return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
מ ל ח מ ה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
כוס היטלר
עד שלא יכנסו בסוריה ולבנון לא יהיה שקט
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחח כל מסיבה יש לך תירוץ אחר..


בינתיים הייתי במסיבות כאלה יותר פעמים מהפעמים שיצאת לקנות ארטיק
Dj Alex (ISR)
2 טילים נפו בחיפה.
Dj Alex (ISR)
זה מה שאני חושב:

Before:





After:
DJ Alex E.
הערבים הבני זונות הפילו לי קטיושות כמה קילומטרים מהבית !!!
ימח שמם בני זונות אמן כולם ימותוווווווו
עכשיו עכשיו תביאו לי נשק אני דופק כדור בין העיניים לכל ערבי שאני רואה :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
KrazyDJs
כנראה נפלה אחת גם אצלנו בקרייה..
וכנארה גם זה קרוב מאוד לשכונה שלי...
אני לא יודע...
חברה תהיו חזקים..
DJ Alex E.
אני תמיד תכננתי להיות ג'ובניק אבל נשבע לם אני מוכן עכשיו להתגייס לקרבי רק לכמה ימים האלה של המלחמה כדי לרוצץ כמה גולגלות של מחבלים
KrazyDJs
בינתיים אמרו לי שהטיל שנפל בקריית אתא פגע בצומת קריית אתא..
אלכס אני מניח שאתה פחות או יותר יודע איפה זה נמצא..
זה 5 דקות מבתי זיקוק בעיקרון..
ולפי מה שדיברתי עם כמה אנשים כנראה בגלל זה לא מפרסמים את זה..
טיל שמתקרב לבתי זיקוק יגרום לבהלה...
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בינתיים אמרו לי שהטיל שנפל בקריית אתא פגע בצומת קריית אתא..
אלכס אני מניח שאתה פחות או יותר יודע איפה זה נמצא..
זה 5 דקות מבתי זיקוק בעיקרון..
ולפי מה שדיברתי עם כמה אנשים כנראה בגלל זה לא מפרסמים את זה..
טיל שמתקרב לבתי זיקוק יגרום לבהלה...

קראתי בצהריים שהתחילו להעברים חומרים מסוכנים למקומות בטוחים יותר.
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בינתיים אמרו לי שהטיל שנפל בקריית אתא פגע בצומת קריית אתא..
אלכס אני מניח שאתה פחות או יותר יודע איפה זה נמצא..
זה 5 דקות מבתי זיקוק בעיקרון..
ולפי מה שדיברתי עם כמה אנשים כנראה בגלל זה לא מפרסמים את זה..
טיל שמתקרב לבתי זיקוק יגרום לבהלה...


זה מטורף ברמות
:eek:

Shahar
מישו שמע ממקורות מה אמור להיות?
יש שמועות שאם לבנון לא תרגע ישראל תחטוף את אסד

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
הערבים הבני זונות הפילו לי קטיושות כמה קילומטרים מהבית !!!
ימח שמם בני זונות אמן כולם ימותוווווווו
עכשיו עכשיו תביאו לי נשק אני דופק כדור בין העיניים לכל ערבי שאני רואה :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


כן ואז תכנס ל 28 יום רק בתור התחלה ח
Dj Alex (ISR)
אחרי היום בלילה:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement