|
מ ל ח מ ה (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נכון... בסביבות 40-50 אזרחים ישראלים ו-900 לבנונים
דווקא לי זכורות כמה מלחמות שנהרגו יותר...בוא נגיד ב-70 שנה האחרונות?
מלחמת עולם שנייה? |
אני מדבר על מלחמות ישראל מה אתה בכלל משווה תמלחמת גרליה הזאת למלחמת
..העולם השנייה בכלל
ביום שאני אהיה לבנוני אני אשים זין על כמה נהרגו.. בינתיים מעניין לי תשיערה על הביצה אם זה 900 או מיליונים. |
|
|
| DjChook |
חחח אלכס באמת אתה חיי בסרט
מה זה לב אמיץ?
שהגברים יוצאים לשדות הקרב והנשים בבית מחכות להן ולא בתופת
או ששיחקת יותר מדי
WARCRAFT..
מאז ומתמיד מלחמות היו לשם כיבוש, ושאתה כובש אתה צריך להחריב את המקום שאתה כובש, זה עוזר לכלכלה שלך לשקם אותו
בקשר לזה שהתקיפו את חדרה כוס אמא שלהם למה אח שלי ואישתו שבשבוע 39 כבר להריון, ביקרו את ההורים שלה לפני שהיא הולכת למעצר בית בעקבות ההריון :) ובדיוק שהם שם נופלים טילים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אלכס באמת אתה חיי בסרט
מה זה לב אמיץ?
שהגברים יוצאים לשדות הקרב והנשים בבית מחכות להן ולא בתופת
או ששיחקת יותר מדי
WARCRAFT..
מאז ומתמיד מלחמות היו לשם כיבוש, ושאתה כובש אתה צריך להחריב את המקום שאתה כובש, זה עוזר לכלכלה שלך לשקם אותו
בקשר לזה שהתקיפו את חדרה כוס אמא שלהם למה אח שלי ואישתו שבשבוע 39 כבר להריון, ביקרו את ההורים שלה לפני שהיא הולכת למעצר בית בעקבות ההריון :) ובדיוק שהם שם נופלים טילים |
לא שיחקתי בחיים וארטקראפ פשוט נשבר לי הזין מהערבים המלוכלכים האלה.. לא
רק פה.. גם באיראן עיראק אפגניסטן צ'צ'ניה וכ"ו
קרא לי פאשיסט אבל זה מה יש
רוצים להשמיד אותנו אז צריך להפנות את הלחי השניה?
זובי פטיזי
מזל טוב חן |
|
|
| DjChook |
למה מזל טוב מה עשיתי?
אמממ, תשמע אני גם חושב שצריך לעשות מלחמת עולם בטרור האיסלמי
הבעיה היא שיש היום המון איסלמים במדינות המערביות וזה לא יהיה פשוט |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה מזל טוב מה עשיתי?
|
| quote: | Originally posted by DjChook
אח שלי ואישתו שבשבוע 39 כבר להריון, |
|
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בינתיים הם הגיעו לחדרה
חיילים נהרגים
ואזרחים חפים מפשע נהרגים כמו שלא נהרגו בשום מלחמה אחרת..
וצהל ממשיך בכתישה
ביירות הרוסה
ועדיין יורים עלינו? ועוד על חדרה.. |
בסדר אז הגיעו לחדרה
אנחנו הגענו לביירות
כמו שחן אמר לך
דיי כבר זה לא משחק מחשב!
אתה לא יכול ללחוץ על כפתור ולהקפיא אותם
אנחנו נלחמים וגם הם נלחמים!!
סדאם חוסיין הגיע לת"א ולא נכנענו לו
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני מדבר על מלחמות ישראל מה אתה בכלל משווה תמלחמת גרליה הזאת למלחמת
..העולם השנייה בכלל
ביום שאני אהיה לבנוני אני אשים זין על כמה נהרגו.. בינתיים מעניין לי תשיערה על הביצה אם זה 900 או מיליונים. |
אתה מדבר כמו נאצי
מזה השטויות האלה
עם דיבור כמו שלך יכולים לעצור אותך
תהרוג גם 20000 חפים מפשע
זה לא יסיים לך את המלחמה כל עוד לא תפגע בטרוריסטים
הכי קל להגיד תזרקו פצצת אטום
אבל ככה לא פותרים בעיות
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא שיחקתי בחיים וארטקראפ פשוט נשבר לי הזין מהערבים המלוכלכים האלה.. לא
רק פה.. גם באיראן עיראק אפגניסטן צ'צ'ניה וכ"ו
קרא לי פאשיסט אבל זה מה יש
רוצים להשמיד אותנו אז צריך להפנות את הלחי השניה?
זובי פטיזי |
בפעם האחרונה אני יגיד לך
ואולי זה יעשה תתגובות שלך יותר בוגרות
אנחנו לא בשואה ולראש הממשלה לא קוראים היטלר!
די כבר עם כל השטויות האלה "נשבר לי הזין מהערבים באיראן עיראק אפגניסטן ובעצם כל הארצות ששונאות יהודים בואו נמחק אותם"
זה לא יקרה, וזה לא אפשרי, ולא יעשו את זה גם מבחינת העולם וגם מבחינתנו כמדינה
הערבים בלבנון לא אשמים שהחיזבאללה שם
אלה שמשתפים פעולה אשמים, אבל לא החפים מפשע
אז דיי לדבר כמו ילד קטן
ובאמת זה לא משחק מחשב
השטויות שאתה כותב לא יקדמו שום דבר
תתבגר |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
כמישהו שאתה מכיר נהרג..
אפילו שלא ממש חיבבת אותו.. זה משנה את כל התפיסה שלך.
זה מה שקרה לי.
אז אני נורא מצטער אם פגעתי ברגשות של מישהו פה.. או בכלל יצאתי קיצוני מדי..
אני לא מדבר באופן פיקח. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כמישהו שאתה מכיר נהרג..
אפילו שלא ממש חיבבת אותו.. זה משנה את כל התפיסה שלך.
זה מה שקרה לי.
אז אני נורא מצטער אם פגעתי ברגשות של מישהו פה.. או בכלל יצאתי קיצוני מדי..
אני לא מדבר באופן פיקח. |
זה ממש לא קשור
כי דווקא כשמישהו נהרג אתה צריך ללמוד להעריך חיים של בנאדם ולדעת שגם שם יש אנשים חפים מפשע
הוא לא נהרג בגללם
הוא נהרג בגלל הטרוריסטים
ואין סיבה שאנשים חפים מפשע כמוהו ימותו
כמו שכבר אמרתי
אם עשו לנו שואה אז נלך ונרצח כל גרמני?
לפחות יצאת קצת מהסרט שאתה חיי
תתחבר למציאות |
|
|
| KrazyDJs |
על העניין עם חדרה אתמול אני לא יודע מה להגיד..
אני הייתי בים בין חיפה לזיכרון, האמנתי שזה יהיה מקום בטוח..
ב9 ורבע התבדיתי שהייתה אזעקה מהכרמל ששמעתי, ואחרי כמה דקות טלפון מההורים שנפלו בחדרה (אחותי גרה בחדרה, במזל היא הייתה אצלנו מהצהריים)...
אני לא יודע לאיזה גירסה להאמין, אם הפיצוץ היה באוויר אז ראיתי אותו, וגם שמעתי את הבום שלו. שמעתי בום אחד רק...
אבל אנשים מחדרה שמעו יותר מאחד...בכל האיזור...אז באמת לא יודע מה להגיד..
הבוקר בכל מקרה נסראללה עשה לנו השקמה... |
|
|
| oDrori |
שלום לכולם, סתם כדי לעדכן... חזרתי אחרי 40 ימים ארוכים הביתה ועד כמה שאני חושב שהמלחמה מוצדקת, זה חרא וזה סבל לחיילים. הסיבה היחידה שאני בבית הוא שאני יוצא לקורס מפקדים , אחרת עוד הייתי שם עם רבים וטובים שמעבירים כל יום בגעגועים.
אני באמת מותש מדי בשביל לכתוב המון אבל אני עובר עכשיו על הפוסטים ומנסה להתעדכן קצת מה קורה אצל כולכם.
עם ישראל חי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני מדבר על מלחמות ישראל מה אתה בכלל משווה תמלחמת גרליה הזאת למלחמת
..העולם השנייה בכלל
ביום שאני אהיה לבנוני אני אשים זין על כמה נהרגו.. בינתיים מעניין לי תשיערה על הביצה אם זה 900 או מיליונים. |
ואחרי זה אנחנו מתפלאים שיש אישים בעולם הערבי שמכחישים תשואה...
כשאניי שומע אנשים כמוך אני שואל את עצמי למה בכלל התשקורת צריכה לשקר לנו
גם אם יגידו לנו כל היום שהרגנו אזרחים תמימים בטעות זה לא ישנה פה כלום בדעת קהל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כמישהו שאתה מכיר נהרג..
אפילו שלא ממש חיבבת אותו.. זה משנה את כל התפיסה שלך.
זה מה שקרה לי.
אז אני נורא מצטער אם פגעתי ברגשות של מישהו פה.. או בכלל יצאתי קיצוני מדי..
אני לא מדבר באופן פיקח. |
אלקס קודם כל צר לי לשמוע שמישהו שהכרת נהרג
דווקא מהמקום הזה אני שואל במה שונים ממך אנשים בדיוק כמוך שמה לעשות נולדו לאמא ואבא מוסלמים והרבה חברים שלהם נהרגים ונפצעים כרגע בלבנון
כמה שנאה בטח מתפתחת שם כלפינו וכמה שמחה יש שם אצל אנשים שיש להם חשיבה כמו שלך - אתה שמעת על מישהו שלא ממש היה חבר שלך אבל הכרת אותו והוא נהרג וזה פתאום הוציא ממך ים של עצבים וכעס על הצד השני ושמחה על כל הרוג שלהם או אפילו גרוע מזה אדישות להרוגים שלהם
התקשורת הצבא וכל אזרח כאן כמעט מנסים לצייר את החיזבאלה כארדון של אנשים קיצוניים שתמיד ישנאו את ישראל ומייחלים למות כל היהודים ומן הצד השני מציירים את הצבא כארדון שפועל בשם הצדק היהודי ופעם ב- כשיש לו טעות תמיד החיזבאלה הוא זה שאשם
המציאות כל כך רחוקה מזה...ורק כדי לאזן את זה אני יגיד שבכל זאת אני ישראלי והשמלניות שבי היא לא קיצונית - אני לא תומך במלחמה אבל אני כן מאשים את חיזבאלה שעבורי לא משנה מה יגידו לבנונים שאני מכבד או ישראלים שמאלנים - הוא אשם במצב הזה יותר מישראל - מששוב לא מצדיק את ההרג של חפים מפשע באף אחד מהצדדים |
|
|
|
|