוגרי, יש 2 אפשרויות, ושתיהן לדעתי לא מתקבלות על הדעת, אפשרויות ז"א לדברים שיכלנו לעשות לפני.
הראשונה, לתקוף. לא הייתה לנו סיבה (חיילים חטופים זאת סיבה). סיבה זה הדבר הכי חשוב שיש לכל דבר. העולם היה מתנגד לנו הרבה יותר אם היינו תוקפים ככה סתם, או על סמך תחושת בטן שהם מתחזקים כדי לתקוף אותנו בעתיד.
זה מתחבר לדרך השניה לדעתי..
לתת לעולם לפרק את החיזבאללה מנשקו. מי היה עושה את זה?
ארה"ב הייתה ועדיין עסוקה בעירק ואפגניסטן, ובקרוב אולי גם באירן. ובעצם, גם אם כן היה להם את הזמן והיכולת לפרק אותם, איזו סיבה הייתה להם?
טילים ארוכי טווח? וגם מי יאמין לארה"ב, מי יסמוך עליהם, אחרי שהם נכנסו לעיראק כדי למצוא טילים גרעיניים ומצאו רק חול וכולרע.
מי עוד יכל לפרק אותם מנשקם? האו"ם שלא יודע לעשות כלום? הממשלה הלבנונית ששוב, בצדק, לא רוצה לגרום למלחמת אזרחים וזעזוע מדיני כבד, אבל כנראה מעדיפה מוות של אזרחים חפים מפשע ועימות עם מדינה אחרת?
מי עוד, בריטניה? צרפת? מדינות ערב האחרות?
אני מסכים שלדבר בדיעבד זה הכי קל, אבל גם לדבר בהווה ולזרוק האשמות זה קל. לא אני, ואני מניח שגם לא אתה, יודעים בדיוק מה הממשלה ידעה, מה צה"ל ידע, מה הם יודעים עכשיו, ולמה הם לא פעלו בדיוק עד עכשיו, ולמה הם גם פועלים ככה עכשיו. בוא נשאיר את העבודה ל"חכמים בדיעבד", ולמי שלצערנו או לשמחתנו מפקד את הצבא והממשלה.
בנוגע למצב תושבי הצפון,
שוב,
הכל עניין של פרספקטיבה. חבר שהיה בת"א היום הסתובב באחד מהקניונים, ואמר לי שכשהראו חדשות שם באחד ממסכי הענק אני מניח, מישהו צעקה שיחליפו ערוץ כי כבר נמאס להם לשמוע על המצב הזה. לא יודע עד כמה זה מדויק, אבל עדיין...גם אנשים אחרים שעברו לכמה ימים לאיזור שם אמרו לי שאולי אפשר להגיד שמזכרון יעקוב ובנימינה דרומה, זאת בועה פשוט. לחלק מהאנשים אכפת (וכה לחי למשפחות המאמצות, באמת נוגע ללב), חלק פשוט לא שמים זין כי זה לא קרוב אליהם. אני מוכן לשים את החיים שלי פה על כף המאזניים, ולהסתכן ולהגיד שברגע שקטיושות יגיעו (חס וחלילה) לת"א והסביבה, רוב האנשים שהפגינו יודו שטעו, או יברחו דרומה יותר וימשיכו להפגין עד שלא יהיה להם לאן לברוח... |
קודם כל בקשר לפסקה האחרונה אתה טועה בגדול
ראיינו יום אחרי ההפגנה אחד מהמפגינים והפעם בנסיבות פחות נחמדות - כשטיל פער חור בביתו - והוא אמר שאם זה היה קורה לפני ההפגנה הוא היה יוצא להפגנה מחוזק יותר ובטוח יותר בדרכו
הרי מה יש לנו עכשיו?
אתה מסתכל על האופציות שנהיו לפני ואני אומר שהן היו ריאליות אם למישהו מנותני הטון במדינה היה אכפת מספיק כדי לנסות ולהסתכל קצת מעבר לטווח הזמן המצומצם שהם מנסים לנהל או שהמודיעין שלנו שעכשיו מדבר כל כך בבטחון כל ערב אלינו האזרחים היה יודע את משהוא טוען שהוא יודע היום.
הדרג המדיני והצבאי במדינה נכשל
ומי משלם על זה עכשיו?
אזרחי ישראל ולבנון
יש למישהו בכלל ספק שאת משהיינו משיגים במשא ומתן אנחנו נשיג גם אחרי המלחמה הזו רק בתוספת של כמה עשרות הרוגים מאות פצועים ואלפי אם לא עשרות אלפי אנשים פגועים נפשית
ומה בצד השני? עד שהמלחמה הזו תגמר אולי נגיע ל-1000 הרוגים לבנונים ונחסל למשך שנים רבות את משאני אדם פשוט בלי יותר מדי מודיעין ראיתי כמדינה שיש בה אזרחים רבים שאין להם בעיה עם ישראלים ומכבדים אותם מאוד
האם זה המצב גם היום?
שבועיים אחרי זה כבר מתפורר לאט לאט
אל תדאגו
על המלחמה הזו אנחנו נשלם
אם לא היום אז בעוד כמה שנים
השאלה היחידה היא מה יהיה המחיר - תהיו בטוחים שההערכות השגויות כבר נמצאות בידי המודיעין הישראלי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
השאלה היחידה היא מה יהיה המחיר - תהיו בטוחים שההערכות השגויות כבר נמצאות בידי המודיעין הישראלי |
אילן אני חושב שאתה ממעיט בערכו של המודיעין
אמנם יש פה ושם פאשלות, אבל בסופו של דבר יש לנו מודיעין חזק
ובינינו, המצב היום הרבה יותר טוב מאשר היה במלחמות קודמות
אנחנו נלחמים נגד אויב נחות מאיתנו, שיש לו גיבוי של מדינות שכרגע אינן יכולות להלחם בנו על הקיום שלנו כאן
אז מצבנו לא רע, התרחיש היחיד שיכול להצדיק אותך
הוא אם אנחנו מנצחים, והאיזור נרגע לכמה שנים, ואז איראן משיגה אטום.
נקווה שארה"ב תעצור אותה לפני |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
אילן אני חושב שאתה ממעיט בערכו של המודיעין
אמנם יש פה ושם פאשלות, אבל בסופו של דבר יש לנו מודיעין חזק
ובינינו, המצב היום הרבה יותר טוב מאשר היה במלחמות קודמות
אנחנו נלחמים נגד אויב נחות מאיתנו, שיש לו גיבוי של מדינות שכרגע אינן יכולות להלחם בנו על הקיום שלנו כאן
אז מצבנו לא רע, התרחיש היחיד שיכול להצדיק אותך
הוא אם אנחנו מנצחים, והאיזור נרגע לכמה שנים, ואז איראן משיגה אטום.
נקווה שארה"ב תעצור אותה לפני |
לא רוצה להיות צודק
בוא נקווה שאני טועה בענק |
|
|
| Shahar |
תוך חצי שנה לאיראן יהיה אטום
וזה בעיה אחושרמוטה
נקווה שהיא לא תעשה לארה"ב תרגיל כמו שדרום קוריאה עשו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תוך חצי שנה לאיראן יהיה אטום
וזה בעיה אחושרמוטה
נקווה שהיא לא תעשה לארה"ב תרגיל כמו שדרום קוריאה עשו |
אתה מתכוון צפון קוריאה... |
|
|
|
|