| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בינתיים אמרו לי שהטיל שנפל בקריית אתא פגע בצומת קריית אתא..
אלכס אני מניח שאתה פחות או יותר יודע איפה זה נמצא..
זה 5 דקות מבתי זיקוק בעיקרון..
ולפי מה שדיברתי עם כמה אנשים כנראה בגלל זה לא מפרסמים את זה..
טיל שמתקרב לבתי זיקוק יגרום לבהלה... |
קראתי בצהריים שהתחילו להעברים חומרים מסוכנים למקומות בטוחים יותר. |
|
|