|
מ ל ח מ ה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא מדבר שטויות מדבר אורגינל
אתם עושים מהם כאילו מי הם
וואלה כן שיפול טיל על תחנת רדיו שפרי שם
ושלא יפול טיל באמצע חיפה
וואלה כן מעדיף את זה איך אני איתך? |
קודם כל אל תכניס לי מילים לפה.
לא עשיתי מהם שומדבר. הם פשוט מקור להנאה בשבילי
זה כמו שיבטלו לכם את ביתר..
מה תעדיף? שיסגרו את ביתר או שיפול טיל על חיפה?
אז זהו שאין קשר
זה כמו להגיד מה אתה מעדיף.. שיעקרו לך תלב או שיורידו לך יד?
אתה תעדיף יד אבל זה יהיה לך לחסרון ענקי |
|
|
| omergunr |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ביתר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אגב זה פעם הראשונה שאמא שלי מרשה להגיד "מוות לערבים" מבית שמאלני הבית הפך להיות ימני קיצוני.. תוך כמה ימים.. :eyes:
המצב בתחת :mad: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by omergunr
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ביתר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אגב זה פעם הראשונה שאמא שלי מרשה להגיד "מוות לערבים" מבית שמאלני הבית הפך להיות ימני קיצוני.. תוך כמה ימים.. :eyes:
המצב בתחת :mad: |
:/
אני עדיין בשוק שפגעו לנו בסטי"ל
ודיברתי עם חבר שלי חובל וזה ספינה שחבר שלו משרת עליה
וזה מחדל מטורף שהצליחו לפגוע בה
מישהו שמע תגובות בסוריה לכל הסיפור הזה?!
נראה לי אסד גם מתחיל לחשוש |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
סוריה שותקת..
ועכשיו ראיתי בחדשות שיש על הספינה מערכת הגנה מפני טילים בשם ברק והיא לא פעלה והטיל בכלל לא זוהה במכ"ם. |
|
|
| DjChook |
| בגלל זה זה מחדל מטורף |
|
|
| uzi |
| חבר'ה, אני יודע שהמצב עכשיו בארץ מאוד רגיש, בעייתי וקשה אבל אל תשכחו שזה פורום פה. אנשים מקשקשים, זה לא דיווח ביטחוני בחדשות. אם כל הכאב והצער אל תוציאו את זה אחד על השני, לא צריך לשפוט כל תגובה. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by DjChook
בגלל זה זה מחדל מטורף |
המחדל הוא לא באי-הפעלת המערכת.
המחדל הוא באי-זיהוי הפוטנציאל של חיזבאללה לתקוף סטי"לים.
המערכת נוטרלה כדי למנוע נעילת מכ"ם על כלי טייס ידידותיים ושחלילה יהיו אזעקות שווא ותיקפות הדדיות בין הים לאויר (שלנו).
היו צריכים לקחת בחשבון שהם מסוגלים למתקפות מהסוג הזה ... |
|
|
| DjChook |
אופוריית 67 חוזרת?
תכלס לדעתי לישראל לא היה שום מידע על היכולות של חיזבאלה
במיוחד עם הירי לטווח רחוק |
|
|
| Shahar |
חן אם אתה לא שם לב עד היום כל הדברים הרציניים שקרו במלחמה הזאת זה בגלל מחדלים! מהחטיפה של החייל עד הבלאגן עם הסטיל
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
קודם כל אל תכניס לי מילים לפה.
לא עשיתי מהם שומדבר. הם פשוט מקור להנאה בשבילי
זה כמו שיבטלו לכם את ביתר..
מה תעדיף? שיסגרו את ביתר או שיפול טיל על חיפה?
אז זהו שאין קשר
זה כמו להגיד מה אתה מעדיף.. שיעקרו לך תלב או שיורידו לך יד?
אתה תעדיף יד אבל זה יהיה לך לחסרון ענקי |
בונא יא ילד מפגר
אתה משווה את ה"הנאות" שלך לחיילים או לאזרחים שמתים?
מילה שאם הייתי חייל קרבי והייתי שומע אותך הייתי מוריד בך מחסנית יא צעיר מסריח
חבל לא נופל לך טיל ליד הבית אולי ישתיק אותך עם הדיבור הצעיר הזה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
חן אם אתה לא שם לב עד היום כל הדברים הרציניים שקרו במלחמה הזאת זה בגלל מחדלים! מהחטיפה של החייל עד הבלאגן עם הסטיל
בונא יא ילד מפגר
אתה משווה את ה"הנאות" שלך לחיילים או לאזרחים שמתים?
מילה שאם הייתי חייל קרבי והייתי שומע אותך הייתי מוריד בך מחסנית יא צעיר מסריח
חבל לא נופל לך טיל ליד הבית אולי ישתיק אותך עם הדיבור הצעיר הזה |
מי משווה בכלל
מה אתה מכניס לי מילים לפה בכלל מה הקשר בכלל?!!!!
תקרא טוב טוב לפני שאתה מגיב דברים איוולים כאלה.
אמרתי שלא, דגש שלא רלוונטי לעשות השוואות כרגע ולדבר על ארמין ומוסיקה בכלליות במצב כזה..
תקרא להבא עשה טובה.
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא במקום לדבר שטויות כאלה..
כל ההשוואה בין ארמין לחיי יהודים בכלל מיותרת.
כל הוויכוח הזה מיותר.
צריך לזיין ערבים וזהו.. |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה תעדיף? שיסגרו את ביתר או שיפול טיל על חיפה?
אז זהו שאין קשר
|
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בוא נשמור על פרופורציות.. כן?
אין צורך להסחף..
אבל כן.. ממש לא במקום עכשיו ארמין ופרי לאור המצב.
ת'אמת קשה לי לצאת לים במחשבה שבמרחק 200 קמ ממני אנשים יושבים במקלט ונמצאים בלחץ אטומי.
שלא לדבר על החיילים שנהרגו נפצעו. |
ותוריד מהפוזה, גם אתה לא קרבי.
ויש לי חברים קרביים במקומות שהיית מחרבן תותים שם תאמין לי..
להתחיל משייטת 13 ולסיים בצלפים בשמשון.
בוא נגמור עם זה פה לפני שתיהיה פה אנדרלמוסיה לא מתאים להסחף לויכוחים חסרי יסוד עכשיו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מי משווה בכלל
מה אתה מכניס לי מילים לפה בכלל מה הקשר בכלל?!!!!
תקרא טוב טוב לפני שאתה מגיב דברים איוולים כאלה.
אמרתי שלא, דגש שלא רלוונטי לעשות השוואות כרגע ולדבר על ארמין ומוסיקה בכלליות במצב כזה..
תקרא להבא עשה טובה.
ותוריד מהפוזה, גם אתה לא קרבי.
ויש לי חברים קרביים במקומות שהיית מחרבן תותים שם תאמין לי..
להתחיל משייטת 13 ולסיים בצלפים בשמשון.
בוא נגמור עם זה פה לפני שתיהיה פה אנדרלמוסיה לא מתאים להסחף לויכוחים חסרי יסוד עכשיו. |
"מי משווה?"
| quote: | זה כמו להגיד מה אתה מעדיף.. שיעקרו לך תלב או שיורידו לך יד?
אתה תעדיף יד אבל זה יהיה לך לחסרון ענקי |
כשזה או פרי או יהודים אז אין כאן בכלל מקום להשוואה
מה אתה נאצי?
אם הייתי ראש ממשלה הייתי מגרש אנשים כמוך מהארץ לך תחפש מדינה שתקבל אותך סעמק
אתה מדגיש לא לעשות השוואות אבל נותן דוגמאות פחח
| quote: | ויש לי חברים קרביים במקומות שהיית מחרבן תותים שם תאמין לי..
להתחיל משייטת 13 ולסיים בצלפים בשמשון. |
אנשים שהכירו אותי פה לפני 3 שנים יודעים שכן יכלתי להיום שם
גם מבחינת כושר וגם מבחינת נתונים
לא רציתי להיות שם
והתנאים שיש לי היום בצבא מוכיחים את זה
ואנלא חושב שאם חברים שלך היו ביחידות סודיות הם היו מספרים לך על זה אבל תהנה מהספק כולנו מאמינים לך :D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
"מי משווה?"
כשזה או פרי או יהודים אז אין כאן בכלל מקום להשוואה
מה אתה נאצי?
אם הייתי ראש ממשלה הייתי מגרש אנשים כמוך מהארץ לך תחפש מדינה שתקבל אותך סעמק
אתה מדגיש לא לעשות השוואות אבל נותן דוגמאות פחח
|
איפה אמרתי שאני מעדיף פרי על יהודים???
איפה?!?!~!?!?$!?$?!
הבנת הנקרא בכתה א' היה לך ג' בטח..
ולגבי שאר הדברים האיוולים שאמרת פה אני ממש בוחר לא להגיב.. יצאת כסיל. |
|
|
|
|