return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Jeugdsentiment...
View this Thread in Original format
diddi
De jaren '80 en de beginjaren '90 zijn al een tijdje achter de rug. Het was een tijd dat velen onder ons nog jong (en onbezonnen) waren. Talrijke series hebben we bekeken op den ouwen BRT. Vandaar ik een threadje wou maken omtrent die oude series. Naar welke series of films keek je het liefst, welke konden je niet bekoren, heb je al DVD's gekocht van je fav. serie, etc...

Ik was in ieder geval vroeger grote fan van Airwolf. The A-team kon me ook bekoren en, af en toe een aflevering van Knight Rider. Magnum heb ik nooit bekeken. Vroeger gaven ze op de RTBF of France 1 ook nog Chips. Die serie ging over 2 flikken op hun motor die de misdaad verdreven.

Een site die nog oudere dingen bespreekt, vind je hier

Have fun! :p
Devilex
:( Waar is den tijd
Jasperovitsj
Ik heb pretty much alles wat op die site staat met veel plezier gezien :D

Club Dorothée ftw :crazy:
lievez
Waar ik veel naar keek, en twaren er veel eigenlijk

MacGyver :stongue:
A-Team
Transformers
Thundercats
Snorkels
Freggels
He-Man
Ninja Turtles

en nog zo nen hele berg tekenfilmkes die ze 's morgens voor 't school speelden op den teejveej
Vishnu
Die site staat hier ook in mn favorieten :)

Voor mij: Ovide en Teddy Ruxpin. Heb van allebei recent nog dvds gekocht.
Real
Airwolf :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

En dan maar naspelen op de koer opt school. :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vishnu


Voor mij: Ovide en Teddy Ruxpin. Heb van allebei recent nog dvds gekocht.

:eyes:


Teddy Ruxpin dvd's, waar? Beste tekenfilmserie EVER!
Sh!fty
Kuifje de tekenfilms
Kulderzipken :thepirate
Loraine
Hou me tegen...hou me tegen :crazy:
Push2005
Jeugdsentiment... mjaja, de jaren '80 ik mis ze zo :(

De berlijnse muur die viel toen ik 2j was; zoiets staat als het ware in je geheugen gegrift!

Ik denk da'k enkel naar Kuifje en de Turtles keek :D
En soms ook DBZ en Prins Valiant... en de power rangers:p

Edit: Oei, ik vergat Liegebeest nog :clown:

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
en de power rangers:p

WIe kent er deze nog? :D

Real
We are VR!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement