return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
מ ל ח מ ה (pg. 4)
View this Thread in Original format
skelz
ואללה.. יש למצב הזה המון השלכות
והיום.. במקום לצאת מוקדם מהבסיס יצאתי ב 4..
והיה עוצר יציאות אצלנו אתמול.
מחר חוזר לבסיס.. עד להודעה חדשה אם בכלל תיהיה
מקווה לטוב אחים שלי

תושבי הצפון שביננו
תהיו חזקים!
אוהב אותכם אחים

ואלכס, תבין שזה לא משנה אם אתה ג'ובניק או קרבי
כל עוד שיש משמעות לתפקיד שלך.. אתה תורם ולא משנה באיזה צורה

נ.ב.
יוראי אני ממש מצטער אחי שלא יכלתי להגיע :/
ו.. אני משרת בחיל האוויר :D
uzi
מה ההרגשה שלכם? האם המלחמה הזו תהרוס לנו את ההופעה של ארמין?
uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אחרי היום בלילה:

let us create a new state!
A STATE OF TRANCE!
הלואי!
מה ההרגשה שלכם? האם המלחמה הזו תהרוס לנו את ההופעה של ארמין?
Koby
לכל האנשים בפורום ובמיוחד לחיילים שבינכם..תחסכו מעצמכם פאניקות מיותרות במיוחד כשאתם נמצאים בסביבת אזרחים..נכון המצב קשה מאוד ומחזיר אותנו כמה שנים אחורה אבל תמיד אחריי מבצעים כאלה כבדים או אפילו "מוגזמים" באה רגיעה..
yaman
quote:
Originally posted by Koby
לכל האנשים בפורום ובמיוחד לחיילים שבינכם..תחסכו מעצמכם פאניקות מיותרות במיוחד כשאתם נמצאים בסביבת אזרחים..נכון המצב קשה מאוד ומחזיר אותנו כמה שנים אחורה אבל תמיד אחריי מבצעים כאלה כבדים או אפילו "מוגזמים" באה רגיעה..


רגיעה תבוא לפי דעתי רק אחרי שניכנס בהם חזקק

הכי מרגיז אותי שחסן נסראללה צוחק בראיונות לטלוויזיות

הוא דומה לאייס קיוב
DvJ
סמעעק הערבים האלה....
הכל בא מסוריה המזדיינת הזאת צריך לפרק לה תצורה...
דיגיים תיירים ולא משנה מה לא חושב יגיעו בקרוב...
הדבר פוגע גם בנו מבחינת ההנאה וגם כלכלית...
ועדיף שאירן לא תצטרף למלחמה עדיין וגם לא ארהב..
yahel222
קשה מאד המצב

הבעיה היא חוסר הוודאות שהממשלה שלנו מכניסה אותנו אליה

ב82 החל מבצע צבאי שאמור היה להימשך זמן קצר - קראו לו מבצע של"ג
בסוף זה הדרדר למלחמה של 18 שנים

הבעיה היא שהמבצעים הצבאיים שהחלו אתמול בלבנון ולפני כמה ימים בעזה - אין להם תכלית אמיתית

התכלית של המבצע בעזה הוא להחזיר את החייל גלעד שליט - או סתם להפציץ עד שישחררו אותו (זה היינו הך)
אבל מה יקרה אם הוא לא יחזור (מה שכנראה יקרה לאור העובדה שעברו כבר שבועיים מהחטיפה ורוב הסיכויים שהוא ממזמן לא ברצועה בכלל) ???
הדבר ההגיוני שיקרה זה שהלחימה שם תימשך עד אין סוף - או עד שיחליטו פתאום לצאת - כלומר אין תכלית אמיתית למבצע....
ובלבנון זה עוד יותר מוחצן - אפילו לא מדברים על החזרת החטופים אלא סתם להראות ללבנון ולחיזבאללה שאנחנו יכולים לתקוף אותם

אני מאד ימני בדעות שלי וברור שעם כל מה שקרה חייבים להראות קצת שרירים
השאלה אם יש מישהו במדינה שיודע לאן זה יוביל אותנו

כמו שזה נראה עכשיו - זה מוביל אותנו לחזרה לעזה (כלומר שנה אחורה - הצבא חוזר לעזה ואז יוצא שההתנתקות סתם הרסה את העם ועשתה פילוג ענקי וקיצר רק פגעה בנו)
ובלבנון - אמנם עוד לא נכנסו לדרום לבנון רגלית אלא רק התקפות של חיה"א וחיל הים - אבל ברגע שיכנסו גם חי"ר אז זה מחזיר אותנו 20 שנה אחורה

ואגב ממש לא יעזור להרוג את נסראללה ולא את מוחמד דף ואת שאר המנהיגים
ההיסטוריה מוכיחה שתמיד כשהרגו מנהיג אחד הגיע במקומו אחר הרבה יותר קיצוני - כמו בחיזבאללה, כמו באיראן ואולי גם ברשות בדיעבד חבל שערפאת לא נשאר בחיים....

קיצר מצב מסובך !!!!!!!!!!

נקווה שיהיה טוב
Viber
מישהו פה סומך על אולמרט ופרץ? אני לא
אני חושב שאנחנו עומדים לאכול אותה חזק הפעם,ואם לא הפעם - אז בפעם הבאה,הצבא שלנו קטן ומיסכן לעומת מאפיה של מדינות ערב הבאות מכמה חזיתות בו זמנית כולל עזה שדוגרי זה בתוך הארץ.

אנחנו נילחמים מילחמה מול זן שונה לגמרי של בני-אדם ואין לנו שום סיכוי לנצח או להושיב בשקט איזה 3מליון טרוריסטים המפוזרים בעשרות אירגונים שונים.

צריך תמיכה מלאה של ארה"ב ותמיכה חלקית נוספת של שאר העולם על מנת שמדינת ישראל תביא לרגיעה במדינות הנאציות-ערביות סוריה-איראן-לבנון.


אין לנו הרבה סיכוי לבד לנצח את המלחמה הזאת באמת
מזלנו שממשלת מיצרים לא נימצאת בסיכסוך הזה נגדנו כרגע
DJ Alex E.
בטח שאני יודע איפה זה צומת קריית אתא
ובאמת לא שמעתי על טיל שנפל שם...
העניין הוא שכשישבתי בבית ושמעתי את הטיל פוגע בסטלה מאריס,שמעתי כמה שניות אחריו עוד פיצוץ
ולא הבנתי למה אומרים שנחת רק טיל אחד
כנראה הטיל הפיצוץ השני ששמעתי אכן היה הטיל על קריית אתא
אם הערבים יפגעו במפעלים,אלוהים יודע מה יהיה במפרץ
זה לא רק יהרוס את התשתית הכלכלית של אזור הצפון,זה גם עלול למחוק כליל מהמפה חלק ממנו
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
בטח שאני יודע איפה זה צומת קריית אתא
ובאמת לא שמעתי על טיל שנפל שם...
העניין הוא שכשישבתי בבית ושמעתי את הטיל פוגע בסטלה מאריס,שמעתי כמה שניות אחריו עוד פיצוץ
ולא הבנתי למה אומרים שנחת רק טיל אחד
כנראה הטיל הפיצוץ השני ששמעתי אכן היה הטיל על קריית אתא
אם הערבים יפגעו במפעלים,אלוהים יודע מה יהיה במפרץ
זה לא רק יהרוס את התשתית הכלכלית של אזור הצפון,זה גם עלול למחוק כליל מהמפה חלק ממנו


בדיוק, זאת הבעייה..
בינתיים אומרים שהדיווח על הטיל בקריה היה דיווח שווא..
אבל לא יודע, אני עדיין לא בטוח אם פשוט מכחישים או לא..עדיף לא להתעסק בזה בינתיים..

התעוררנו בינתיים לבוקר קצת יותר רגוע...מתעדכן במה שהיה במהלך הלילה בינתיים בלבנון...

Flotser
משהו טיפה אופטימי...
יש לא מעט ערבים שמאשימים בפומבי את חיזבאללה במה שקורה,
ולבנון שוקלת להעביר את הצבא שלה לדרום...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3275428,00.html

כמובן שיכול להיות שתוך כמה שעות/ימים כל זה ישתנה,
!אבל נקווה שלא
DjChook
אם כל הכבוד לצבא הטרוריסטים, אתם שוכחים שבסופו של דבר
כשזה יהיה מלחמת מעצמות, וישראל תלחץ לינה, אנחנו בכל זאת המדינה היחידה שגרעינית כרגע מהאויבות שלנו

(חוץ מצפון קוריאה ,אבל נקווה שהם ישתקו ויתעסקו באמריקאים)

ככה שבמלחמת קיום ישראל תנצח
הבעיה היא באיזה מחיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement