|
De raad-de-artist thread! (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
nieuwe opgave, en niet zo moeilijk denk ik
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
heeeeeeeeeel gemakkelijk precies :p
1. Config - 7ptn
2. Push2005 - 6 ptn
3. BZRK, MikeVee - 4ptn
4. mrcanon, FCB_Fanatic, Jasperovitsj - 3ptn
5. Bertn, Real, TOR, Lolo - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Progrez, Tutti, The Freezzz - 1pt |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
Wil niemand, of kan niemand? :)
Een tip: Hij komt uit een Zuid-Europees land en heeft lang een succesvol eigen label gerund waarop zijn grootste hit ook is verschenen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SpeedBoy
Rui Da Silva! |
Eindelijk! :)
1. Config - 7ptn
2. Push2005 - 6 ptn
3. BZRK, MikeVee - 4ptn
4. mrcanon, FCB_Fanatic, Jasperovitsj - 3ptn
5. Bertn, Real, TOR, Lolo - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Progrez, Tutti, The Freezzz, Speedboy - 1pt |
|
|
| Devilex |
| Amai waar is den tijd, Touch Me :o |
|
|
|
|