return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
מ ל ח מ ה (pg. 16)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
טוב די, נמאס לי מהערבים המלוכלכים הלאה.
די להיות צבא טוב, צבא שנותן התראות.. די עם המדיניות הנחמדה הזאת !
להכנס באמאמאמאמאממאא שלהם.. להגיע ברגל עד ביירות
ילדים נשים על הזין שלי.. כולם אותו חרא לזיין את כולם
הם שמים זין? לא! למה מי מת שאנחנו נשים.
טפו עליהם
כוסעממעקמעמק


אוקיי את זה הצבא כבר עשה - מה הלאה?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי את זה הצבא כבר עשה - מה הלאה?

לעשות את זה ככה שלא תיהיה מספיק אוכלוסיה שתוכל לתפעל טיל קטיושה..
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לעשות את זה ככה שלא תיהיה מספיק אוכלוסיה שתוכל לתפעל טיל קטיושה..


וואי איזה מזל שאתה פה

אז יתחילו לעשות את זה ואז יכריחו אותנו לעשות הפסקת אש
ולא תהיה לנו ברירה

אז אתה תבוא ותגיד להלחם בכל העולם?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
וואי איזה מזל שאתה פה

אז יתחילו לעשות את זה ואז יכריחו אותנו לעשות הפסקת אש
ולא תהיה לנו ברירה

אז אתה תבוא ותגיד להלחם בכל העולם?

אז נזיין להם תצורה בשקט.. בלי תקשורת.
בלי לפרסם כל שעה כמה פעלנו זה כולל את התקשורת שלהם..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אז נזיין להם תצורה בשקט.. בלי תקשורת.
בלי לפרסם כל שעה כמה פעלנו זה כולל את התקשורת שלהם..


באיזה מאה נראה לך שאנחנו חיים?

משאתה מתאר אופייני לכמה מאות שנים אחורה או אפילו תחילת המאה הקודמת אבל בטח ובטח שלא היום
היום חלק מהמלחמה זה התקשורת
ואתה לא יכול לשתק את רשתות השידור של כל העולם
התחנה של חיזבאלה עם כל ההפגזות עדיין מצליחה לשדר
וגם אם היא לא תשדר חסרות תחנות אירופאיות שמצלמות תמונות שכבר עכשיו מזמינות ביקורת בלתי פוסקת על ישראל?
Dj Alex (ISR)
להעיף אותם קיבינימט..
שטח צבאי סגור. מי שיצלם יקבל כדור בראש..
Dj Alex (ISR)
קל לדבר מהצד..
עד שמישהו שאתה מכיר נהרג אתה משנה את כל הפרספקטיבה שלך לגבי המצב.
cluBBer
מזדיינים הגיעו לחדרה
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אז נזיין להם תצורה בשקט.. בלי תקשורת.
בלי לפרסם כל שעה כמה פעלנו זה כולל את התקשורת שלהם..


הא כן נכון
קודם כל נרצח להם את כל האנשים שיכולים להעביר את המידע
אחר כך נרצח כל כתב שלנו שנכנס
ונסגור איתם עיסקה שאף אחד לא מספר?

תפסיק לראות סרטים גבר
כל דבר שקורה תמיד יהיה בתקשורת
בזמן שיש הרוגים יש גם מי ששמע על ההרוגים ויספר

מה זה נראה לך שואה פה?

"שטח צבאי סגור"
לאנשים שנהרגים יש משפחות והם כן יכולים לדווח על זה

וכמו שאמרתי כבר
אם אנשים גילו את השואה יגלו גם את זה
ואנחנו לא היטלר
ולא נעשה דברים כאלה
תשמור תרעיונות האלה למדינה אחרת
Glenn-Holmes
+1 ענק למששחר כתב

Dj Alex (ISR)
בינתיים הם הגיעו לחדרה
חיילים נהרגים
ואזרחים חפים מפשע נהרגים כמו שלא נהרגו בשום מלחמה אחרת..
וצהל ממשיך בכתישה
ביירות הרוסה
ועדיין יורים עלינו? ועוד על חדרה..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
ואזרחים חפים מפשע נהרגים כמו שלא נהרגו בשום מלחמה אחרת..


נכון... בסביבות 40-50 אזרחים ישראלים ו-900 לבנונים

דווקא לי זכורות כמה מלחמות שנהרגו יותר...בוא נגיד ב-70 שנה האחרונות?

מלחמת עולם שנייה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement